Pohled Bell
Upřímně tohle jsem nečekala. Šíři se ve mě příliš pocitů a popravdě nevím jaký city poslechnout. Jediný co teď vím, že je nemohu odtrhnout od sebe, protože nás stejně všichni budou poznávat.
,,Bell nekouříš doufám často" řekl Zayn, když jsme šli dovnitř ,,Ne" řekla jsem v klidu.
,,Ahoj" řekla jsem klukům, Niall vyskočil a objal mě ,,můj žrací partaku chyběla jsi mi" Vypískl a já se musela zasmát ,,ty mě taky ale stejně toho furt sním více než ty" uchechtla jsem se a pak se šla obejmout i se zbytkem kluků.
,,Ty chceš taky obejmout nebo co?" Zasmála jsem se směrem k Zaynovi, který na mě koukal ,,Joo protože mě jsi nemohla obejmout předtím, protože jsem měl v náruči Bell" zasmál se a než jsem stihla cokoliv udělat, tak už jsem byla u Zayna v náruči.
Upřímně mi chyběl až moc. Líbilo se mi ho mít u sebe zas tak blízko. Koneckonců ještě aby ne. Jeho vůně mi připomněla ty dobré časy. Parfém používal stále stejný a to mi vyhovovalo.Pohled Perrie
,,vyfoťte je někdo" řekla jsem směrem ke klukům ,,Proč?" Uchechtl se Niall, ale poslech mě. ,,Protože si chci dát sázku" začala jsem a dala malé Bell na uši své ruce, tak aby to neslyšela ,,dáme sázku s tím za jak dlouho se ti dva vrátí dohromady minimálně skončí spolu v posteli" uchechtla jsem se a pak pustila Bell uši.
,,Dávám jim dva dny" ušklíbl se Harry ,,dneska" řekl Louis a my se začaly se zbytkem předhánět ,,pro vaší informaci nic nebude" zasmála se Isabella a já vyplázla jazyk ,,uvidíme" zasmál se Liam a Zayn se začal věnovat malé Belle, která si jeho pozornost až moc užívala. No jo taťkova princezna.
Pohled Isabelly
,,Mami? Nemůžeme s tátou a strejdama na hřiště?" Zeptala se malá, když potom se bavila i s klukama. ,,Pokud bude táta a strejdové chtít" pokrčila jsem rameny a ona je ihned začala přemlouvat.,,Nevím kdo dříve bude dneska utahaný jestli Bell nebo kluci" ušklíbla jsem se směrem k Perrie ,,říká mi že kluci Bell je na tohle zvyklá hlavně má dost energie po tobě a i Zaynovi" uchechtla se a já musela se smíchem přikývnout.
,,Slyšel jsem od Belly o nějakým koláči" uculil se Niall na mě nevinně ,,ne, nedostaneš koláč" zasmála jsem se ,,Hej! To není spravedlivý" Vypískl a vyšpulil ret ,,to máš blbý Ni" zasmála jsem se ,,a nechceš pro něj dojít? Že by nás mezitím Bell s Perrie vzaly na to hřiště" řekl nevinně ,,fajn, ale budu muset večer udělat nový jinak nebude mít Bell snídani" zasmála jsem se ,,jsi nejlepší" uculil se.
,,zvládneš to sama?" Zeptal se Zayn ,,děláš jako kdybych nikdy nešla sama domů" zasmála jsem se ,,ne, ale teď po tobě půjdou fanynky a paparazzi"
,,to nevadí zvládla jsem to kdysi, když jsme byly spolu tak i teď" usmála jsem se a on přikývl ,,kdyby cokoliv tak zavolej Bell ano?" Pousmál se a já řekla že ano.
Potom jsme se rozdělily. Kluci s Perrie a Bell šli na hřiště a já mezitím domů. Cesta byla poměrně rychlá. Vždy když jsem viděla větší hlouček lidí, tak jsem se jim vyhnula. Co si budeme náhoda je blbec a upřímně na některý uřvaný fanoušky Zayna nemám náladu.
Doma jsem nakrájela koláč celý do velké uzavíratelné misky, dala to do tašky a vyrazila za nimi na hřiště. Po cestě jsem se tentokrát už nevyhnula asi čtyřem fanynkám Zayna, ale ty naštěstí byly v pohodě a chtěli se semnou jen vyfotit. Aspoň že tak.,,Takže ty odpočíváš?" Zasmála jsem se, když jsem si sedla na lavičku vedle Zayna. On mě zřejmě neslyšel přicházet a tak nadskočil a vylekaně se na mě podíval. Já v ten moment dostala záchvat smíchu. Tohle bylo dokonalé!
,,Bell tohle mi nedělej to bylo o infarkt" řekl se smíchem ,,Uhm promiň myslela jsem, že dáváš větší pozor" zasmála jsem se. ,,nad čím jsi tak moc přemýšlel?" Usmála jsem se.
,,Upřímně?" Pousmál se ,,že kdybych tenkrát nebyl idiot, tak jsem vás mohl mít u sebe a třeba by jsme spolu měli další dítě" řekl a tentokrát se díval už na běhající Bell s klukama.
,,Zayne takhle to brát nemůžeme. Stalo se to, ale co když pro sebe jsme prostě nebyly ideální? Třeba nám ten vztah nebyl souzen,..."
On se uchechtl ,,Bell já to tak beru, protože ačkoliv jsem se snažil, tak jsem na tebe nikdy nedokázal zapomenout. Ty jsi byla vždy na prvním místě a i budeš" řekl a při těch slovech se mi díval do očí. ,,Bell jak to vidíš ty? Vždyť za celou dobu jsi si-" nestihl doříct větu, protože za námi přiběhla malá a hned se mi vyšplhala do klína.
,,V pohodě zlato?" Usmála jsem se na malou a upřímně celkem byla ráda, že je tady, protože aspoň Zayn nemohl dokončit myšlenku.
,,Jo" uculila se a napila se Coly co byla vedle Zayna ,,kdo ti ti to koupil?" Zeptala jsem se jí. Ne že bych jí to nechtěla jednou za čas dopřát, ale není to úplně pro malý dítě zdravý. ,,táta" uculila se nevinně, podívala jsem se na Zayna a ten se nevinně uculil ,,měla chuť" Řekl jen.
,,řekni strejdovy Niallovi , že je tady koláč hm?" řekla jsem Belle. Ona přikývla a utekla za Niallem. ,,Nemohl jsem jí říct ne však viděla jsi ty očíčka?" Namítl ihned Zayn jakmile malá utekla.
,,Jo viděla Zayne a je to tvoje holčičí verze" zasmála jsem se ,,každopádně v pohodě jen nechci aby to pila často přeci jen je malá" usmála jsem se a on přikývl. ,,Koláč!" Vykřikl Niall nahlas a řítil se za námi a chudák malá Bell mu nestíhala.
,,Tohle mi tak chybělo" řekl Niall spokojeně když jedl koláč ,,Tak si nějaký upeč není to nic složitého" zasmála jsem se ,,Ne, to zas ne. Navíc chybělo mi tvé vyvařování" culil se.
,,mamka vaří nejlépe" souhlasila Bell a přišel sem zbytek kluků společně s Perrie. Niall dovolil si každému vzít malý kousek a Zayn to pobaveně sledoval.
,,opravdu si myslí, že jsou taky nenápadný?" Ušklíbla jsem se, když jsem viděla nějaký fanynky kluků, jak si nás všechny nenápadně všechny fotí.
,,Jo" zasmál se Zayn ,,teď mi tak došlo. Doufám že to malou a tebe moc neovlivní tohle všechno okolo. Myslím moje a kluků fanynky. Vím že někdy jsou až moc vlezlý" řekl smutně ,,upřímně jsem s tím počítala dříve či později. Věděla jsem že ten den přijde. Já budu v pohodě a myslím si že malá taky bude. Jen si musíme zas zvyknout" řekla jsem mu.
Potom malá vytáhla Zayna a mě na skluzavky a celkově na hřiště. Dneska budou asi plný články na internetu, že známy zpěvák Zayn Malik jezdí v Praze na skluzavce s jeho ex přítelkyní a dcerou.
Tohle bude ještě zajímavé .
ČTEŠ
Kde jste?/ Zayn
Teen FictionDruhý díl příběhu se Zaynem a Bell. Jaký život prožívají ti tři? Jak bojuje Zayn po tom co zjistil, že díky tomu všemu co provedl skončil opravdu sám? Co Bella a její a Zayna dcera?Jak ty dvě to společně zvládají v jiné zemi a bez Zayna a celkově v...