Με έχει στην αγκαλιά του και δεν με αφήνει κάτι που μπορώ να πω πως μου αρέσει και με ηρεμεί ταυτόχρονα <3 . Τον νιώθω να ανασαίνει βαριά και να σφίγγει τις γροθιές του.
Αγγ: Ωχ για δες το μωράκι που πέφτει στην αγκαλιά του και καλά ΑΓΟΡΙΟΥ του, τονίζοντας και σχεδόν φτύνοντας την κάθε λέξη. Γυρίζω την πλάτη μου στον Γιάννη αλλά χωρίς να φύγω από την αγκαλιά του. Για καλή μου τύχη αντί να με αφήσει με κρατάει πιο σφικτά.
Αθη: Ακου να σου πω ξεπεταγμενη κωλοσφυριχτρα, Το ποτέ και γιατί θα πέφτω στην αγκαλιά του είναι δικιά μου δουλειά. Κοιτά να φτιάξεις λίγο τον άσχημο και ελάχιστο εαυτούλη σου και μετά μπορείς να ασχοληθείς με εμένα. Κατανοητό;Αγγ: Αααα ακου, αν το να ανέβω επίπεδο είναι να γίνω πουτ- δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει την λέξη γιατί της τράβηξα μια σφαλιάρα ,με αγαπη παντα.
Αγγ: Τι έκανες μωρη;
Αθη: αυτό που σου άξιζε! Της είπα κοιτώντας την στα μάτια με το πιο μπιτς φεις που έχετε δει σε όλη σας την ζωή. Γύρισα μετά στο ΓΙΑΝΝΑΚΗ ΜΟΥCc: ΓΙΑΝΝΑΚΗ ΣΟΥ;
Ντάλια σταματα!
Cc: Από ποτέ με λένε Ντάλια;
Από τώρα και σταματα τώρα να χαρείς!
Cc: καλά καλά φεύγω αλλά δεν τελειώσαμε !
Στο καλό και να μας γράφεις! Βασικα καλύτερα μην γράφεις!!!! Και ναι αυτό είναι το υποσυνείδητο μου-Πίσω στα δικά μας , γύρισα στο ΓΙΑΝΝΑΚΗ ΜΟΥΥΥΥ και του είπα
Αθη- φεύγουμε;
Γιάννης- άντε ρε μωρό μου και αργήσαμε. Κάτσε με είπε μωρό μου; Υγεία, αναπνοές Αθηνά, αναπνοές.Έριξα μια τελευταία μάτια στα ζώα και φύγαμε, όταν είδα ότι έστριψαν σε ένα στενό πήδηξα στην αγκαλιά του και παραλίγο να χάσει την ισορροπία του, ουπς.
Αθη- Ευχαριστω, ευχαριστω, ευχαριστωωωω!!!!
Γιάννης- ηρέμησε μαϊμουδάκι είπε και με φίλησε στην μύτη. Κάτσε τι; Μαϊμουδάκι; Φιλί στην μύτη; Ελα μου; Να πάρει έχω γίνει πιο κόκκινη και από ντομάτα!!!Κατέβηκα από πάνω του και αρχίσαμε να περπατάμε προς τα παιδιά που τόση ώρα μας κοιτούσαν σαν χάνοι.
Ρομάν- επππ τι έγινε ρε παιδιά;
Αθη- Όλα καλά και ανθυρα.
Ρομάν- Χαιρομαι.
Αθη- Κερνάς πιτόγυρο αγαπηηη
Ρομάν- φυσικά !πάμε;
Ξεκινήσαμε και ο Ρομάν περπατούσε χέρι χέρι με την Κατερίνα!; Μπρο τι φαση; Από ότι φαίνεται θα κερδίσω το στοίχημα χεχε. Το στοίχημα είναι το εξής «οποία τα φτιάξει πρώτα με κάποιον χάνει και πρέπει να αγοράσει στην άλλη ότι θέλει και όσα πράγματα θέλει από το shein» .
DU LIEST GERADE
When he loves me...
JugendliteraturΗ Αθηνά είναι ένα κορίτσι 16 χρόνων και ζει εδώ και κάποια χρόνια στην Γερμανία, ο πρόσφατος χωρισμός των γωνιών της θα την ανάγκασε να γυρίσει πίσω στην Ελλάδα. Τι θα συμβεί; (Είμαι χάλια στις περιλήψεις αλλά όχι στο να γράφω, διαβάστε το αξίζει❤️)