Hey sen!
Evet sen.
Hala bu kitaba bölüm geleceğini mi düşünüyorsun?
Bak, bu kadar masum olmazsın dostum
Çünkü karşında tam bir orrospu yazar var.
Evet, her neyse, kısacası son bölüme hoş geldin.
~
Hoseok oppam tam bir göt verendi. Benimde ondan geri kalır yanım yoktu zaten.
Hoseok oppam ile yolda yürürken bana dedi ki: "ölü balık kokuyon amk"
ben de dedim ki: "senin götün kokuyordur oc"
Birbirimize karşı böyle sevgi sözcükleriyle hitap ederken karşımıza Mina orospusu çıktı.
Mina: h-
hoseok: OHA AĞZINDAN BAL DAMLIYOR ŞU KIZA BAK BE HEYT HHRRRR OFFF KAS KAS GALEYYY BURRATATATA HAV HAV BARK BARK BRRAHHBiraz bu övgüleri kıskansamda pek belli etmedim. Ben bonkör bir insan olduğun için grup yapmayı teklif etmiştim ancak hoseok oppam kabul etmemişti.
Ağlayarak yanlarından ayrılmış numarası yapmıştım. Onları takip etmek için taksi tutmuştum. Tabii ki zengin bir bitch'tim. 😎✍️✏️✨😉🥰❤️🤲🙏😭🥺😳😔🔪☹️😾😊📖
Sonrasında bunları bir otel odasına giderken görmüştüm. Bütün planlar aklımdaydı. Odayı basıp bağırıp çağıracaktım.
Onlar odaya girince neredeyse 5 dakika bekledim. Herhangi bir ses yoktu. Resmen ölüm sessizliğine gömülmüştü otel. Ben Hoseok'u öldürdü diye şüphelenirken birden kapıdan sertçe çıkan Hoseok'u gördüm.
"Ne oldu oppa?"
Hoseok: "Ulan karının yarrağı benden uzun çıktı amk"
...
EVET MERHABA BEN YAZAR
BU KİTABI ÖNERMEYENİN YARRAKLI KADINLAR BAŞINA ÜŞÜŞSÜN
şaka şaka
ama yine de öner yani hani HALA GEÇERLİ BİR BETTUA OLABİLİR ÇÜNKÜ
Öncelikle bu kitabı yazarken neylerden ilham aldığımı söylemek istiyorum;
1- OBBAM İLE MAFYA
2-RÜYALARIM
3-SUGA
4-FUCK ME MİN YOONGİ
5- SİKİŞ
6- BOKU NO PİCO
7- 1 CUP 2 GİRLS
8- DÖNEN GORİL
9- NAPİM
10- BTSEvet
her neyse
bu kitabı sikeyim