Adalina Moris-biziz
Tomun evine gelmiştim kapıyı çaldım, biraz bekledikten sonra kapı açıldı. Kapı açılınca köpeği ve Tom bana bakıyordu.
Tom: Hoş geldin.*gülerek*
- Hoş buldum.*içeriye girdim köpeğin kafasını okşadım.*
- Adı Willow'du değil mi?
Tom: Evet.
Tom: Salona geçelim mi ?
- Olur, geçelim.
Tomu takip ederek salona geçtim ve koltuğa oturdum.
Tom: İzlemek istediğin bir film var mı yoksa benim seçtiklerimden mi izleyelim.
-Senin seçtiklerinden izleyelim.
Tom televizyondan seçtiği filmi açtı ve ayağı kalktı.
- Nereye ?
Tom: Geliyorum hemen.
Tom'un evi gerçekten çok güzeldi ne çok sade ne de abartılı, gayet hoş bir evi vardı. Film, Tom gelene kadar jeneriği başlayıp bitti. Tom elinde mısır kaseleriyle geldi, elinden kaseleri alıp geri oturdum o da Willow'a mamasını koyup yanıma geldi.
Tom: Nasıl gidiyor ?
- İyi aynı.
Tom: Ailen nasıl burada mı yaşıyorlar ?
- Annem ve babam Ocenside da oturuyorlar ablam burada.
Tom: İki kardeş misiniz ?
- Evet ablamla ben varız , senin kardeşin var mı ?
Tom: Benle beraber 4 kardeşiz en küçükleri benim.
- Onlar nerde yaşıyor.
Tom: Hepimiz burada yaşıyoruz.
- Şu an 4 tane ablamdan düşündüm de hiç çekilecek gibi değil.
Tom: Sorma bir de hepsi evli sürekli ne zaman evleneceksin soruları ayrı ayrı.
- Hepsi aynı.
İkimizde güldük.
- Sen ne yapıyorsun ?
Tom: Aynı, birkaç film görüşmem var onlarla uğraşıyorum.
- Kabul ettin mi ?
Tom: Ettim gibi şu an.
- Çekimleri ne zaman başlar ?
Tom: 3-4 aya başalar neden ?
- Senle gelecek planlıyorum.
Birlikte güldük.
Tom: Çok ciddi sordun.
- Dedim ya seninle gelecek planlıyorum, ciddi bir konu.
Tekrar güldük. .Tom filmi başlattı yanımdaki mısır kaselerinden bir tanesini ona uzatım. Filmin olayını anlayana kadar çok konuşmadık. Şimdi hem konuşup hem filmi izliyorduk. Filmdeki erkek karakter kadın karaktere " Aşk için her şeyi yapar mısın ?" diye sordu kadın karakter cevap vermeden aynı soruyu Tom bana sordu. Aynı bana Harry ile sevgili misiniz diye sorduğu zaman verdiğim tepkiyi vermiştim kesin bu sefer ondan hoşlandığımı düşünüyordu. Durumu kurtarmaya çalışarak düşünüyormuşum gibi yaptım ve gerçekten düşünüyordum.
- Bilmem, hiç aşık olmadım. Sen ?
Tom: Oldum ama tartışılır bir konu.
Başka bir odadan Willow koşarak geldi, koltuğa zıpladı.
Tom: Uykusu geldi uyumamak için direniyor.
- Çok tatlı bebek gibi.
Tom: Yaramaz bir bebek gibi. *Güldük*
Willow yanımızdan ayrılıp pufuna uzandı.
Filme kaldığımız yerden devam ettik. Uzun bir süre filmi izledikten sonra sessizliği bozarak:
- Gerçekten dönme dolapta mı evlenme teklifi mi edecek.
Tom: Neden gayet güzel.
- Kadın teklifi kabul etmese en yukarısından aşağısına kadar inmeyi bekleyecek çok utanç verici.
Tom: Nasıl etsin ?
- Bilmem, çok kasıntı değil mi mekan ayarlamak böyle şeylerle uğraşmak hiç doğal gelmiyor.
Tom gülüyordu, ben de gülerek:
-Buna neden bu kadar yükseldim peki fazla deli havası verdim.
Tom yine neşeli bir ses tonuyla" Hayır, beni eğlendiriyorsun."
-Deli havasında devam ediyorum o zaman.
Tom güldü. Filme bakmaya devam ettik ve filmdeki kadın evlilik teklifini reddetti.
- Şimdi dönme dolabın aşağı inmesini bekleyecekler o zaman 1 yıl gibi geçer öyle bir durumda.
Tom:2. evlilik teklifin de olur değil mi ama.
- O zaman olur zaten garanti.
Cümlemi kurduktan bir iki saniye sonra benimle dalga geçtiğini anladım.
-Hey resmen dalga geçiyorsun.
Tom: Hiç yapar mıyım öyle şey.
Espirili bir şekilde göz devirdim. Filmi izlemeye devam ettik bitmesine bir yarım saat kalmıştı yarım saat sonra film bitti.
Tom: Güzel filmdi.
- Evet.
Tom: Bir tane daha izler miyiz.
- Yok gideyim artık ufaktan.
Tom: Daha erken değil mi ?
- Bugünlük böyle olsun.
Tom: Tamam ama en kısa zamanda tekrar buluşalım.
- Olur haberleşiriz yine.
Tom beni kapıya kadar geçirdi ve vedalaştıktan sonra arabama binip evime doğru gittim.
Selam bayadır bölüm yazmıyorum gerçekten özür dilerim ama lgs gibi bir şeye yoğunluk verdiğimden neredeyse her şeyi bırakmıştım öyle olunca burası da kaldı ve etkisinden çıkar çıkmaz hemen bölüm yazayım dedim. Yeni fikirlerle geri döneceğim daha doğrusu döndüm veee bu arada Tomun bu aralar sevgilisi var diye konuşuluyor üzülsem mi sevinsem mi bilemedim mutlu olsun yeter. Oylarsanız gerçekten sevinirim görüşmek üzere <3333
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DO YOU REALLY LOVE ME?- Tom Felton ile Hayal Et
FanfictionTom: Seni gerçekten çok seviyorum lina lütfen sensiz yapamam...