Tartışma

183 22 25
                                    

"HADİ AKAMARU BİR KEZ DAHA!"

"HAV HAV!"

Birkaç dakika sonra ise durum sadece şuydu...

"AAĞH! LANET OLSUN NARUTO!"
"Havv~~"
"Bu çocuğun ne kadar chakra'sı varda bu kadar bunshin oluşturabiliyor aklım ALMIYOR!"

Akamaru kiba'nın üzgün hissettiğini anladığında ona yaklaştı ve yüzünü yalamaya başlamıştı. Kiba akamaru'nun kendinisi iyi hissettirmeye çalıştığını biliyordu. Ama olmuyordu işte.

TEK HOKAGE OLMAK İSTEYEN KİŞİ NARUTO DEĞİLDİ SONUÇTA!

Kiba şiddetli bir şekilde ayağa kalktı. Akamaru kiba'nın ani haraketiden korkup azıcık gerilmişti. Kiba hevesli bir şekilde "Akamaru! Pes etmek yok bir kez daha!"

Akamaru bir saniyeliğine Lee'yi gördüğüne yemin edebilirdi. Ama konuşmazdı.

"ÜÇ DEDİĞİMDE AKAMARU!"

"HAV!"

"1"

"HRR"

"2"

"Ve 3-"

Kiba'nın sözleri yarım kaldı çünkü etrafı dolduran böcekler ile akamaru korkup kiba'nın üstüne atlamışı.
Kiba üstüne çöken ani ağırlıkla yere düşmüş ve üstü toz toprak içinde kalmıştı.

Kiba sinirle ayağa kalktı ve Shino'nun üzerine yürümüştü.

"Oİ LANET OLASI! NE YAPTIĞINI SANIYORSUN GÖRMÜYOR MUSUN?! BURADA ANTRENMAN YAPIYORUZ!"

"Ah kusura bakma fark etmedim."

"Neyse ne! Git başka bir yerde çalış"

"Kiba-kun sadece farkında ol diye söylüyorum. Burası ortak bir çalışma alanı yani bende çalışabilirim."

"Oi ne demeye çalışıyorsun?"

"Ney? Bir şey demeye çalıştığım yok sadece olan şeyi söylüyorum..."

Kiba zaten yeterince sinirliydi ve üstüne shino çıkmıştı.
Shino nispet yapar gibi gözlüğünü düzeltince konuşmaya devam etti.

"Artık müsade edersen çalışmaya devam etmek istiyorum."

"Oi sen beni hafife mi alıyorsun?"

"Anlamadım?"

"Pislik..."

"Kiba şu an çıkardığın tartışma çok saçma artık izin verirsen-"

"Hey hey bana bak yeterince sinirliyim ve şimdi sen gelip bana burada artistik yapıyorsun sence yaptığım şey saçma mı?"

Shino derin bir nefes alıp yana dönmüştü ve ilerlemeye başladı. Kiba şu an sinirlidi ve gerçekten çok saçma bir sebepten dolayı kavga çıkarabilirdi. Ki çıkartıyordu zaten.

Kiba Shino'yu arkasına dönüp gittiğini görünce elini yumruk yapmıştı. Shino'nun omuzunu tutup sert bir şekilde kendine çevirmiş ve gözlerine bakmaya başlamıştı. Tabi göz dediğine bakayın. Gözlüklerine bakıyordu. Shino'nun yüzünde hala aynı umursamaz tavır vardı.

Kiba ani gelen bir sinir patlaması ile Shino'nun yüzüne sert bir yumruk atmıştı. O kadar sert vurmuştu ki shino yere düşmüştü.

"ŞU LANET GÖZLÜĞÜNE SİNİR OLUYORUM BENİMLE KONUŞURKEN DİREK YÜZÜME BAK!"

Shino yaşadığı şey ile şok olmuştu... Onun az önce gözlüğü mü çıkmıştı?

Shino elini yavaşça kaldırıp yüzünü kontrol etti. Evet gözlüğü yoktu...

Shino X Kiba Savaşın AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin