Bir gün yine yolda orospuluk yaparken birine çarptım.
Bu kişi eski sevgilim Jungkook'tu! Ona bağırarak şunları söyledim.
Y/N: BANA NASI TECAVÜZ EDERSİN SENİ ADİ PİSLİK!
Jungkook birden bana kötü kötü baktı ve bağırmaya başladı:
"SENİN ANANI ARILAR GİBİ SİKERİM DAĞDAN İNMEDİĞİ İÇİN YÜZME BİLMEDİĞİ ANANI BÜYÜK PASİFİCTE 1 TON BOŞALAN BEYAZ BALİNALARLA BERABER SİKEREK YÜZME ŞAMPİYONASINDA ALTIN MADALYA KAZANDIRIRIM KIRMIZI EŞARP GİYİP ORMANDA KIRMIZI BAŞLIKLI KIZ GİBİ TAKILAN ANANIN AMINI PARAM PARÇA EDERİMMM PİKACHUU DİYE CAMDAN ATLAYAN SPASTİK ANANIN AMINA POKE TOPU FIRLATIRIMM. ANANI SARMAŞIK KIRBACIYLA DOLAR PİKACUYLA KANKA OLUR VERİRİM ELEKTRİĞİ SONRA ONUNLA KANKA OLUR ANANI FAKİR MAHALLENİZDE YANMAYAN DİREĞE BAĞLAR SİKE SİKE TRAFOYU PATLATIRIM BANA TECAVÜZ ETTİN DİYEN OROPSU ÇOCUĞU SENİ. TAVŞAN KOSTÜMÜ GİYİP DERGİLERDE KENDİNİ PLAYBOY SANAN ANANIN AMINA ELEKTRİK SÜPÜRGESİ SOKARIM ANANLA KARŞILIKLI PİSTE ATARAK GİREN OROSPU ÇOCUĞU KARDEŞİNİ GÖTÜNDEN SİKERİM... ANANLA KARŞILIKLI SİKİŞİRKEN AY ÇEKİRDEĞİ ÇITLARIM. SONRA BABANIN SURATINA FIRLATIRIM EVDE GÖBEĞİNİ YERE DEYDİREREK SINAV ÇEKİNCE KENDİNİ ARTİST SANAN ABİNİN GÖTÜNDEN SİKEYİM. SAÇLARINI ARKAYA ATINCA KENDİNİ TARIK AKAN SANAN BABANINDA GÖTÜNDEN SİKEYİM. TOKYO DRİFTİ İZLEYİP KÖYDE TRAKTÖRLE DRİFT YAPAN ABİNİN TEKRAR GÖTÜNE KAMYONLA GİREYİM. KİLOTLU ÇORAPLA DENİZE GİREN KARDEŞİNİN KALDIRDIĞI SUYA SOKUP BOĞULANA KADAR SİKEYİM. GOOGLEYE TÜRBANLI KARI SİKİŞ VİDEOLARI YAZAN DEDENİ SİKEYİM. CAMİDEN TABUT ÇALIP DEDENİDE ALIP ANANIDA ALIP TABUT İÇİNDE SİKER ÖLDÜRÜRÜM. ANANIN AMINA KOLUMU SOKUP KÜÇÜK KARDEŞİNİ ÇIKARTIRIM. ANANI NEİL AMSTRONGLA AYA ÇIKARTIP SİKER HARDCORE MOVİE ALIRIM ALTIN PORTAKAL İLİM FESTİVALİNDE ALDIĞIM ÖDÜLÜ ALIR ANANIN AMINA SOKARIM. ANANIN AMINDAKİ POTERİN ASASINI SOKAR KÜÇÜK KÜÇÜK BÜYÜCÜLER ÇIKARTTIRIRIM. ANANIN AMINA PANDORA KUTUSUNU SOKAR İÇİNDEN TAVŞAN ÇIKARTTIRIRIM. ANANIN AMINA DURACEL PİL ATAR 10 KATI KADAR DAHA GÜÇLÜ SİKERİM. ANANI NATİONAL GEOGRAPHY BELGESELİNDE SİKERİM İNSANLAR ASLAN GÖRÜR... ANANIN AMINA 5+1 HOPERLÖR SOKAR KOLONLARI TİTRETİRİM ANANI HOLLANDADAKİ ALTIN PORTAKAL FESTİVALİNE GÖTÜRÜR ORDAKİ AĞACI SOKARIM. ANANA YUNAN KOSTÜMÜ GİYDİRİR ŞANLI TÜRK ORDUSUNUN ÜSTÜNE ATIP HARVANDALI OYNATTIRIR SONRA AMINA c4 SOKUP HAVAYA UÇURTTURUTUM. ANANI RAMİESTEİN KONSERİNDE PİSTTE SİKERİM DU HAST ŞARKISINI TERSTTEN OKUTTURURUM. BABANIN O KOKMUŞ ÇORABINI ANANA SOKARIM. GALATASARAY FENERBAHÇE DERBİSİNDE ANANI KALE YAPAR MUSA SHOW GİBİ HATRİCK YAPARIM. KARADENİZİN ÇILGIN DALGALARI EŞLİĞİNDE SÖRF YAPMAYA ÇALIŞIRKEN TAKLA ATA ATA ANANIN AMINA SÖRF TAKLASINI SOKAYIM. ANANIN AMINA NOKİA 3310 SOKAR MÜZİK EŞLİĞİNDE SİKERİM. ANANI KLİSENİN ÜSTÜNDE SİKERKEN BİLGİSAYARDAN PAİNTE GİRER YARAK ÇİZMİ ÇİZİP KIZ KARDEŞİNE GÖNDERİRİM. ANANIN AMINA JERRYİ SOKAR TOM GİBİ KOVALARIM ELBET BİR KÖŞEDE YAKALAR SİKERİM. ANANI AFRİKADA AM KILLIĞI YAŞAYAN 3 BARRAKLI FANİLYASININ ARASINA ATAR PARAMPARÇA OLANA KADAR SİKERİM."
Sonra arabasına binip basıp gider arkasında ağlayan bir Y/N bırakarak...
-
Selfa: çok acıklı oldu biliyorum 🤧🥺