Bugün güzel bir gündü, babacığım benimle ilgileniyor, oyunlar oynuyordu anlayacağınız iyi anlaşıyorduk.
"Uçak geliyoor~"
Ağzımı kocaman açtım ve mamayı vermesini bekledim. Tanrım, o gamzeler...
"Aferin benim bebeğime."
Ona sevimli gülümsemelerimden birini sundum. Ellerimi, yüzümü ıslak mendille sildikten sonra beni oyun alanına bıraktı.
"Bebeğim."
"Evet, babacığım?"
İlaçların etkisi bir kaç gün önce geçmişti yani düzgün konuşabiliyordum.
"Evimize misafir gelecek. Onlara iyi davran olur mu?"
"Peki, iyi davranırım."
Zil çaldı ve koşarak kapıyı açtı.
"Ah, Namjoon seni görmeyeli aylar oluyor."
"Biraz öyle oldu. Buda senin ufaklık mı?"
"Evet, ismi Jeongguk."
"Onu Yoongi'nin yanına koy. Kardeş, kardeş oynasınlar bizde biraz konuşalım."
"Tamamdır."
Neler oluyor orada?
"Bebeğim, tanıştırayım bu Seokjin ama sen ona Jin hyung diyebilirsin. Bu da Jeongguk. Umarım iyi anlaşırsınız."
"Umarım."
Jeongguk'u yanıma bırakıp mutfağa gittiler.
"Merhaba, ben Jeongguk."
"Bende Yoongi."
"Imm... Hadi oyuncaklarla oynayalım~!"
Gülümsedi, ellerini bir kaç kez çırptı ve yanda duran oyuncak arabayla oynamaya başladı.
"Hadi, benimle oyna."
"Tamam."
☆ ☆ ☆
Jeongguk bana sürekli soru soruyordu. Tamam, "Kaç yaşındasın?" Normal bir soru ama 'Hangi marka bez kullanıyorsun?' da demezsin yani.
"Hyung! Cevap vermelisin."
"Tanrım, Jeongguk bu nasıl bir soru?"
"Tamam, peki cevap verme."
Dudağını büzdü kollarını çiçek ol hareketi gibi yaptı.
"Jeongguk, bana küsme."
"Ama, ama sen bana cevap vermiyorsun."
"Hadi bu şapşal hyungunu affet."
Sevimli kedi suratımla ona baktım. O ise ellerini yanaklarıma götürdü ve sıktı.
"Tamam affediyorum."
Mutfaktan cam sileceği gibi sesler geliyordu ve o ses buraya doğru gelmeye başlamıştı. Meğer Jin hyung gülüyormuş.
"Jeongguk, bebeğim hadi eve gidiyoruz."
"Ama, ama babacığım ben Yoongi hyungu çook sevdim. Burada kalsam olmaz mı?"
"Olmaz aşkım. Hadi."
Jin hyung onu kucağına aldı ve beni de babacığım kucağına aldı. Jeongguk bana, "Seni seviyorum hyung. Kendine dikkat et olur mu?" Dedi. Yanaklarıma doğru uzandı ve sıktı.
"Tamam, gguk kendime iyi bakacağım."
"Görüşürüz Namjoon."
"Görüşürüz Jin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴅᴀᴅᴅʏ? | ɴᴀᴍɢɪ
Fanfiction《 Yoongi birden bire kendini bir beşikte bulur. Hafızasını kaybetmiş gibiydi ve önceki hayatına dair hiçbir şey hatırlamıyordu. Babacığı ile iyi anlaşacaklardı.》 ☆ Kapak tasarımı bana ait. ☆