Mrtvý Bart - ztracená epizoda

126 9 9
                                    

-_Někteří z vás už ví o co se jedná. Ano, epizoda se jménem "MRTVÝ BART". Podle "legendy" se lidé domnívali, že Matt Groening na tomto díle začal pracovat za dob, kdy se dělala 1.řada.

S nikým prý nemluvil a chovat se zvláštně - všichni, kteří se s ním na tuto epizodu podívali se začali chovat stejně. Televize Fox ale zakázala epizodu vysílat.

Z epizody lze najít jenom části. Jen jeden fanoušek, který se setkal s Mattem o samotě dostal kombinaci k celé epizodě. Autor Simpsonů vypadal velmi vystrašeně a nervózně_-

Pravda je však naprosto jiná. Na konci kapitoly se jí dozvíte. Ale teď se jdeme přesunout k epizodě a proč je zakázána.

Jde o její děsivost. Je to jako creepypasta - přidám sem video, ale slabším povahám nedoporučuji. Nejhorší ze všeho je gaučový gag. Je opravdu krutý.

Je to na vás. Já jsem epizodu celou viděla - celá je zvláštní, obrazovka je zrnitá. Zajímavost je, že není nadabovaná, ale postavičky občas promluví zvláštními skřeky, které mě děsili. Jestli epizodu vidět nechcete, ale zajímá vás, co je tam tak strašného, rozepíšu děj pod video.

Děj:

GAUČOVÝ GAG
Rodinka sedí poklidně u gauče a dívají se na televizi. Bart něco uslyší a půjde se podívat, co to je. Do jejich domu se vloupali Jimbo, Kerny a ten třetí a začnou je příšerným způsobem vraždit. Je to dost nechutné. Nakonec všichni leží mrtví, jediný, kdo přežil je Lisa. Po té jí ale zastřelí Wiggum. Celá tato scénka je ale zvláštně udělaná - všichni vypadají jako plyšáci, což je ještě děsivější. Znělka po gagu není, takže není nic, co by zvolnilo napjatou atmosféru.

DÍL
Jak už jsem říkala, je to opravdu zvláštní. Zrnité s divnými barvami a zvukem. Rodinka letí letadlem a Barta vcucne okno (nedáva do smysl, ale je to tak) následně padá.
Samozřejmě se zabije.....je to dost odporný pohled. Další rok zmizí zvířata a Maggie a všichni jsou divně pohublí. Jdou navštívit hřbitov a na náhrobcích jsou jména slavných lidí..... nezní to tqk děsivě, když jste to neviděli.

---------------------

°A teď by jste asi rádi věděli pravdu. Pravda je taková, že epizodu udělali tvůrci creepypasty a lidé věřili, že je to Mattovo dílo. Není. Je to trochu škoda, protože to bylo děsivé....ale také je to úleva pro ty, kteří měli trauma.

Poprvé jsem nevěřila, že tu epizodu udělal někdo jiný, ale pak jsem si něčeho všimla. Když je Bart v hrobě, stejný obrázek se objevil v jednom díle, když si představoval svou smrt. A když padá....to je podle mě z dílů, kdy ho chtěl zabít levák Bob, jenže neměl červené oči. A ten hnusný obrázek Homera, který si nejsem jistá, jestli v této creeoypastě byl je z dílů, kdy Homer zapomněl Barta vyzvednout.°


Snad jsem vás moc nevyděsila XDD! Zatím se mějte <3

~~~~~Vaše mrtvá Toffee ×o×

Vše o SimpsonovýchKde žijí příběhy. Začni objevovat