do DOTS

41 2 7
                                    

Jméno: Natasha

Příjmení: Williams

Věk: 16 let

Pohlaví: ona (hetero)

Stav: Spojenec

Povaha: Natasha je velmi milá dívka. S hodně lidmi dobře vychází a je nápomocná. Mno, ale není radno si s ní zahrávat. Pokud jí něco naštve tak dokáže být velmi agresivní, nepřátelská a velmi nepříjemná.

Něco o: Má moc ráda přírodu, ale hmyz moc ráda nemá. Bojí se tmy. Hodně jí jde šplh, ale nejde jí gymnastika. Na Hunger Games má pozitivní názory (má je ráda). Šla tam dobrovolně. Moc si na výhru nevěří, ale i tak to chce zkusit. Kdyby zabili někoho s kým se například skamarádila tak by se emocionálně zhroutila, pokud by někoho zabila tak by jí to by se cítila provinile, pokud by vyhrála tak by byla happy jak dva greppy (Ano, používám tvé hlášky-). Je adoptovaná, ale svoje adoptivní rodiče nemá ráda.

Kraj: 4

Vzhled: Má bílé vlasy dlouhé zhruba pod zadek, které nosí zapletené v copu. Pomněnkově modré oči. 178 cm. Má celkem vypracovanou postavu (hubená, na břiše má břišáky). Má dvakrát propíchlé uši a na pravém rameni má vytetovanou černou růži.

Jméno: Jacob

Druhé jméno: Vicky

Příjmení: Wood's

Věk: 18 let

Pohlaví: on (bisexuál)

Stav: zabiják

Povaha: Jacob je pro ostatní trochu divný. Hodně si povídá sám se sebou. Je tichý a s lidmi moc dobře nevychází. Ale pokud si s někým vytvoří pouto tam je otevřený, divoký a celkově úplně jiný člověk.

Něco o: Má moc rád krváky, horory a thrillery, ale nemá rád romantické slaďáky. Bojí se výšek. Jde mu střelba, ale nikdu mu nešli věci jako třeba vaření. Hunger Games moc rád nemá, prý mu příjdou "trapné". Šel tam nedobrovolně (rodiče ho tam poslali aby se ho zbavili.) Na výhru si věří. Pokud by zabili někoho s kým se spřátelil tak by byl smutný, pokud by on někoho zabil tak by mu to bylo někde a pokud by vyhrál tak by byl (logicky) šťastný. Otce mu tenkrát zemřel, protože se utopil a on s tím nemohl nic dělat. Kvůli tomu pak chodil k psycholožce, protože si ubližoval.

Kraj: 8

Vzhled: Krátké černé vlasy, na stranách vyholené. Oříškově hnědé oči. 187 cm. Má vypracovanou postavu (má jí celkově hodně dobře vypracovanou). Má pětkrát propíchlé uši, na krku nosí křížek a na zádech má vytetovaného štíra (ve znamení zvěrokruhu je Štír tak proto.) Přes levé oko se mu táhne jizva.

TaNaseHolka   snad je všechno v pořádku

Přihlášky do RPG, DOTS, atd.Kde žijí příběhy. Začni objevovat