Bölüm 2

34 2 0
                                    

1 AY SONRA

Kuzy ile çok görüşmüyorduk hatta hiç görüşmüyorduk desem yeridir açıkçası o tatile gittiğinden okulu asıyor uyuz neyse Yaz tatiline girmiştik.Tatile Marmaris e gidiceğimiz için hazırlık yaptık ve bavulları akşamdan arabaya taşıdık.Babam ve Annem herşey tamam diyerek içeriye geçtiler.Bende eve girerken bir şey unuttum mu diye düşünüyordum ve buldum ıvır zıvır bavulumu unutmuşum hemen üst kata çıkıp bavulumu aşağı indirdim ve salopna geçtim.Babamdan anahtarı alıp arabanın bagajını açtım ve bavulumu yerletirdim.Sonra eve doğru ilerlemeye başladığımda arkamdan biri seslendi bu Kuzey di yanında arkadaşları vardı.Beni hepsiyle tanıştırdı uzun süre ayakta sohbet ettik.Daha sonra hepsiyle tanıştım.Koray,Orkun,Caner ve Berkan a iyi geceler dedikten sonra eve girdim iyi çocukalrdı aynı kuzey gibi yakışıklı ve taşlardı.

Sabh olduğunda yağmur aşırı şiddetli ve hızlıydı hep korkmuşumdur yağmurlu havalardan çünkü ne oluyorsa yağmurlu havalrda oluyor.Hep birliiikte şarkı sömylüyorduk eğlenceli yolculuktu taki biri bize çarpana kadar tek gördüğüm şey bir göle düştüğümüzdü.Birinin elini belimde hissettim ve kıyıya yatırıldım başka hiç bir şey hatırlamıyordum çünkü gerisi karanlık.

Burnuma hastanenin iğrenç kokusu geliyodu teyzem yanı başımda hıçkırıklarla ağlıyordu daha sonra teyzeme soru soran gözlerle baktım oda başını iki yana sallayıp çıktı.Ne olduğunu anlayamamıştım.

İçeri doktor bey amca girdi :)soru soran gözlerle ona da baktım oda beni sakinleştirerek ailemin öldüğünü ve sadece benim kurtulduğumu söyled.Ne yapardım ben onlarsız hayat yaşayamam ki...O anda vücudumda titreme hissettim kötü hissediyordum yişne sinir krizlerinden birini geçiriyordum ve korkuyordum çünkü bir ara sinir krizinden komaya bile girmişitm.

Hastaneden çıkmıştık evde herkes ağlıyordu.

 

Güçlüydüm...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin