Taehyung her gece yaptığı gibi rahat kanepesine yayılmış bacaklarını önündeki sephaya uzatmış televizyon izliyordu. Kucağındaki kaseden arada kendine çerez alıyor ve yavaşça yiyordu.
Televizyonda olan dikkatli gelen mırlama sesiyle dağılmış ardından bahçeye açılan kapıya dönmüştü. Kızıl kedisi Koko kapya sırtını sürterek mırıldanıyordu. Her zamanki hali diye düşünerek önüne dönecekti ki kedisi kuyruğunu sallaya sallaya dışarı çıkmıştı. Taehyung şaşırmıştı çünkü öğlen yağmur yağmıştı ve yerler ıslaktı. Üstelik biricik kedisi Koko'nun en nefret ettiği şey su ve ıslak şeylerdi. Bu ona garip gelmişti. Şimdi hatırlıyordu da Koko'yu birkaç kez daha böyle hevesle dışarı çıkarken görmüştü.
Kendine engel olamayarak elindeki kaseyi bırakarak kanepeden kalkmış ve kedisinin peşinden dışarı çıkmıştı. Üstünde kısakollusu ve kısa şortu vardı fakat merak duygusu dışarısının soğukluğunu hissetmesini engelliyordu.
Evinin bahçesinden çıkmış birkaç evin önünden geçmişti. Koko bir bahçeye girdiğinde çitlerin önünde durarak onun ne yaptığını izlemeye çalışmıştı. Koko bahçeye girdiği anda masanın yanında kıvrılmış köpeğin yanına ilerlemiş ve onun bacakları önüne uzanarak başını ona sürterek mırıldanmıştı. Taehyung gördüğü görüntüyle şaşırmış tı çünkü huysuz kedisi Koko kendisine bile zarzor sevimlilik yapardı. Şimdi bunu başka hayvana yapması onu şaşırtmıştı. Üstelik bir köpeğe yapmıştı bunu.
Şaşkınlıktan aralanan ağzını kapatmışken köpeğin hırlamasını duymuştu. Bu hırlamaya rağmen Koko çekilmemiş ve patilerini köpeğin yüzüne çıkarıp oynamaya çalışmıştı. Köpek bir kez daha hırlayıp dişlerini gmsteridğinde Taehyung korkarak bahçenin kapısını açmış ve koşarak Koko'yu kucağına almıştı. Koko sahibinin kucağından inmeye çalışırken yerdeki korkunç köpek dişlerini çıkarmış ve Taehyung'a doğru hırlamıştı. Taehyung ona hırlayan köpekten korkmaya başlamış ve içinden Koko'ya sevgilerini sunmuştu. Yavaşça yerden kalkarken köpek de onunla birlikte hareket etmiş ve havlamaya başlamıştı. Taehyung çığlık atarak büyük masanın üstüne atlamış ve Koko'ya sarılarak çığlık atmaya devam etmişti. Köpek masanın etrafında dönüp havlarken Koko sahibin kolları arasından çıkmış çevik bir şekilde çitlerden atlayarak evden uzaklaşmıştı. Kedisinin sadakati Taehyung'un gözlerini yaşartırken köpeğin üstüne doğru atlamasıyla geriyr doğru atılmıştı fakat bacağı boşluğa gelmiş geriye doğru savrulmuştu. Gözlerini korkuyla kapatmıştı fakat bedeni kollar tarafından çevrelenmişti. Panikle gözlerini açtığında ona aynı şaşkınlıkla bakan yüzle karşılaşmıştı. Birkaç saniye ikisi şaşkınca birbirine bakmıştı bu arada da korkunç köpek sahibini gördüğü için susmuş ve eski yerine uzanarak uykusuna geri dönmüştü.
Taehyung refleks olarak ellerini onu tutan bedenin omuzlarına koymuş fakat fark ettiği şey ile kendine geldiğinde bacaklarını sallayarak omuzlarındaki eliyle onu kendinden ittirmişti.
"Sizi şikayet edeceğim, köpeğin beni ve kedimi yiyecekti!" Taehyung çemkirerek eliyle yerde yatan köpeği gösterdiğinde karşısındaki beden kollarını birbirine bağlamış ve kaşlarımı kaldırarak karşısındaki bedene bakmıştı. "Afedersiniz ama şu an nerde olduğunuzun farkında mısınız?"
Taehyung çatılı kaşlarıyla etrafına bakmış ve az önceki çirkefliğine devam etmişti. "Tabiki farkındayım, bir bahçedeyim ve az önce bu bahçede bir köpek tarafından yenilecektim." sinirle elini dalgalı sarı saçlarına atmış ve geriye doğru atarken karşısındaki bedeni inceleme fırsatını daha yeni bulmuştu. Uzun boylu yapılı bir bedeni vardı. Kollarını birbirine bağladığı için kolsuz tişörtünden onun şişkin pazularını görebiliyordu.
"Bayım şu anda benim bahçemde izinsiz bir şekilde duruyorsunuz köpeğimin size havlaması gayet doğal." Taehyung aldığı cevapla sinirle alt dudağını ısırmış ve gözlerini kapatarak derin bir nefes almıştı. Karşısındaki adam yakışıklı olduğu kadar küstahtı da." Köpeğiniz beni yiyecek diyorum siz bahçem diyorsunuz. "
Yakışıklı bedenin dudaklarından sinirli bir gülüş peydah olmuş ve ondan kısa olan esmere doğru biraz eğilmişti. Gözlerini onun sinirden büyümüş gözlerine çevirmişken dudaklarına sinir bozucu bir gülüş yerleştirmişti." Lütfen evimden gidin. "
Taehyung şaşkınlıkla ağzını aralamışken ne diyeceğini bilememiş ve sinirle ayağını yere vurmuş ardından masanın ayağına sert bir tekme atmıştı. Bu sese uyanan köpek uyku sersemliği ile hırlamıştı. Taehyung duyduğu hırlama ile korkmuş arkasına dönerek hızlı adımlarla bahçeden çıkmıştı. Söylenmeyi de ihmal etmemişti. "Sizi şikayet edeceğim!"
Sinirden köpürmüş bir halde evine girmiş çoktan koltuğa kurulup uykuya dalan kedisine şaşkınlıkla bakmıştı. Ve aklına o söz gelmişti. Mahalle yakarken orospu saçını tararmış.
Koko ortalığı velveleye verdikten sonra eve gelmiş bir güzel de uyumuştu ama Taehyung sinirden gözünü bile kırpamamıştı.
Selamm yeni kitabımla karşınızdayım lütfen cat and dog'u sevinn
Bölümler çok uzun olmayacak
Koko apshspsöshdğsmsh
Bunu gören Taehyung :
İszmdiamzıdeşmshd
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cat and Dog ; KookTae
FanfictionTaehyung'un kedisi her gece ortalıktan kayboluyordu. Bu yüzden bir gün Taehyung onu takip etmeye karar verir. Bunbunnys