- 3- sestra

52 1 3
                                    

Probudila jsem se v 9:04. Vstala jsem a šla ke skříni kde si vzala oblečení a olíkla jsem se do toho. Oblíkla jsem si bílí croptop s černými dřínamy který měli na kolenou díry..

Když bylo 10:47 tak jsem jela na nádraží. Když jsem zaparkovala bylo 11:04. Pak jsem šla čekat před nádraží. Po chvíli jsem viděla Kat tak jsem šla za ní. Obejmuli jsme se..

Alli:,,ahoj"
K:,,ahoj"
Alli:,,víš co nechápu?"
K:,,ne?"
Alli:,,oni tě nechaj jét samotnou vlakem ,ale na utubering musim s tebou?!"
K:,,to taky nechápu"

Potom co jsme přijeli ke mě do bytu tak jsem Kat ukázala můj byt ptotože ještě u mě nebyla. A pak pokoj kde bude spát neboly v pokoji pro hosty.

Když si Kačka si vybalila tak jsme šli do mekáče na oběd

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Když si Kačka si vybalila tak jsme šli do mekáče na oběd. Po asi 2min co jsme si sedli. Kačka začala celkem šílet a já nevědela proč tak jsem se podívala tam kam koukala. Bylo tam asi pět  a já nevěděla kdo to je,ale Kačka asi jo. 

Alli:,,Kačko!"nic
Alli:,,hej Kateřino!"nic tak jsem jí zamávala před jejím obličejem
K:,,c-co je?"
Alli:,,kdo to je?"
K:,,to je ment,mattem, dejzr, vitaa a moon"
Alli:,,kdo?"
K:,,nechápu že jsi moje sestra!To jsou youtubeři!"
Alli:,,aha" protočila jsem očima
K:,,můžu ta-"než to dořekla tak jsem jí skočila do řeči
Alli:,,ne! zejtra je nejspíš určitě uvidíš! Nech je se najíst"
K:,,máš pravdu.." potom co jme dojedli tak jsem odnesla tác a šli jsme domů..

Kačka zalezla do pokoje a já šla trochu poklidit obývák a kuchyn. Když jsem měla hotovo tak mi volal táta...

Ta:,,ahoj Alli"
Alli:,,ahoj"
Ta:,,tak co jak jde žvot?!"
Alli:,,ale jo jde to, tedkon je u mě Kačka protože mamka jí nechce pustit na jednu akci"
Ta:,,aha "
Alli:,,a co ty.. jak to jde?"
Ta:,,dobrý Melisa(tátovo přítelkině) je těhotná" byla jsem ráda protože už dlouho si přáli mít spolu dětátko. I když mě Melisa bere jako její dceru tak furt nejsem podle DNA a podle papírů...
Alli:,,tak to je super zpráva! gratuluju!"
Ta:,,děkujem a jinak je už v sedmém měsíci"
Alli:,,COŽE?! a já to vím až ted?"
Ta:,,jo.. promin.. Nevěděl jsem jak ti to mám říct..."
Alli:,,měl jsi to říct tak jak si mi to řekl!"
Ta:,,no tak promin"

Po asi 10min jsem dovolala... Pak jsem taky zalezla do pokoje...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 12, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Zamilovaná do Youtubera?!/CZWhere stories live. Discover now