״אני הולך להארי בייב״ אמר לואי ״שוב הוא?״ שאל ג׳ק ״דיברנו על זה, אתה יודע שאין כלום, לא נהיה רק שנינו, גם שאר הבנים יהיו״ ״איך כיף לך עם החלאות האלה בכלל״ שאל ג׳ק ״הם חברים שלי בייב, אני אראה אותך מאוחר יותר״ אמר לואי ונתן לג׳ק נשיקה קצרה
לואי כבר התחיל ללכת לכיוון הוילה של הארי ואז נזכר ששכח את הטלפון, הוא חזר לקחת את הטלפון אבל אז שמע את ג׳ק מהכניסה של הדלת בטלפון ״לא, אסור לך לפרסם מה שקרה בסוף שבוע בוגאס, אני כבר שיכנעתי אותו שהכל טוב הוא לא חושד בכלום אל תהרסי לי את זה״ לואי נכנס ואמר ״לא להרוס מה?״ ג׳ק נבהל וניתק את השיחה במהירות ״בייב, אתה לא אצל הארי?״ ״שאלתי קודם״ לואי אמר והיה נחוש לדעת מה לעזאזל הייתה השיחה של ג׳ק עכשיו ״מה קרה בוגאס.״ ״לואי בייב לא קרה כלום״ לואי התקרב אל ג׳ק בפנים כעוסות ואמר ״ג׳ק מייסון, תספר לי את האמת, עכשיו.״ ואז ג׳ק פשוט שפך הכל ״אחריי שטסת מוקדם יותר בגלל הריב אני ומיה טד הדוגמנית היינו ביחד באיזה בר, דברים התגלגלו ושכבנו, אבל בייב אני כל כך מצטער״
לואי היה בהלם ״אבל, אתה הצעת לי נישואים! אתה היית דביק ופתאום הארי לא הפריע לך כמו בפעם הראשונה ורצית להתחתן!״ ״זה היה בשביל שלא תחשוד אבל היי בייב תירגע״ ״אל תקרא לי בייב ואל תגיד לי להירגע!״ לואי התחיל לצעוק ״פאקינג שנה וחודשיים שאני קם לצידך, יכולת להיות כל כך קוץ בתחת לפעמים ובכל זאת סבלתי אותך! אתה פשוט לוזר. אתה מתחרה בהארי ומנסה להוריד אותו כל הזמן בשביל להרגיש טוב עם עצמך כי אתה יודע שבמציאות, הוא מנצח אותך בלי להתאמץ.״ ״מה, לואי באמת הנמושה הזה לא יכל עליי״ ״זה מה שיש לך להגיד?! כלום על מה שעשית?! אתה חתיכת אידיוט ג׳ק מייסון. פשוט אידיוט.״ לואי הוציא את הטבעת ורץ לשירותים ״מה! לואי מה אתה עושה לטבעת!״ ג׳ק צעק ורץ אחריו, שנכנס בדלת הוא ראה את לואי מסתכל עליו ואז הפיל את הטבעת נישואים לאסלה והוריד את המים, ״המצב של הטבעת זה המצב של היחסים שלנו, אין איך להציל את זה.״ לואי התחיל לבכות ויצא מהבית בריצה.
***
כבר חודש, חודש מאז שהמערכת יחסים של ג׳ק ולואי נגמרה, כל התקשורת געשה בחודש הזה אחריי שג׳ק הודיע על זה רשמית בראיון, לואי בזמן הזה שתק ולא הראה סימני חיים ברשתות החברתיות, הוא גר אצל הארי, להארי יש וילה ענקית ואיזה אלפי חדרים לישון בהם כך שזאת לא הייתה בעיה, ״מה לעזא-״ הארי אמר ״מה״ לואי אמר ״אמ כלום״ ״מה זה הארי? תראה לי כבר״ ״לואי... אולי לא כדאי״ לואי חטף להארי את הטלפון ואז ראה כתבה: ג׳ק מייסון פירסם תמונה זוגית עם מיה טד באינסטגרם! זוגיות חדשה!לואי ישר רץ לאינסטגרם ובדק, זה היה אמיתי, ג׳ק חיבק את מיה מאחורה ונתן לה נשיקה על הלחי ומיה עשתה סלפי
ללואי התחילו לעלות דמעות לעיניים, ״זהו, נמאס לי מזה, אנחנו מחזירים לו ועכשיו״ הארי לא ידע להגיד מה היה לו עם לואי, הרי, הוא היה בטוח שהוא לא מרגיש כלפיו כמו שהוא מרגיש לנייל, כידיד, לואי היה לו משהו יותר אך הוא גם לא ידע אם זה קראש.
״איך נחזיר לו?״ לואי שאל, ״אתה בפנים?״ הארי אמר ״כן.״ לואי אמר בלי ספק, כל החודש האחרון הוא היה מדוכדך, הארי ניסה לעודד אותו ולפעמים הצליח אבל הוא הרגיש נוראי בגלל ג׳ק, הדבר שהוא הכי רצה היה לגרום לו להרגיש אותו דבר. הוא לא היה איש של נקמות אבל ג׳ק פשוט כל כך רמס אותו בחודש הזה ועכשיו הוא גם פירסם את התמונה הזאת כך שהמצב רוח של לואי היה בריצפה.
״אנחנו נפתח לייב ביחד״ ״זה רעיון טוב אבל זה לא מספיק״ לואי אמר ״לא סיימתי״ אמר הארי ״אנחנו נפתח לייב באינסטגרם, מהעמוד שלי ואז אתה תנשק אותי״ ״מה?״ לואי שאל ״בדיוק, אנחנו נדבר ונצחק, נסתכל זה על זה ואז פשוט תנשק אותי, יש?״ הארי לא דמיין את הנשיקה הראשונה שלו עם לואי ככה אבל הוא היה חייב לעזור לו לנקום ״אני בפנים״ לואי אמר.
***
לואי והארי פתחו את הלייב, דיברו על שטויות ודברים כאלה, כל התגובות על הלייב היו סוערות מאוד ועוד לפניי שסגרו אותו כבר היה כתבות באינטרנט ״אז הארי״ ״אז לואי״ ״אז הארי״ ״אז לואי״ למען האמת, השניים שכחו שהם השאירו את הטלפון עם המצלמה בכלל והם עוד בלייב, הם שקעו כל כך חזק לצחוקים ולחיקויים זה של זה, למבטים המצחיקים, הם שכחו מהכל.
מסתבר שהם כבר שעה בלייב, צוחקים, מדברים, עושים חיקויים, שכחו מהכל מסביב, ואז היה הרגע לואי עוד צחק מאיזה בדיחה של הארי, הארי הסתכל על לואי צוחק ולואי הפסיק לצחוק והסתכל על הארי חזרה.
הם הסתכלו זה לזה בעיניים, הארי מצא את עצמו טובע פעם נוספת בזוג כדורים הכחולים שלא הבין איך מישהו וויתר עליהם וכל כך רצה אותם, ולואי קיבל צמרמורות בכל הגוף מהירוק שפגש אותו.
ואז הם התנשקו, לואי פשוט הניח את השפתיים שלו במהירות על השפתיים של הארי, השפתיים הרכות והחמות, להארי היו כל כך הרבה פרפרים בבטן, הוא חשב שהוא הולך להתפוצץ, הארי נישק את לואי בחזרה, לואי נהנה מהשפתיים התפוחות והחמות שזזות נגד השפתיים שלו, לואי הרגיש פרפרים וחייך כנגד הנשיקה ואז גם הארי, הם התנתקו מהנשיקה, המשיכו להסתכל זה על זה ושכחו מהכל. פשוט שקעו במבטים.
לפתע הארי סימן לו עם היד בלי שיראו במצלמה ולואי הבין ונזכר שהם עוד בלייב, הם לקחו את המצלמה אמרו ביי ותודה לכל מי שהיה פה וסיימו את הלייב.
-
הא הא חשבתם שאני באמת אמשיך ואתן לכם לראות את מה שקרה אחריי זה?
YOU ARE READING
תאהב אותי יותר ממנו/ love me more than him
Romanceאלפי מעריצים להארי סטיילס - אלפי מעריצים לג׳ק מייסון הארי וג׳ק תמיד היו זה נגד זה, בקריירה מעריצים היו רבים מי זמר יותר מוצלח, מי נראה יותר טוב, מי יותר מצליח. הארי סטיילס תמיד היה נראה מאושר בתמונות ובהופעות, אבל בפנים הוא היה בדיכאון, לא הראה ולא...