M-am trezit cu Finn, adormit buștean, lângă mine.
El stătea cu capul pe pieptul meu si eu stăteam cu mâna în părul lui.
Mă joc cu părul brunet si cârlionțat a lui Finn până se trezeste.
–Bună dimineața.. a spus Finn puțin mahmur
–Bună dimineata! Am spus eu fericită.
Îl văd dintr-o dată pe Finn că se încruntă.
–Ce s-a intamplat? Spun eu confunză
–Mă doare capul... Zice Finn inca încruntat.
–Iti aduc o pastilă de dureri de cap?(paracetamol :) ) l-am intrebat eu.
–Cred.. a raspuns Finn hotărât.
Mă ridic din pat să îi aduc o pastilă și un pahar cu apă.
Iau pastilă și paharul si urc i-ar in camera mea si a lui Finn.
Finn ia paharul si pastilă și o înghite.
–Întinde-te pe spate până își face pastilă efectul.Până își făcea efectul pastilei l-am lăsat pe Finn in pat si m-am dus sa îi pregătesc un mic dejun copios. Cand am coborât scările am dat de o avalanșă de băieți și fete dormind pe unde apucau. Cine puteau sa fie decât grupul nostru si mai erau si vreo 7-8 băieți și fete iar lafel prieteni cu Finn, nu îi cunoșteam.
Trec peste ei si ma duc la bucătărie pentru a pregăti ceva de mâncat, trebuie sa mentionez ca acea casa era cu susul în jos. In sfarsit am ajuns la bucătărie. M-am decis repede ce sa îi fac lui Finn de mâncare. I-am pregătit ouă cu șuncă si un suc de portocale. Apoi cand sa ma duc sus in camera vad o persoana străină la usa, stătea într-un colț inafara ușii principale. Parca mai văzusem acea persoana si la petrecere. Apoi , am lăsat mâncarea pe masa si m-am dus sa vad cine e . Cand am deschis ușa se uita la mine ca si cum eram un fel de dușman. Era o fata, ce-i drept era îmbrăcată foarte decent , avea si telefon dar tot nu înțelegeam de ce stătea acolo, nici macar nu era casa mea. Asa ca m-am decis să o întreb cine e.
-A: Buna, te pot ajuta cu ceva?
-X: Scuze , m-am pierdut, ma poti ajuta cu ceva?
-A: Ummm Ok, spune mi de ce ai nevoie.
(Fata vorbea pe un ton c-am usor agresiv)
-X: Am nevoie de un încărcător pentru că mi-a murit bateria de la telefon.
În mintea mea aveam o mie de intrebari, cine e , ne cunoaște oare, de unde e , unde sta...
-A: Bine, vrei sa vii înăuntru?
-X: Da, dar nu vreau sa va deranjez , vad ca ati petrecut.
-A: Oh nu-i nimic, haide înăuntru. Dar nu te superi daca pot sa iti pun câteva întrebări dupa , ok?
-X: Nu-i nimic, da , desigur.Apoi i-am dat un încărcător ,i-am explicat cum sta in casa si unde e bucătăria, baia si astea si a zis ca se descurcă. Am lasat-o, fata părea destul de maricică, c-am de varsta noastra.
Am luat mâncarea, am reîncalzit-o si am mers la Finn sus in camera.
Acolo am intrat si Finn, dormea, l-am trezit apoi i-am spus sa manance. A mâncat dar cu greu. Dupaia m-am așezat lângă el in pat si am inceput sa ii povestesc despre fata aceea. El a zis ca e ok ca am primit o in casa. Si ca o sa o întrebam mai multe. Apoi am coborât pana la baie si am vazut ca nu mai era nimeni , prietenii lui Finn plecaseră , mai era decât trupa care s-au dus în diferite camere. Tin sa mentionez daca va aduceți aminte că această casă nu ne aparținea, era casa lui Noah, dar nu se supara ca am primit un străin.
După ce am iesit de la baie am vazut fata, dormea, era obosită, am decis să nu o mai trezesc si am mers sus la Finn , sa ne mai odihnim umpic.Hello :)) , vreau sa va zic scuze că n-am postat demult , acum am postat din fericire si vreau sa va zic ca va multumesc pentru 1,17 mii de view-uri daca nu gresesc. Va multumesc enorm, inseamna mult pentru mine, acum am postat chiar daca nu ma simt bine pentru că am racit ( nu, nu am covid din fericire) . O sa incerc sa postez mai des.🤍
CITEȘTI
O relație cu Finn Wolfhard💕
Fiksi PenggemarBuna, eu sunt Alina, si am sa va povestesc despre mine si finn...