Minęło tak kilka miesięcy, Amber przyzwyczaiła się do swojego teraźniejszego życia, lecz pewnego dnia w szkole na apelu uczniowie dowiedzieli się, że do ich klasy dołączy pewien chłopak. Krążyły tylko plotki, że ma na imię Noa'h i wcześniej mieszkał w Chicago mimo iż urodził się i przez kilka pierwszych dni swojego życia żył w Californi. Klasa pytała panią Jasmine o dokładniejsze szczegóły, lecz nauczycielka nie była w stanie podać im informacji o chłopaku, ponieważ sama nie wiedziała o nim prawie nic. Dwa dni później wszedł do klasy przystojny chłopak, Amber nie zwracała na niego zbytnio uwagi. Widziała tylko, że jest zwykłym chłopakiem, któremu nie zależy na "popularności szkolnej". Przyjechała Ivy, zaplanowały wspólny cały dzień tylko dla ich dwóch. W tym spisie oprócz oglądania seriali i pogaduszek znalazł się również ulubiony park rozrywki nastolatek.
Wieczorem wybrały się właśnie w to miejsce, Amber czuła się tam... wyjątkowo? Może romantycznie?
- Pięknie oświetlona California. Moje miejsce na ziemi! - powiedziała bez dłuższego zastanowienia
- Kocham tu być! - powiedziała przyjaciółka dziewczyny
Późnym wieczorem licealistki wróciły do swoich domów, przez kolejne dni to samo szkoła dom i tak w kółko. Ambi zaczęła nawiązywać bliższe relacje z Noah'em.
Amber w ostatnim czasie czuła się niezbyt dobrze, widać było po niej, że znów jest przybita. Zawsze w tych chwilach chodziła do tego miejsca w którym był z Ivy, wtedy jej ulubionym miejscem było koło widokowe.
YOU ARE READING
(NIE) idealne życie Amber
Novela JuvenilPiękna Amber, która myśli że będzie tak jak zawsze, wszyscy się za nią oglądają i podziwiają jej piękno. Wszystko zmieni się już pierwszego dnia w liceum, a jej los odmieni się dopiero po poznaniu Noah'a