eight

40 6 1
                                    























Keesokkanya~

Kecoh seluruh media dan fans-fans mereka tidak habis memuji Taehyung dan Jisoo yang kecoh dating di public berduaan..
Ramai paparazzi datang berkumpul mengejar pasangan itu tersebut..

"Nampaknya mereka berdua sangt bahagia!"
"So sweetlaa V dengan Jisoo!"
"Sesuai sangat pasangan nihh!!"
"Wahh akhirnya VSoo Couple!!"

Hwasa yang membaca komen tersebut terasa muak dan terus mematikan telefon..Hwasa melihat Wheein yang sibuk painting di mejanya..

"Wheein-ahh,dah siap ke belom??"..tanya Hwasa dekat Wheein yang dari tadi bosan sebab Wheein sebuk dengan kerja nya..
"Belom,lagi sikit je lagi"..balas Wheein tanpa memandang Hwasa yang memandangnya..

"Hwasa membuka televisyen di bilik painting Wheein,sebab ada satu televisyen kecil diruangan tersebut..

"Wahhh!!Hebat sekali pasangan sejoli ini berani tampil di public,pasangan yang agak serasi ialah Kim Taehyung dan Kim Jisoo!!"..

Hwasa mula tertarik sedikit melihat acara MC Idol itu dengan artis jemputan Taehyung dan Jisoo..

"Baiklah!!bagaikan perasan bila dapat berduaan di public secara terbuka??"

"Saya rasa sangat happy,sebab dapat bersama orang yang saya sayang ialah Kim Taehyung"..balas Jisoo,Taehyung hanya tersenyum melihat Jisoo..

Wheein mendengar tapi hanya buat tidak endah sahaja,Hwasa hanya melayan sahaja kerana bosan menunggu Wheein..

"Taehyung-ssi,bagaimana anda terdetik menyukai Jisoo??"..
Taehyung memandang Jisoo "Jisoo sangat cantik,she's my love and beautiful person yang saya pernah jumpa"..
"Wahh kim taehyung!!"..
Jisoo tersenyum sipu malu..

"Aiguu Taehyung-ssi"kata Hwasa,tetiba Hwasa terdengar suara esakkan menangis,Hwasa mula memandang belakang,Hwasa terus berlari ke arah Wheein..

"Wheein-ahh mi-mianhae,aku tak sengaja pasang nak tngok,bu-bukan nak sakitkan hati kau"..balas Hwasa memujuk Wheein..

"Hello!!" "Annyeong!!"..Hwasa memandang ke arah pintu yang sudah terbuka.. "Jimin~Jungkook~"..
Mereke berdua melihat Hwasa dan Wheein yang sudah mennangis..

"Ehh noona kenapa nih??"..tanya Jungkook pergi ke arah Wheein..
"Wheein-ahh gwenchana??"tanya Jimin risau..Jungkook yang mendengar bunyi televisyen terus memandang,Muka Jungkook mula menyampah dan terus menutup televisyen tersebut..

"Haih,mesti ada something wrong kan??"..tanya Jungkook dekat Wheein..Wheein hanya menunduk sahaja..
"Kook,jangan laa macam tu"..
"Bukan,aku pelik sebb beria sangat sikit tenuk tu pegi date ngan Jisoo kat public pstu masuk acara dengan Jisoo,mestilah ada something wrong kan??"...balas Jungkook dekat Jimin..

Wheein mengelap air matanya,
"Nae~4 hari lepas kami bergaduh,jadi dia nak buktikan yang Wheein akan jatuh jugak kat tangan dia"..balas Wheein sambil menunduk..
"Jatuh ke tangan dia alien tu?? Ehh,salah cara dia buat tu,,haha" gelak Jungkook

"Ye salah,risau macam mana dia nak tanggung nanti,aku dah tamau tolong"..kata Jimin duduk kat tepi Hwasa..
"Aku risau,aku yang dia cari nanti"..balas Hwasa pandang Jimin..

"Tulah,lagipun budak tu kang kalau takde akal risau kat Solar noon dangn Btul noona laa,,kantoi nanti"..balas balik Jimin..

"Hyung² yg lain pun tak tahu lagi,tu kalau tahu semua segala kuasa keluar.."Jungkook terus dduk tepi Wheein..
"Hmm..gwenchana,kalau ada masalah nanti Wheein explain kan..okay"..Wheein hanya senyum kelat sahaja..

"STILL WITH YOU" °[KTH]°Where stories live. Discover now