12

332 40 37
                                    

סליחה שלא העליתי עשורררר, אני כבר מציינת שחודש מאי הולך להיות מפוצץ במבחנים בשבילי אז אני אעלה פרקים שאוכל

"איפה המגפיים?" לואי שאל כשג'ק ונייל נכנסו לבית "מה?" הם אמרו ביחד "המגפי תפוח אדמה? איפה הם? ולמה אתם מלוכלכים בקליפות ביצים ושמ-" "הו לא לו אתה לא תאמין למה שקרה" אמר ג'ק "הלכנו לקנות את המגפים ואז אמ" ג'ק הסתכל על נייל מבולבל ולא יודע מאיפה להמשיך.

"וזאת אמ לא הייתה סתם חנות זה... זה היה..." נייל אמר "סופר!" "מרכולית!" נייל וג'ק צעקו ביחד "מה?" לואי והארי שאלו ביחד מסתכלים עליהם במבט מבולבל.

"סופר מרכולית" ג'ק אמר "כן המצאה חדשה לא משנה" נייל אמר "בקיצור הלכנו לאמ... לסופר מרכולית הזאת" ג'ק אמר הפסיק והסתכל על נייל "ואז אמ ואז ביקשנו את המגפי תפוח אדמה שלנו אמרו לנו שזה לא קיים" נייל המשיך "כי זה לא קיים" הארי אמר "בכל מקרה התעקשנו שזה שם והגיעה אבטחה לקחת אותנו אז התחלנו לזרוק שם ביצים ושמפו וכן סוף סיפור" ג'ק אמר.

"והפאפרצי? הם בדרך כלל בשנייה בחוץ שאתה בחוץ ג'ק" לואי אמר "אה אמ" ג'ק בכנות לא ידע מה לענות על זה, שאלה מכשילה, שיט "הסופר מרכולית הוא מקום של זקנות שאוהבות אותי ואת ג'ק כי אנחנו תמיד מביאים להם פדים מהמדף הגבוה!" נייל לפתע צעק מהלחץ וג'ק הסתכל עליו ואז נתן לו מרפק "מה לעזא- אבל איך זה קשור לפאפרצי?" לואי שאל "אתה מכיר איזה זקנה שעובדת בשביל ניו יורק טיימס?" נייל שאל "בכל מקרה אנחנו מריחים נורא אז כן..." השניים רצו למעלה.

"רגע ג'ק!" לואי צעק "כן?" ג'ק ענה "נוכל לדבר אחר כך בפארק, רק שנינו?" לואי שאל והארי הסתכל במבט מאוכזב "ברור בייב" ג'ק ענה ועלה למעלה.


ג'ק ולואי הלכו וגם נייל, לואי ביקש מליאם לבוא כי הארי עדיין מפחד להיות לבד, החברה הכי טובה של ליאם טיילור בדיוק סיימה את הטור שלה וחזרה לאל איי וליאם רצה לבלות איתה קצת אז גם היא באה, הארי הכיר את טיילור מתמונות והופעות, היא הייתה מפורסמת ענקית.

ליאם וטיילור הגיעו, במציאות טיילור אפילו יותר יפה, היא יחסית גבוהה עם עיניים כחולות מהממות שיער בלונדיני, אבל לא משנה מה, אפילו הכחול המדהים של טיילור לא חישמל את הארי כמו שהכחול של לואי מחשמל אותו. (למי שלא יודעת אני גם סוויפטרית כאילו רק השנה התחלתי לאהוב אותה אני עוד בשלב החובבת מאוד פלוס פלוס פלוס את טיילור אבל כן ווהו הערת כותבת שלא תחשבו לי שהארי חלק מהפאנדום שלה או משהו)

"היי אני טיילור" היא אמרה בנחמדות "היי, אני הארי." הארי אמר "תסלחו לי רגע, אני עולה למעלה הביא משהו" הארי אמר.

TW

הארי מצא את עצמו אוחז בסכין הזה שוב, על ריצפת החדר שלו ומקרב אותו אל ידו בשנייה שהוא בא לחתוך טיילור נכנסה לחדר, הוא ציפה שהיא תצעק, תגיב בשוק, תספר לליאם, אבל במקום זה היא רק חייכה אליו והלכה לקחת את הסכין והניחה אותו על השולחן, לאחר מכן סגרה את הדלת בשביל שליאם לא ישמע.

"ידעתי" טיילור אמרה "איך?" הארי שאל עם דמעות עיניו, עכשיו לואי ידע, הם כולם ידעו, היא תספר להם "תירגע הארי אני לא" טיילור אמרה לפתע "מה?" הארי אמר "אני לא אספר להם" היא אמרה וחייכה, כאילו קראה את  מחשבותיו. "לא ענית לי, איך ידעת?" הארי שאל, "הארי, אתה יודע כמה אנשים צריך שיצייצו בטוויטר #taylorswiftpartyover בשביל שזה יהיה ההאשטג הכי מפורסם בעולם ומספר אחת בטרנדים? המון. ואתה טועה אם אתה חושב שהדרך שלי להתמודדות עם ההייט הזה הייתה קשת בענן, הייתי מרעיבה את עצמי ושונאת את עצמי, אני יודעת איך בן אדם מתנהג במצב כזה, אפילו נעלמתי לשנה שלמה מעולם הפירסום בגלל זה" טיילור אמרה.

"כן אני זוכר שכולם לא הבינו איפה את" הארי אמר "זה היה בעיקר בגלל קניה וקים, הם גרמו להמון לשנוא אותי, עזוב את זה שאני קים עכשיו יותר בסדר, בגללם חטפתי מלא הייט ונעלמתי לשנה, אבל שחזרתי" "שחזרת חזרת עם הטור הכי מצליח ומושקע בכל ההיסטוריה" הארי ענה "רואה? ומי שעזר לי בכל זה היה ליאם, הוא תמיד היה פה בשבילי" טיילור אמרה "אני יכולה להגיד לך להפסיק לחתוך אבל זה לא שבגלל שאמרתי אתה באמת תפסיק, המטרה הארי היא למצוא את האדם שלך כמו לדוגמה באנטומיה של גריי, מרדית וכריסטינה המשפט שלהם זה  you are my person תמצא את האדם שלך הארי"

לואי. הוא ישר חשב על לואי.

-

 אני יודעת שזה פרק קצר זה פשוט בגלל שפרק הבא יהיה רק לואי ג'ק ואני לא יכולה להמשיך את העלילה יותר מזה בלי לכתוב את הפרק הזה ואני רוצה שיהיה פרק רק שלהם אז...

דרך אגב טיילור סוויפט היא המלכה של העולם.


תאהב אותי יותר ממנו/ love me more than himWhere stories live. Discover now