nine

40 6 2
                                    

Sebelum layan ff ni
Mehh kita streamm Wheein new solo
Water Color Mv
Lets support her!!!!



















Wheein mengemas barang yang sudah sampai di tempat kerja eomma nya..
Bila wheein free dia akan menolong pekerjaan eomma,Eomma nya seorang arting dan selalu busy dengan pelbagai tempahan dari customer..

Wheein memandang eomma nya yang datang membawa dulang air...
"Wheeini minum dulu,pastu sambung buat kerja,,eomma buat air teh bunga tu"..kata Pn.Jung pada Wheein..

Wheein hanya mengikut kata-kata eommanya saja,Wheein berehat sambil minum air teh bunga..Tersenyum seorang wheein melihat kedai eomma nya sudah di perbaharui ..

"Wheein,eomma balik dulu tau,,nanti ada apa² call eomma ye,kalau customer datang nanti barang yang mereka dah siap boleh bagi ye"..kata Pn.Jung terus keluar dari kedai nya..

Wheein mengangguk dan pergi terus masuk office eomma..

Kling~Kling~..

Pintu utama kedai milik Pn.Jung berbunyi,Wheein terus keluar dan melihat siapa customer yang datang..

"Annyeonghaseyo,apa boleh saya bantu??"..tanya Wheein pada customer itu tersebut..

"Nae sa-ehh Wheein-ssi buat apa kat sani??"tanya seorang customer namja pada Wheein.. "Ooh Bogum-ssi,e-ohh saya kerja sini"..senyum Wheein

"Ohh kerja sini,part time ke??"..tanya Bogum hairan pada Wheein,gila tak hairanbukan grup dia femes ke,idol pulak tu..boleh pulak kerja part time sedangkan dah berduit kaya..

Wheein ketawa melihat muka Bogum yang konfius itu,"tak laa,ini kedai eomma saya,jadi saya jaga sementara..sbb dia sudah pulang"..kata Wheein

"Oh,jadi Pn.Jung tu eomma kamu Wheein,dua² sama cantik"..snyum Bogum..Wheein mula sudah tersipu malu..
"Btw saya ada tempah barang masetu,sudah siap ke??"..tanya Bogum
"Oh kejap ye,Bogum-ssi tempah apa je??"..tanya Wheein sambil masuk ke ruang barang tempahan..

"Saya tempah baju,kasut dengan frame art"..balas Bogum sambil berdiri diruang kaunter..Wheein sibuk mencari dan mengambil semua barang² pada Bogum..
"Okey,,dh dpat"..Wheein terus membawa keluar barang tersebut..

"Kejap ye,nk letak dalam beg kertas " ..Wheein mengambil beg plastik dengan logo kedai Pn.Jung..Wheein terus kemasukan dan menyusun dengan kemas..

Tidak perasan yang Bogum asyik melihat Wheein yang sibuk.."okay done!" ..Wheein senyum,Bogum mengambil barangnya..
"Gomawo,,akhirnya dapat jugak"..

"Ehh,,jap kalau beli lebih pada 2 barang,ada freegift"..Wheein berlari mengambil barang freegift pada Bogum..
"Nahh,dapat sticker dengan keychain"..Wheein meletakan dalam beg kertas yang sudah diberikan pada Bogum..
"Oh Kamsah Hamidah Jung Wheein". .
"Ohh naenae,,Gomawo beli barang buatan eomma saya". .snyum Wheein pda Bogum..

"Umm..Wheein-ssi kalau ada masa awak free boleh tak kita minum sama-sama ke,atau makan ke..?"tanya Bogum segan silu..Wheein memandang Bogum..
"Bo-boleh je,tapi kalau Wheein free Wheein bagi tahu Bogum-ssi"..senyum Wheein pada Bogum..









































"STILL WITH YOU" °[KTH]°Where stories live. Discover now