beni bırakıp gitme

28 1 0
                                    

O anda birazzaan geçtikten sonra acı bir fren sesi ve berbat bir çarpışma sesi duyuldu Eda yı hemen bırakıp arkamı döndüm ve gördüklerim karşısında şoka uğradım Eylül Eylülüm kaza yapmış.
E...Ey...Eylüllllll.....

Koşarak yanına gittim etraftakilere bağırıyordum. 
-Ne bakıyorsunuz öyle ambulansı arayın çabuk ambulansı arayın!! diye

Orada Eylülüm kötü gözüküyordu hemde çok kötü herşey benim yüzümdendi yapmamalıydım Eda yı öpmemeliydim.Herşey benim yüzümden kesin ALLAH KAHRETSİN!!

Ben ağlamayan şuan ağlıyordum Eylül camdan dışarı çıkmıştı çok kötü bir kazaydı.Eylül'ün Eylülüm'ün başı dizlerimde bağırıyordum ''Eylüllllllllll!! Beni bırakıp gitme Eylülll sensiz yaşayamammmm!!!

Ilerleyen saatlerden sonra hastanedeydik Eylulum ameliyatta bekliyorum,beklioruz.

Herkes burdaydi arkadaşları,teyzesi,annem,babam,ben,eda ve okulda benim tayfadakiler başım duvarda gözlerimden yaşlar akıyor.

Hangi ara bu kadar değerli oldu bu çirkin kız
Annem yandan kardeş dediklerim bir yandan beni sakinleştirmeye çalışıyorlar

.Ne sakinleşicem Eylülüm oradayken nasıl sakin olabilirim?

Belki uyandiığında beni görmek istemiyecek ama ben bişey yapmadım tamam belki yaptım offfff başim şişti.

-Yaaa yeterin! birakin! çekilin etrafimdan
diye bagirdim

Annem aninda sarildi suan en cok ihtiyacim olan seydi annemin sarilmasiyla hickiriklarla yine aglamaya basladim.

O an da doktor cikti hemen hepimiz yanına gittik.

Doktor konuşmaya başladı

 -Hastamiz cok kan kaybetmi 0rh- kan ariyoruz durumu şuanlik iyi karnindaki cami cikarabildik fakat dedigim gibi çok kan kaybi var 0rh - kani olan hemşireyle kan odasina gitsin  dedi.

Kimin vardi 0rh - kani olan  Tabi ya Caner arkamı dönddüm fakat Caner yoktu anneme sordum kan odasına gitmiş.

Allah'ım lütfen iyi olsun.

Annemin yanına gidip sarıldım gözyaşlarım akıyordu,annemin kulağına fısıldadım.

-Anne ben Eylül'süz yaşayamam onsuz olmaz anne Kısa sürede beni kendine bağladı ilk defa aşık oldum böyle anne onsuz olmaz ona bişey olmasın lütfen anne lütfen.

Diyip yine ağlamaya başladım.Annemin tek tepkisi sırtımı sıvazlamaktı.

2 SAAT SONRA

Eylül'ümü yoğun bakıma almışlardı.Ameliyat başarılı geçmiş doktor öyle söyledi.

Teyzesi bir yandan beni yatıştırmaya çalışıyor ama biliyorum ben, bir şey olmıycak Eylül e eminim o iyi olucak onunla daha yapmamız gereken şeyler var kendi kendime söz vermiştim onu lunaparka götüreceğime dair daha onu çok eğlendirecektim.

Hemşire geldi 1 kişi alıcaklarmış içeri ben girmek çok istiyordum fakat teyzesi vardı.Teyzesi geldi yanıma 

Kuzey oğlum sen gir istersen.? dedi

Her ne kadar girmek istesemde olmazdı benim yüzümdendi bu kaza gözlerim teyzesinde kalırken yanaklarımın ıslandığını fark ettim kafamı olumsuz anlamda sağa sola salladım ve arkamı dönüp yürümeye başladım.

Arkamdan Orkun ile Caner geldi.Önce caner konuştu

Oğlum anlıyoruz ama senin suçun değil sen öpmedin kızı.dedi.

Haklıydı arkasından orkun konuştu

Hadi koçum git gir teyzesi senin girmeni istiyor dedi

Yerimde durdum sanırım onu görmem gerekiyordu.Geri döndüm hemşire o mavi elbiseleri verdi giydim.

İçeri yavaş adımlarla girmeye başladım.Gidip yanındaki sandalyeye oturdum 1-2 dakika ona baktım konuşmadan sadece izledim.

En sonunda konuşma cesareti aldım.Sözlerime başladım.

Eylül nasılsın iyisindir umarım özür dilerim saçmaladım.Aslında teyzen giricekti ama benim girmemi istediler ben geldim Eylül'üm biliyorum duymuyorsun  belki beni yanında istemiyceksin ama benden nefret etme benden nefret edersen yapamam ölürüm çünkü seni seviyorum ilk defa birini bu kadar seviyorum.Seninle tanışmadan önce Seni 1 haftadır gözetliyordum gitme Eylül'üm gitme beni sensiz bırakma lütfen sensiz yapamam benim olmasan bile uyan uyanman yeterli olur dedim

Sonra elimde bir hareketlilik hissettim bu avucumun içindeki Eylül'ün eli elimi sıktı elimi hemen çıktım dışarı doktora seslendim çok mutluydum elimi sıktı yaşam belirtisi gösterdi.

Doktor hemen içeri girdi birkaç kontrol yapti ve dışarı çıktı iyi olduğunu söyledi suan dünyanın en mutlu adamiyim

O sevinçle Eylül'ün dostlari ve benim dostlarima sarildim herkese teker teker sarıldı.Doktorda dahil cok sevinçliyim.Bir kac saate uyandirirlarmis normal odaya aldilar sanirim bugün en güzel günüm oldu Kelebek yaşıyordu




Güçlüydüm...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin