The episode starts with:
R(whispered): Vansh
V: kyu chupa rhi thi mujhse sach. Kyu nhi pataya mujhe kuch.
R: vansh vo....
V: kya vo....kya vo, speak dammit.
Vansh was very angry which made sejal scared.
S: di, jiju mujhe lagta hai aap dono ko akele me baat karni chahiye. Main chalti hoon.
Saying this, Sejal went out.
V: bolo Riddhima, thik hai mana pehle nhi pataya par jab niche tumhari mom tumhe le jane ki baat kar rhi thi, tab to pata sakti thi. Tab kyu nhi pataya.
R: Vansh agar agar main tumhe pata deti to tum mujhe kabhi nhi jane dete aur tumhari family mujhe accept nhi karti aur main nhi chahti thi ki meri wajah se tum apni family ke against ho jao. Tumne dekha na abhi bhi jab tumne mere liye dadi se aise baat ki to Ishani ne mujhe uske liye blame kiya aur aage bhi sab aisa hi karenge.
V:vo sab main nhi janta Riddhimam main bas itna janta hoon ki main tumhe kahi nhi jane dunga aur tumhare mom dad ke sath to bilkul bhi nhi.
Saying this he turned to go.
R: kyu Vansh, kyu rokna chahte ho tum mujhe. Dadi ne sahi hi to kaha tha ki tumne mujhse shaadi apni dadi ke kehne par ki aur hamare bich pati-patni jaisa koi bhi rishta nhi hai to phir tumhe meri itni parwah kyu hai, kyu tum mere liye apni family ke against jane ko bhi taiyaar ho. Kyu tum mujhe rokna chahte ho? Why Vansh why?
Listening her Vansh got angry and turned and hold her shoulders tightly.
V: tum janna chahti ho kyu. You wanna know why. Let me tell you, because I love you, I love you dammit, I love you.........
He stopped and realised what he had spoken.
He became silent and Riddhima was having tears in her eyes.
V: Riddhima I mean.......
He couldn't speak further as Riddhima sealed his lips with hers. He was first shocked at her this move but then realised and reciporated. Soon, it turned into a passionate kiss. Riddhima was holding Vansh's hairs tightly and her shoulders were tightly pressed by Vansh. But due to lack of oxygen, they parted ways. But before Vansh could speak anything, riddhima hugged him tightly.
R: I love you 2 vansh. I love you very much. Main tumhe itna chahti hoon Vansh jitna maine zindgi me kabhi kisiko ya khud ko bhi nhi chaha.
They broke the hug.
V: Aur meri to zindgi hi tum ho Riddhima. I love you.
Vansh kissed her forehead and Riddhima closed her eyes to feel his warmth.The episode ends.
YOU ARE READING
Riansh : How the Love blossom
RomanceIt is a story of a husband and wife who were married forcefully by their parents. They doesn't even had known each-other completely. Let's see what their future holds? What will be the fate of their relationship? Will their love blossom? #1 on ishqm...