,,Cože? To nemyslíš vážně?" Zeptala jsem se zaraženě. Byl večer, Bella spala u sebe v ložnici a já měla čas pokecat se Zaynem přes videochat.
,,jo vydírá mě skrz to dítě chápeš to?"
,,já hlavně nechápu jak si může dovolit říct to, že ti zakáže výdat své dítě a ještě to s těmi drogami"
,,chápu že jsem s tím měl problémy v minulosti, ale jsem čistej, snažím se tomu vyhýbat jak jen to jde a hlavně už jsem v pohodě" vydechl
,,Zlato jsem tady pro tebe ano? Třeba jí jen blbnou hormony a ve finále vše bude v pohodě "
,,Doufám nechci řešit vše u soudu, protože upřímně budou toho plný média a já nechci tohle nechci tahat mezi fanoušky"
,,Já vím" pousmála jsem se ,,každopádně jsem tady pro tebe ano?" Dodala jsem ,,já vím Bell" usmál se upřímně ,,co naše princezna?"
,,No poslala jsem jí dneska do školky takže se tam aspoň rozloučila s přáteli a já v klidu si mohla zařídit nějaké věci a dobalit a podobně "
,,Kdy přijedete?" Položil mi jeho oblíbenou otázku
,,Zayne nevím až vše bude hotové, tak potom přijedeme"
,,tím myslíš uklizený byt? Lásko pokaždé, když je podle tebe nepořádek, tak je uklizený byt" uchechtl se ,,chci aby to doma vypadalo dobře" pokrčila jsem rameny ,,já vím Bell a jsem rád že vždy pečuješ o náš domov"
,,I já Zayne nicméně co turné? "
,,Asi nic nového , fanynky nás pronásledují, chtějí s námi fotky , objetí a tak znáš je" uchechtl se ,,jinak kluci mi řekli že jestli kvůli vydírání od Katie se k ní vrátím tak že pro mě bude skupina minulostí a i oni "
,,tak aspoň s tebou jednají na rovinu" ušklíbla jsem se ,,a Zayne? Na rovinu to chci vědět uvažoval jsi o odchodu ode mě a malé? Aby jsi mohl vidět svého syna? Řekni to popravdě "
Šlo vidět že se zamyslel ,,Dá se říct že jsem zvažoval své možnosti , popravdě představa že vás dvě nemám mi rvala srdce a nechci tebe a Bell už opustit. Každopádně nevím jak to udělat ohledně Katie . Nevím co od ní očekávat a to je to , co mě děsí" přiznal a já byla ráda že semnou mluví narovinu.
,,Zlato nějak to vyřešíme s ní ano? Nechci aby jsi přišel o své dítě kvůli Katie bezdůvodně"
,,Bell kdyby to nešlo jinak a byl by soud o to malé podpoříš mě? A kdyby mi ho svěřily do péče pomohla by jsi mi?" Vydechl a já se musela zasmát ,,jasně že ti pomohu s čímkoliv Zayne, jsme spolu a navíc víš že děti miluju, každopádně si stejně myslím že Katie to nebude řešit"
,,jo snad ne" řekl a najednou se otevřeli dveře ,,ty voláš s tátou?" Ozval se hlas malé Bell ,,zlato je pozdě měla by jsi spinkat" poznamenala jsem a ignorovala tím její otázku, ona si vlezla ke mě do postele a hned se mi podívala do telefonu ,,ahoj Tatí!" Vypískla nadšeně ,,ahoj zlato pročpak nespinkáš?" Povzdechl si ,,Probudila jsem se" vysvětlila s pokrčením rukou ,,tak by jste měli jít asi spinkat ať máte plno energie ráno"
,,musíme? Nemůžeme si ještě povídat?" Poprosila ho ,,Bell musíte navíc já budu muset jít také spinkat víš? Zítra máme rozhovory se strejdy" řekl s úsměvem ,,a teď utíkejte spát, dobrou princezny" řekl a vypnul hovor.
,,Slyšela jsi taťku půjdeme spinkat" usmála jsem se a telefon dala na stoleček vedle mě a přitáhla si Bell do objetí.,,dobrou mami mám tě ráda" řekla a já se musela usmát dojetím ,,zlato já tebe také hrozně moc" řekla jsem popravdě . Nechápu jak jsem na začátku těhotenství mohla pochybovat, Bella je to nejlepší co mě mohlo kdy potkat. Ano ne vždy to bylo růžový, ale ona je ta, díky které jsem šťastná a díky které vlastně žiju krásný život.
ČTEŠ
Kde jste?/ Zayn
Teen FictionDruhý díl příběhu se Zaynem a Bell. Jaký život prožívají ti tři? Jak bojuje Zayn po tom co zjistil, že díky tomu všemu co provedl skončil opravdu sám? Co Bella a její a Zayna dcera?Jak ty dvě to společně zvládají v jiné zemi a bez Zayna a celkově v...