Athina's POV
Δεν ξερω και εγώ πόση ώρα κοιμάμαι, πάντως τον απόλαυσα τον ύπνο χεχε. Σήμερα πετάμε για Θεσσαλονίκη, βλέπετε, ζούσα στο Μόναχο από τα 12 μου, αλλά πρόσφατα οι γονείς μου χώρισαν, δηλαδή μας άφησε ο μπαμπάς μου αλλά νταξει. Ο μπαμπάς μου είναι στο Ντουμπάϊ και εμείς τώρα κατευθυνόμαστε προς το ταξί που θα μας πάει στο αεροδρόμιο.?- Φτάσαμε! Φώναξε η μαμά μου.
Βας- Μαμάκα ο μπαμπάς γιατί δεν είναι μαζί; Ρώτησε ο Βασίλης ο μικρός μου αδερφός. Κάποια δάκρυα κάνουν την εμφάνιση τους αλλά τα μαζεύω πριν τα δει η μαμά μου και νιώσει άσχημα.
Μα- Βασιλακη μου, είπαμε ο μπαμπάς δεν θα είναι μαζί μας.
Βας- Εντάξει μαμά...Κατεβαίνουμε από το ταξί, η μαμά μου πληρώνει τον ταξιτζή και περνάμε από τον έλεγχο κτλπ.
Είμαστε στο αεροπλάνο και έχουν βουλώσει τα αυτιά μου για τα καλά, το καλό είναι ότι πετάμε με Aegean όποτε έχουμε γεύμα, χεχε. Ουφ φτασαμεεεε, κατεβαίνουμε από το αεροπλάνο και μας περιμένουν οι γιαγιάδες.Γενικά η οικογένεια του μπαμπά μου (αδέρφια κτλπ) μες έχει σταθεί γιατί βρίσκουν αυτό που έκανε ο μπαμπάς μου άθλιο. Τέλος πάντων τα ξεχνάμε αυτά και πηγαίνουμε για πιτόγυρο. Άντε έχω να φάω πιτόγυρο μισό χρόνο.
.............
Έχουμε φτάσει στο σπίτι (της γιαγιάς από την μεριά της μαμάς) και ξαπλώνω. Η μητέρα μου έχει ζητήσει διατροφή από τον μπαμπά μου (παρόλο που έχει αρκετά χρηματα) και έτσι θα πάμε στο Ανατόλιααααα. Το αγαπω αυτό το σχολείο, έχει δίκη του ομάδα βόλεϋ και το κυριότερο; Εκεί είναι ο Γιάννηςσσσσς ο κολλητός μου.
Αχαχ χίλια χρόνια θα ζήσει μόλις μου έστειλε μήνυμα.
ΜΑΙ τζέντλεμαν
Που είσαι βρε τζεντλεγουμαν;
Εγώ
ΤουμπααααΜΑΙ τζέντλεμαν
Ναι καλαααα!!!Εγώ
Οχιιιιι, και έχω και νεαααΜΑΙ τζέντλεμαν
Ωραία, θα μου τα πεις από κοντά όμως, σε πέντε έξω από το γήπεδο.Εγώ
Καντα 15 γιατί θέλω να κάνω ένα ντουζ και να ντυθώ.ΜΑΙ τζέντλεμαν
Οκκκ τζενλεγουμαν. Σου έχω και μια έκπληξη—Εγώ
Ωχχχ, να φέρω το κατερινιο μαζί;ΜΑΙ τζέντλεμαν
Φερτην ,την λυπάμαι :(Εγώ
Άντε κλείνω τα λεμεεεε <3ΜΑΙ τζέντλεμαν
Τα λέμε μωρό <3Εγώ
ΞερνάωΜΑΙ τζέντλεμαν
Χεσου <3........
Νταξει λίγο μικρό παρτ αλλά υπόσχομαι μεγαλύτερα❤️❤️
Μπαιιι
YOU ARE READING
When he loves me...
Teen FictionΗ Αθηνά είναι ένα κορίτσι 16 χρόνων και ζει εδώ και κάποια χρόνια στην Γερμανία, ο πρόσφατος χωρισμός των γωνιών της θα την ανάγκασε να γυρίσει πίσω στην Ελλάδα. Τι θα συμβεί; (Είμαι χάλια στις περιλήψεις αλλά όχι στο να γράφω, διαβάστε το αξίζει❤️)