Merhabalar,
Daha önce bölümlerden birisinde açıklama yapmıştım ama hikayenin başına böyle küçük bir bilgilendirme yazısı yazmak daha iyi olur düşündüm. Orada da yeterince açıklayamadığımı fark ettim.
• Benim hikayemde herkes birbirini hamile bırakabiliyor. Yani;
Alfa-Omega
Omega-Alfa
Beta-Alfa
Beta-Omega
Alfa-Alfa vb. düşünebilirsiniz hepsinin kombinasyonunu yazmayayım şimdi. Yükselen burcunuz ve kendi burcunuz gibi düşünebilirsiniz :)
Kişiler sadece Alfa, Omega ve Beta değiller.• Omega özelliği olan herkes doğum da yapabiliyor. Omega-omega bir insan daha kolay hamile kalabiliyor, Alfa-omega için işler biraz daha zor. Tek farkları bu.
• Alfa özelliği taşıyan herkesin hamile bırakma potansiyeli daha yüksek. Beta-beta bir erkek de hamile bırakabiliyor ama biraz daha zor oluyor. Kesinlikle imkansız değil.
Beta-omega bir erkek de hamile kalabiliyor. Beta'lar da kızışma dönemine giriyor ve onların da feromonları var.
Yani başka hikayelerdeki gibi hiç bir fonksiyonu olmayan nötr insanlar değiller.
Kokuları da var, cazibeleri de var yaşadıkları yerde onlar da varlar. Sırf bu yüzden hikayenin bir yerinde Yuta bir beta olarak karşımıza çıkıyor. Hikayeyi okuyanlar Yuta'nın kim olduğunu biliyor buradan spoiler vermeyeceğim. Başka hikayelerde betalar hep sıradan, olmasa da olur karakterler olduğu için bu önemli karakteri beta yaptım.• Alfa-Alfa bir kadın Omega-omega bir erkekle evliyse hamile kalma olasılığı biraz düşük. Ama erkeği hamile bırakabiliyor. Yani biraz zorlarsalar karşılıklı birer çocuk yapabilirler :) belki böyle bir sahne de okuruz ne dersiniz >_<
Çünkü, Alfa özelliği olan kadın hem bir penise, hem de bir vajinaya sahip. Kadınların tamamı doğum yapabiliyor. Alfa-Alfa bir kadının doğurganlık özelliği sadece biraz daha zayıf.• Doğum yapabilen tüm erkekler (yani omega özelliği de olan) çift cinsiyetli. Çünkü en mantıklı olanı bu şekilde. Anüsünden hamile kalmaları bu evren ne kadar gerçek olmasa da çok gerçek dışı geliyor bana. Bu şekilde olması daha mantıklı geldi. Erkeler de regl olabiliyor ve sütleri geliyor. Bir kadın gibi değil ama sütleri yeterli olmadığı için de süt anneye vs ihtiyaç duyacaklar.
• Bir de cinsiyetsizler var. Doğduğunda ne olduğu anlaşılmayanlar Jungkook gibi. Aslında Jungkook'un durumu çok daha farklı ama şimdilik bu kategoride örnek olarak gösterebilirim. Doğumundan ilk dönüşümüne kadar ne olduğu anlaşılmayan ve dönüştüğünde açığa çıkan grup. Jungkook dönüşene kadar bir Alfa olduğu düşünülüyordu. Eğer Alfa-omega ise dönüşümünden sonra ikinci cinsiyetinin omega olduğu düşünülüyorsa bir hastanede muayene olup, rahminin olup olmadığı kontrol ediliyor. Sonrasında bir operasyon ile vajina girişinin açılması gerekiyor. Bu şekilde doğan çok fazla insan olmuyor 1000 kişide 1 kişi gibi düşünebiliriz.
• Alfa-Alfa özellik sürü liderliği için en uygun cinsiyet olarak görülüyor. Jungkook'un babası bu yüzden bu kadar tepki gösteriyor. Yoksa omegalara karşı kötü bir bakış açısı yok. Babasından dolayı Jungkook'un da bakışı aynı yönde çünkü yıllardır evde onum fikirlerine maruz kalıyor.
• Ve hikaye içerisinde Beast Omega ifadesi geçiyor. Bunu daha sonra açıklayacağım :) Bu şu ana kadar hiçbir yerde görmediğim bir ifade. Tamamen bana ait diyebiliriz.
• Kişilerin sihirli özellikleri var. Şifacılar, doğa olaylarını kontrol edebilenler vs.
• Zihinlerine girerek (kişinin buna izin vermesi lazım) birbirleriyle görülerini paylaşabiliyorlar. Sürü olarak hareket ettiklerinde sürü liderinin komutlarını da bu şekilde alabiliyorlar. Yani birbirleriyle zihinlerinden konuşabiliyorlar. Ayrıca duyu ve koku yetenekleri çok gelişmiş durumda. Bir duvarın arkasındaki canlıyı görebiliyorlar. Oradaki ısıyı algılayabiliyorlar. Termal kamera gibi düşünebilirsiniz. Yani duvar yokmuşçasına bir görüntü değil oradaki hareketi ve canlının konumunu görebiliyorlar.
• Mühürleme kısmı da bir kaç aşamalı. Geçici mühür evlilik esnasında olan bir mühür. Sonrasında gerçek mühür yapılmalı. Yoksa mühür ortadan kalkar.
Mühürden kurtulmak da mümkün ama çok acı verici ve tehlikeli bir durum.
Mührü boynunuzdan kalbinize doğru uzanan ağaç kökleri gibi düşünebilirsiniz. Bu ifade çok hoşuma gidiyor. Bir gece uykum kaçınca hikayeyi düşünmüştüm ve aklıma gelmişti. Unutmayım diye not aldım:) yine başka bir hikayede karşılaşmadığım bir ifadeydi bu da. Mühür yeterince yerinde kaldığında yavaş yavaş kalbinize ulaşıyor, oraya kök salıyor ve mühür artık silinemiyor. Tabi bunun için kalp nakli olmayı düşünmüyorsanız, tebrikler! artık mührünüz kalıcı olarak orada >_<
Bu yüzden mühürlenmek ve üzerinden geçen zamanın önemi çok büyük.• Koku mühürleme sevgililer arasında ya da yeni doğan bebeklere aileleri tarafından yapılıyor. Geçici bir mühür şekli. Isırma vs. yok. İki kişinin kokusu birbirine karışıyor. İkisinin de yapılış şekli farklı.
• Kokuya mühürlenme de kurdunuzun karşınızdaki kişinin kurduna olan bağlılığı. Sonuçta kokularının kaynağı kurtları. Ve kurtların birbirine bağlanması da hafife alınacak bir durum değil.
• Ruh eşlerinin çiçekleri oluyor. İlk görüşte kızamık gibi çıkmıyor tabii ki. Belli aşamalardan geçmesi gerekiyor. Ruh eşleri birbirlerini hissedecekler, duyacaklar, ayrı bedenlerde iki ruha sahipmişçesine birbirlerine karşı hassas ve duyarlı olacaklar.
-> Bir de sorum olacak. Karakterler seks esnasında birisi dönüşüp kurt formunda ilişkilerini devam ettirseydi bundan rahatsız olur musunuz? Ben bunu yazmayı çok istiyorum bir bölümde yazdığım bir sahneyle küçük bir sinyal de verdim ama bir kişi dışında o kısma kimse yorum yapmadı. Tepki almaktan biraz çekiniyorum. Burada düşüncenizi belirtirseniz sevinirim. Zaten içerikte cinsellik olsa da olmasa da ben uyarımı her bölüm başına ekliyorum. Bu sahne için özel bir uyarı da yapabilirim. Ya da sadece takipçilerin okuyabildiği özel bir bölüm de olabilir. Bilmiyorum fikrinizi merak ediyorum. Sizi okuduğunuza pişman edecek bir sahne olmayacak sadece bunu söyleyebilirim.
Hikayenin başlarında baskın bir Jungkook göreceğiz. Jungkook'un kimliği ile ilgili kabul edemediği şeyler var. Durum bu şekildeyken onun hemen bir omega olmayı kabul etmesini bekleyemeyiz. Omegaverse hikayelerde baskın taraf olan ve hiç altta olmayan bir Alfa profili var. Burada Alfamız köprüyü geçene kadar altta olmayı ve alttan almayı kabul edecek. Eğer Alfaların altta olmasıyla ilgili bir sorun yaşıyorsanız şimdiden uyarayım. Hikayeye hiç başlamayabilirsiniz. Hikayede Switch olacak ama ilk etapta baskın bir omegamız var.
Eksik bir şeyler ya da anlaşılmayan bir şeyler kaldıysa sorabilirsiniz gerekirse bu içeriği güncellerim. Bu hikaye için gerçekten çok fazla düşündüm. Umarım bir tık da olsa farklı bir şeyler yapabiliyorumdur. Her türlü önerinize de açığım.
Seviyorum sizi
Öpüldünüzzzzz
Ningyoo
26.04.21
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEVER
FanfictionJeon Jungkook çok zor bir Alfa-Omegaydı. Taehyung ise dünyaya yüz kez daha gelse Jungkook'u bir şekilde bulup yine ona aşık olacağından emin bir Alfa-Alfaydı. Tek sorun Jungkook'un Alfaya direnişleriyken Taehyung yüz yıllar sürsede Jungkook'u kendi...