KUZEY
Tesadüfen Eylüllerin evinin oradan geçiyordum.Evlerinde bir sürü kişi toplanmıştı.Eylüller Temmuz ayında geliceklerdi ama inanmıyorum Eylül ağlıyor mu?? diye düşünürken Eylül dışarı çıkmıştı gerçekten de ağlıyordu ne olmuştu bu kıza neden ağlıyordu??
Eylül beni görüp bana sarıldı ağzından sadece ''Kuzey''dediğini duyabildim çok ağlıyordu.Bende ona sarıldım ama neden ağlıyordu??
--Eylül ne oldu neden ağlıyorsun??
--Kuzey
--Efendim Eylül ne oldu ??
--Kuzey ailem kaza yaptık... dedi ve tekrardan haykırışla ağlamaya başladı.
O anda benimde sadece ağzımdan ''Ağlama lütfen ağlama biz varız sakinleş lütfen ''diyebildim.Çünkü annesi ile konuşurklen duymuştum'' sinirlenme sinir nöbetine girmeni istemiyoıruz ''demişti annesi tartışırlarken
Ben ne yapabilirdim ona nasıl yardıme edebilirdim??hiç bir fikrim yok ona daha çok sarıldım.Kendisini yalnız bırakmamalıydım ben ona sarılırken oda bana sarılıyordu birden vücudu titremeye başladı ne oluyordu üşüyor muydu? Bu havada üşünülmezki diye düşündüm.Aklıma annesi ile tartışırken annesinin söyledikleri aklıma geldi sinirlenme sinir nöbetine girmeni istemiyoıruz '' bu sinir kriziydi ve bu sinir krizi çok kötü bir şey komaya bile sokabilir diye düşünerek onu hemen arabama bindirip hastaneye götürdüm.
Hastaneye geldiğimizde durumu anlattım ve 1 hafta öncede burada olduğun söylediler.Korkuyordum,onun için endişeleniyordum neden ? hiç bilmiyorum onu kaybetmekten korkuyorum.Daha sonra ailesine haber vermeye karar verdim ama bunu söylemelimiydim hiçbir fikrim yok sonuçta orada yas tutuyorlar ve Eylülede üzülmelerini istemiyorum en iyisi söylememek olur uyanınca kendisi söyler diyerek düşndüm.
O anda Eylül ün odasından doktor çıktı.Hemen nasıl diye soru sordum.Doktorda şuan sakinleştirici verildi dedi.Hemen içeri girdim sakindi.Ona yaklaştım ve biraz daha iyi misin ?? dediğimde oda sadece kafa sallamakla yetindi.