Lütfen yorum ve oy..
"Bu çekimlerde benim dikkatimi takılardan çok sen çekiyorsun Taehyung." Jimin elindeki fotoğraflara göz atarken Taehyung elindeki törpüsü ile tırnaklarına şekli veriyor ve keyifle sırıtıyordu. O da biliyordu bu fotoğraflarda kendisinin ön planda olduğunu ve bu inanılmaz bir şekilde hoşuna gidiyordu. Üstelik satılan bütün takılar o giydiği için satılıyordu kimsenin bu fotoğrafları dert edeceğini düşünmüyordu.
Jimin ağzındaki lolipop çıkarıp yanındaki pencereye doğru uzandı ve dışarıya bakış attı. " Hey Taehyung, şu yakışıklı komşuyu bana göstermek ister misin? Sen istemiyorsun yabancıya gitmesin bari." diyerek başını pencereden sarkıttı ama görünürde kimse yoktu. Arkadaşının arsızlığı Taehyungvun gözlerini devirmesine sebep olurken elindeki fotoğrafları albümünün içine geri koydu." Maalesef Jimin, o sana 5-6 beden büyük. "
Jimin sinirle pencereden içeri girerek kucağındaki yastığı arkadaşına doğru fırlattı. "Ne demek bana büyük? Bana uygun olan neymiş acaba?" sinirle konuştuğunda Taehyung tırnaklarını incelemek ile meşguldü. Şimdi Jimin'le saçbaş girerse güzelim tırnaklarının kırılmasından korkuyordu.
"Bir kere o çok uzun, benden çok uzun senin yanında dev gibi durur. Ayrıca onun yanına senin gibi civciv kılıklı biri değil de işte böyle manken gibi biri yakışır. Böyle esmer, biraz uzun falan yani onları görenlerin ne kadar ateşli olduklarını düşünmesi gerekir. " Taehyung tırnaklarını incelemeye devam ederken konuşmuş ve Jimin'in sinirli bakışlarını üstüne çekmişti.
" Ne yani ben sexy değil miyim? " diye sormuş Jimin ve Taehyung'un üstüne doğru atılmıştı ama Taehyung kendini kenara doğru çekerek ayaklarıyla Jimin'i engellemeye çalıştı. "Hayır sexy'sin tabiki ama onunla uyumlu değilsin işte!" Taehyung kendini açıklamaya çalışırken Jimin nihayet onun üstüne atlamış ve bağırmıştı "Kendim için ayırıyorum onu desene!"
"Hayır öyle bir şey yok!" dedi Taehyung onu üstünden atıp ayağa kalkarken. Jimin kendini onun sırtına doğru atmak için koltukta ayağa kalkmış ve onun sırtına doğru atılmış ikisi yere yığılmadan önce de onun kıvrıl sarı tutamlarını kavramıştı. Taehyung'un ağzından ağlamaklı sesler çıkarken çırpınıyordu ama bu hiçbir işe yaramıyordu. Jimin bir kere başladığı zaman sonuna kadar devam ederdi ve Taehyung onu en hassas yerinden vurmuştu, ona kısa demişti.
"A-ah acıyor, yavaş ol!" Taehyung sızlanarak elini arkasına doğru atıp Jimin'in saçlarını kavramış bu sefer odada Jimin'in acı inlemesi duyulmuştu. Taehyung onun altından çekilmeye çalışırken Jimin bu sefer onu tişörtünden yakalamış ve yırtılma sesi yankılanmıştı odada. Jimin ağzı aralanmış bir şekilde öylece Taehyung'a bakarken Taehyung'un da ondan alta kalır yanı yoktu. Fakat intikam duygusu bedenini ele geçirirken Jimin'in ona yaptığı gibi tişörtünün yakasına yapışarak çekmiş ve kendisininki gibi yırtılmasını sağlamıştı. Taehyung kahkaha atarak koşarken Jimin yerdeki terliği ona doğru fırlatmış ve Taehyung'un tam kalçasına gelmişti. Taehyung "Acıdı!" diye bağırdığında kapının zili çalmış yakınında olan kapıya giderek soluk soluğa, yanakları kızarmış, saçları dağılmış ve üstü yırtık bir şekilde kapıyı açmıştı. Karşısında dikilen iki bedeni gördüğünde ikisinin yüz ifadesinin tuhaflığı gülesini getirmişti ama Jimin yüzünden nefes nefeseydi ve gülemiyordu bile.
Aşina olduğu yüze dönüp sorgular bir biçimde baktığında Jungkook elindeki kaseyi ona doğru uzatmıştı. "Evde şeker kalmamış." dediğinde bu sefer nefes nefese kalması umrunda bile olmamıştı ve kahkaha atmıştı. "Evinde şeker olmadığı için benden şeker mi almaya mı geldin?" diye sorduğunda Jungkook başını sallamış ve kaseyi onun eline vermişti. Taehyung içeri girmek üzereyken Jungkook onu durdurmuş ve tatlı gülümsemesini takınmıştı. "Bizi içeri davet etmeyecek misin?" diye sorduğunda Taehyung ilk önce ona ardından yanındaki arkadaşına bakarak onu baştan aşağı süzmüştü. O da Jungkook gibi beyaz ve çekici bir yüze sahipti. "Tamam içeri geçin." dediğinde Jungkook'un arkadaşı ileri doğru atılmış ve Taehyung'un boştaki elini tutarak üstüne bir öpücük bırakmıştı. "Ben Yoongi, tanıştığımıza memnun oldum." dediğinde Taehyung yanındaki Jungkookva bakmış ilk ardından sırıtarak "Taehyung." diyerek mutfağa girmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cat and Dog ; KookTae
FanfictionTaehyung'un kedisi her gece ortalıktan kayboluyordu. Bu yüzden bir gün Taehyung onu takip etmeye karar verir. Bunbunnys