Dark mě prováděl po tej zahradě. Bylo tu krásně. Ale viděla jsem na něm, že se něco děje, že se "bojí". Koukla jsem se na něj a on odemě hned odvrátil pohled.
Co s ním je... "král" a bát se něčeho. Měla bych to z něj dostat, ale jak. To je jedno nějak to z něj dostanu. Jen mě ještě zajímá kdy si řekneme, že se milujeme, protože to co se stalo včera, znásilnění 100% nebylo.
Mou "dlouhou" myšlenku přerušili Darkovi slova.
,,Hele Ell... Já jen, že měl bych tě naučit s mečem..." nedořekl to kor jsem ho přerušila já.
,,Jo dobře, ale pozor na mě." chtěla jsem vyznít vtipně. Povedlo se mi to. Dark se zasmál a šli jsme dál. Po nějaké chvíli jsme se vrátili a Dark si jen tak někam skočil. Já si řekla, že se tu ještě porozhlédnu. Zašla jsem do lesa.

POV. Darka
Jen na pár minut jsem si odskočil si něco vyřídit. Když jsem se vracel Ell nebyla na místě kde jsem řekl ať počká. Nebo mě spíš neslyšela. Snad bude v hradě. Šel jsem tedy do hradu a hledal ji. Prošel jsem snad celý hrad a ona nikde. Došel jsem zpět do pokoje, sedl si na postel a dal si hlavu do dlaní.
Doufám, že je v pořádku.... Hhh bože!! Co to se mnou je k sakru?!! Dark vzpamatuj se!!
Dal jsem si facku a vztal. Vyběhl jsem ven z hradu a šel do lesa.

POV. Ellis
Procházela jsem se v lese, ale slyšela jsem za sebou nějaké zvuky jakoby koně. Otočila jsem se a tam byl hnědý kůň s bílou hřívou. Na něm seděl muž v kápi.
,,Pojď sem" Zašeptal. Já teda šla, protože chápete ne?
Sesedl z koně a mě na něj vysadil. Pak nasedl taky.... Za mě....
,,Proč já, co po mě chceš ty úchyle?!" řekla jsem chladně a vyděšeně.
,,Nejsem úchyl a nic moc toho chtít nebudeme." řekl a pobídl koně aby se rozjel. Vyjeli jsme z Darkova území a ten týpeček se odhalil. Byl to Link.
,,Co po mě chceš?" řekla jsem už trochu klidnější.
,,Patříš k nám mmm..." nedořekl, protože neznal moje jméno.
,,Ellis." dořekla jsem za něj.
Pousmál se a po chvíli jsme dojeli k nějakému zámku. Sesedl z koně a pomohl mi dolů. Hned jak jsem šla chvilku s ním jsem se otočila a běžela pryč. Chtěla jsem zpět k Darkovi.

Yep jsem zlá.... Ukončuji kapitolu v "nejlepším", ale chci aby příběh byl delší.... A alespoň trochu smyslný 😂. No nic páčko brambory 🙋‍♀️.

𖣔Na straně zla𖣔  (The Legend of Zelda) Kde žijí příběhy. Začni objevovat