Two (M)

641 21 15
                                    

Şu minik yıldıza basmayı unutmayın~

Bu bölüm yarı smut..

@Min_Y00ngi03 Smut için teşekkürler :')

☆ ☆ ☆

Aradan üç-dört gün geçmişti. Hatta Namjoon'a bile alışmaya başlamıştım veya yaşantıma, yediklerime ve içtiklerime bile alışmıştım.

"Babajığım beyn çok ajıktım~"

"Ah, benim minik bebeğim acıkmış mı?"

Kafamı onaylar şekilde salladım ve beni kucağına almasına izin verdim. Beni mama sandalyesine oturttu ve yaptığı mamayı verdi. Kaşığı ağzıma doğru götürdü bende ağzımı açtım, o da ufak bir kıkırtı vermişti bana. Mamayı bitirdiğimde çok susamıştım.

"Babajığım baya şüt veyiy mişin?"

"Tabii ki veririm aşkım."

Ilık olduğuna emin olduğu sütü biberonun içine koymuştu ve tekrardan ağzıma doğru götürdü, bende emdim. bir sorun vardı, gözlerini hiç dudağımdan ayırmıyordu.

"Şütüm bitti."

"Hm? Ah, evet bitmiş."

Peçeteyle ağzımı sildi, beni mama sandalyesinden çıkardı ve oyun alanına bıraktı.

"Hadi biraz oyun oyna bakalım. Daha sonra öğlen uykusuna yatacaksın bebeğim."

"Tamaym babajığım ama beynimle uyur muşun?"

"Tamam, uyurum aşkım."

Yüzüm kızardı. Bu sözleri söylemese olmuyordu sanki! Biraz oynadıktan sonra artık gözlerim kapanıyordu içtiğim sütün etkisi de vardı tabi.

"Çey, babajığım beynim uykum geydi. Uyuyalım mı?"

"Tamam aşkım uyuyalım."

Kollarımı ona uzattım ve kalkıp beni kucağına aldı. Onun odasına gidiyorduk.

"Bugün çok uslu bir bebek oldun."

"Teçekkürler babajığım."

Beni yatağa bıraktı o da yanıma yattı. Saçlarımın arasına bir öpücük bıraktı ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.

☆ ☆ ☆

Kalktığımda Namjoon ortalarda yoktu, oturur hale geldim ve etrafa baktım.

"Babajığım neydeşin?"

Seslendim ve hemen yanıma geldi üstünde tişört yoktu ve ben onu ilk kez böyle görüyordum. Kasları vardı, bu onu daha da seksi yapıyordu.

"Buradayım meleğim. Ne oldu?"

"Beyn şuan hiyç iyi değilim."

"Yardım etmemi ister misin?"

Bir saniye, bu nasıl bir soru? Tanrım!

"Ne?"

Üstüme doğru geldi ve dudaklarıma yapıştı aslında bende istiyordum ve karşılık verdim. Öpüşmemiz çok tutkuluydu. Birden eli tişörtüme gitti ve onu bir çırpıda çıkardı.

"Ah, babajığım ne yapıyoyşun?"

"Seni rahatlatacağım bebeğim."

ᴅᴀᴅᴅʏ? | ɴᴀᴍɢɪHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin