!KÜFÜR ARGO VE YETİŞKİN İÇERİK BULUNUR!
Linçlemeye veya kötülemeye geldiseniz sgJeon Jungkook işini severek ve isteyerek yapıyordu. Fakat markanın sahipleri Jungkook'un yanında bir kızın modellik yapmasını istiyorlardı. Bunu bütün ülkeye duyurup bir manken aramaya başladılar. (Markanın adı LEGX çok zekiyim ) Mankenlik için gerekli fiziğe uygun Jungkook'tan kısa ne fazla zayıf nede fazla kilolu olan birinin seçilmesine karar kılındı.
Park Chaeyoung diğer adı ile Rose 3 arkadaşı ile beraber kalan üniversite okuyan bir kızdı. Mankenliğe ilgi duyar ve LEGX markasına bayılırdı. Bütün arkadaşları Jungkook'a duyduğu ilgiyi bilirdi. Arkadaşları bu manken konusunu duyduklarında hemen koşup Rose'ye katılmasını söyleyeceklerdi. Rose odasında oturmuş resim çizerken 3lü odaya daldı.
Jennie: Rose! Haberi duydun mu?
Rose: Ne haberi?
Jisoo: LEGX markası Jungkook'un yanında mankenlik yapacak birini arıyor!
Rose: Yani?
Lisa: BAŞVURU YAPIP KATILSANA MAL!
Rose: Zaten onca kişi arasından beni seçicekler dimi?
Jennie: Kızım kafayı mı yedin taş gibi fiziğin var hem tamda istedikleri model tarzına uyuyorsun
Rose: Ne tarz istiyorlar ki?
Jisoo: Jungkook'tan kısa ne fazla zayıf nede fazla kilolu olan en yüksek 50 kilo olan bir kız isteniyor
Lisa: Nolur Rose en azından deneyelim başvuru yapıcaz ve bir kaç kıyafet ile fotoğrafını çekicez onlara göndericez ve sonucu beklicez
Jennie: Kazancağından eminiz!
Lisoo: EVET!
Rose: Peki sizi mi kırıcam
Bi anda odadan yükselen mutluluk çığlıkları bütün evi sarmıştı gün içerisinde Lisa başvuru yapmak için Rose ile konuşurken Jennie ve Jisoo modellik için kıyafet seçiyorlardı en sonunda 4 tane kombin yapıp Rose'nin yatağına koydular.
Lisa: Başvuru tamamlandı en geç yarına fotoğrafları istiyorlar
Jennie: Kombinler hazır. Rose sen giyinirken bizde fotoğrafları çekiceğimiz yeri bitirelim Lisa fotoğrafları sen çekersin demi?
Lisa: O işi bana bırak
Rose giyinmiş fotoğraf çekmeye hazır bir şekilde gelmişti
En büyük hayallerinden birini gerçekleştirmek için çok çalışmaya kararlıydı...Başaramasa bile deneyip başarıcaktı
Aramalar başladı. 2 haftaya sonuçlar açıklanacak ve Jungkook'un yanında modellik yapıcak kız seçilecekti. Şimdiden 200 kişi katılmıştı bile hepsi birbirinden değişik ama güzel modellik yapıyorlardı kıyafetleri güzel taşıyorlardı aralarından son 3 kişi kalana kadar elediler bu eleme bile onları çok zorlamıştı fakat 3 kişi arasında seçim yapamadılar. Son olarak Jungkook'un seçmesine karar verildi odasına fotoğrafları attılar 3 kızın arasından birinin kaderini Jk seçicekti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Manken | Rosekook
FanfictionÜnlü bir markada mankenlik yapan Jeon Jungkook ve markanın başkanları isteği üzerine Jungkook'un yanında manken olacak Park Chaeyoung. ...... Küfür + argo + yetişkin içerik bulunur!