Fata Misterioasă 🥴

109 5 3
                                    

După ce ne am trezit din nou din pat si eu si cu Finn am coborât jos din camera am vazut trupa cum stau toti lângă acea fata si o întrebai intrebari fără noi. Brusc m-am dus direct înspre ei sa vad ce se întâmplă,  acolo acea fata era tot cum a fost, tot cu acele haine, nimic schimbat.
S: -Alina, o cunosti pe fata asta? Noi i-am pus câteva întrebai si a zis ca tu ai primit-o aici
A:-Da, am vazut-o stand jos in coltul ușii in afara si m-am gândit să o primesc sa vad care e treaba cu ea. Dar destule intrebari pe voi, este rândul meu. Finn, du te cu gașca in bucătărie, eu vreau sa vorbesc cu fata asta intre doi ochi.
Apoi toti se zisera in bucătărie si ramnseseram decât noi 2.
A:-Bun,  acum suntem singure, poti sa imi zici te rog cum te cheamă daca nu te superi?
X:-Mă cheamă Olivia.
A:-Ok, frumos nume, deci Olivia, cum ai ajuns aici?
O:- Păi,  m-am rătăcit pentru ca am fugit de acasă deoarece părinții mei nu sunt ce i mai buni din lume cu mine si ma tratează ca pe un nimic.
A: -Te inteleg foarte bine la capitolul asta , nu o sa te mai întreb cati ani ai pentru ca este evident ca esti c-am de varsta noastra, da vreau sa te intreb de unde esti?
O: - Sunt din Michigan, dar am gasit cu ce sa ajung pana aici, inițial voiam să mă duc la mătușa mea in Paris dar m-am oprit aici. Acum pot te rog sa te intreb ceva?
A: - Umm, Ok, poti întreba orice.
O: - Am 2 intrebari defapt 1Cine este acel baiat foarte frumos si cu părul cret si inalt , si 2 pot sa raman aici de tot daca nu deranjez,  as putea sa imi iau un job. Macar sa am unde sta.
A: - Pai, 1 băiatul acela este Finn si este prietenul meu si 2 asta e casa lui Noah, băiatul acela(si țintesc cu degetul spre Noah) si nu stiu exact daca poti sa stai, dar poti sa il întrebi.
O: - Ok, o sa il intreb.

Apoi Olivia l-a întrebat pe Noah daca poate sa stea cu el , au vorbit cert c-am aproximativ o oră,  până la urmă s-au înțeles,  si fata a rămas. Dar ceea ce ma soca pe mine era faptul că Olivia se tot uita la Finn, flirta cu el doar ca Finn nu o baga in seama de cate ori făcea asta. Nustiu sincer ce e în capul meu, poate ca mi se pare , o sa încetez să fac acuzații false asupra ei, dar totusi in momentul asta am o mie de gânduri care imi trec in minte.

~Perspectiva lui Olivia fata de Finn~
Mama, am rămas fără cuvinte când am vazut acest baiat foarte chipeș si drăguț de astfel. Pacat ca are iubit dar nu cred ca o sa o mai aibă pe alina curând daca sunt eu aici.
Tot o sa reusesc sa fie al meu.
Doar că Alina cred ca bănuiește că imi place de el, si cred ca e ceva serios intre ei adică  daca au coborât amândoi din aceeași cameră, da de inteles. Dar nu mai contează asta, ceea ce contează e ca Finn o sa fie al meu si asta tot.

Apoi toata gașca se adunara la piscină afara sa înoate și sa se distreze cu muzica cărora vecinilor nu prea le plăcea da na. Alina stătea lângă Finn care se sarutau mereu de fata cu toti.
Olivia Sadie si Mille vorbeau toate si Noah cu Gaten Si Caleb se balaceau in piscină. Olivia se uita mereu la Finn dar Finn incerca sa o evite pentru ca se uita insistent la el .



Bunaaa,  scuze ca nu am mai postat c-am demult dar am postat acum. Vrea sa imi ziceți in comentarii daca vreti sa fac face reveal , btw mersiii mult mult pentru 1,47 de mii de views. ❤❤❤❤

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 21, 2021 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

O relație cu Finn Wolfhard💕Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum