Opis klanów

13 3 2
                                    

Klan Piasku

Klan kotów żyjących na wybrzeżu z obozem znajdującym się w ogromnym lesie sosnowym rosnącym tuż za wydmami

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Klan kotów żyjących na wybrzeżu z obozem znajdującym się w ogromnym lesie sosnowym rosnącym tuż za wydmami. Większość z jego członków posiada kremowy lub jasnorudy kolor sierści. Żywią się zazwyczaj rybami pochodzącymi z morza ,jednak w okresie zimy gdy morze zamarza zmieniają jadłospis na myszy i jaszczurki. W przypadku braku zwierzyny i większego kryzysu ,ryzykując atakiem ze strony ofiar żywią się mewami i innymi większymi ptakami zamieszkującymi plaże,mogą też wykradać jaja z ich gniazd. Są to koty niezwykle honorowe,wychowywane na sztywnych zasadach. Koty te nie lubią opuszczać swojego miejsca zamieszkania dlatego ich wiedza o świecie poza granicami lasu i wybrzeża jest niezwykle uboga co potęguje wrogie nastawianie do podróżników, samotników i włóczegów.

Dodatkowa informacja:

-kiedy kocur chce zdobyć względy u klanowej rówieśniczki zbiera dla niej muszle i bursztyny układając je wokół jej legowiska. Jeśli kotka przyjmie zaloty musi przespać księżyc w otoczeniu podarunków, natomiast jeśli nie przyjmie zalotów wyrzuca muszle pozostawiając największą z nich w legowisku samca.

Klan Mrozu

Koty Klanu Mrozu żyją na górzystych ,mroźnych terenach tajgi i innych lasów iglastych

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Koty Klanu Mrozu żyją na górzystych ,mroźnych terenach tajgi i innych lasów iglastych. Ich terytorium obejmuje również skalisty,niesamowicie wysoki wodospad w okolicach którego żyje ich największe zagrożenie - Wielka Łapa - pantera śnieżna zagrażająca klanowi od wielu pokoleń.  Mimo otaczającego je zimna są to koty niezwykle skoczne, lubiące zabawę i z zupełnie innym podejściem do życia niż koty Klanu  Piasku. Około 90% z nich to koty z długą oraz grubą sierścią o urodzie kotów norweskich leśnych. Kolory ich sierści to zazwyczaj odcienie brązu, szarości lub biel. Żywią się zającami, myszami ,drobniejszym ptactwem, młodymi sarnami.

Dodatkowe informacje:

-By uczeń zdał egzamin na wojownika w trakcie jego trwania musi złapać młodą sarnę lub dzięcioła co ma świadczyć o jego odwadze lub zwinności.
-Według podań i legend jako jedyne znają drogę do mistycznego Klanu Lotosu

Klan Lotosu

Klan Lotosu - powszechność klanowych karmicielek ,klan który wystepując w jednej z legend opowiadanych zazwyczaj kociętom jest tematem zabaw kociaków i rozważań starszyzny na temat jego istnienia

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Klan Lotosu - powszechność klanowych karmicielek ,klan który wystepując w jednej z legend opowiadanych zazwyczaj kociętom jest tematem zabaw kociaków i rozważań starszyzny na temat jego istnienia. Legenda mówi o klanie dzikich kotów ,nieco większych od domowych - Ocelotów. Rzekomo zamieszkiwać mają tereny dżungli położone wzdłuż rzeki tuż za wodospadem Klanu Mrozu z której to właśnie rzeki wodospad wypływa. Według podań mają one nosić na głowach maski przysłaniające pyski,nosy i oczy. Maski zrobione z czaszek ogromych egzotycznych ptaków i innych tajemniczych stworów. W ich maski powtykane są również olbrzymie pióra o wszystkich kolorach tęczy.

Koty z Kwiatowych Wzgórz

Kwiatowe Wzgórza są miejscem (tak jak ich nazwa mówi) bardzo rozległym o charakterystycznych pagórkach pokrytych kwiatami. Ich malowniczy krajobraz przywodzi na myśl wyobrażenia o bezkresnych krainach do których koty trafiają po śmierci i które zwykły nazywać Klanem Gwiazdy. Terenu Kwiatowych Wzgórz nie zamieszkuje żaden klan. Żyją tam małe grupy kotów o liczebności maksymalnie 10 osobników. Grupy zazwyczaj nie konkurują jednak są przypadki w których poszczególne z nich mają ze sobą konflikt z szczególnego powodu. Na terenach  Kwiatowych Wzgórz spotkać też można samotników dla których jest to najbezpieczniejsze miejsce pozbawione kocich klanów, ludzkich osad,gdzie nie brakuje żywności i nie potrzeba szczególnego dostosowania do warunków pogodowych. Mieszkają tam zatem koty najróżniejszego umaszczenia chociaż ,,rdzenni" mieszkańcy tych terenów zazwyczaj występują w odcieniach brązu i to właśnie po tym rozpoznać można z jakiej grupy pochodzi dany kot (koty o brązowym,charakterystycznym umaszczeniu uznaje się tam za lepsze ze względu na bardziej rozległe drzewa genelaogiczne i głębiej zakorzenioną historię rodziny.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Apr 21, 2021 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

LotosOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz