-1-

942 50 19
                                    


Adalina Moris -Biziz

Ünlülerle tanışmak için yanlarına gidiyor ilk adımı ben atıyordum, o sırada bana bakan birisi varmış gibi hissediyordum kafamı çevirdiğimde mavi gözlü biri bana bakıyordu büyük ihtimalle ünlüydü. O sanırım Harry Potterda oynayan adam. Uzun süredir bana bakıyor, bu biraz rahatsız edici.

Telefonumu çıkardım ve gerçek adına baktım evet gerçek adını bilmiyordum ve her an yanıma gelebilirdi veya  ben onun yanına gidebilirdim. Ben bunları düşünürken o  yavaş adımlarla yanıma geliyordu.

Tom: Merhaba 

10 saat önce 

Kalkalı biraz zaman geçmişti kahvaltımı yaparken annem aradı, benden daha heyecanlı gibiydi Ocenside da oturdukları için galaya gelemiyorlardı ama uzaktan bile olsa bana desteklerini o kadar hissettiriyorlardı ki çok mutluydum. Birazdan asistanım elbisemi getirecekti ve kuaförler gelecekti. Sürekli instagram takipçi sayıma bakmak istiyorum şaka maka 800 k takipçim var daha önce de 95 k kadar takipçim vardı ama bu film olaylarında baya artmıştı dedikodularla birlikte tabi ki. Bugün aslında bir yandan da streslerin bitme zamanı çekim işleri fazla yorucu ve stresliydi günde 3-4 saat uykuyla kalmak artık bitti.

Yarım saat içerisinde kapım çaldı gelen Enda idi asistanım aynı zamanda da  arkadaşlarımdan biri.

Enda: Elbiseni getirdim 1 saate kadarda kuaförler gelecek sonra da arabayla gideceksin

Kaç gibi evden çıkarız 

Enda: 20.00 da gala başlıyor ama biz evden 16.00 da  çıkmamız gerekiyor bugün galaya bir sürü ünlü gelecek hem film çok konuşulduğu hem de seni merak ettikleri için ayrıyeten çok fazla paparazi olacak. Şimdi elbiseni denesen güzel olacak eğer beğenmesen veyata  yanlış bir yeri varsa düzeltilsin.

- Bugün baya stresli geçecek anlaşılan.

Odama çıktım ve elbisemi denedim modadan çok fazla anlamıyordum ama elbise bana yakışmıştı gerçekten yıldız gibiydim ve sürekli karnımda olan heyecan ağrıları beni geriyordu. Aşağı inip Adalina'ya gösterdim beğenmişti ama artık üstümdekini çıkarmam lazımdı. Elbisemi çıkardım kırışmaması için astım ve yatağıma uzandım fazla düşünceliydim artık ünlüydüm ismim magazin sayfalarında çıkmaya başlamıştı ama tabi ki dedikodu üzerine  duyulmuştu adım, daha çok Harry Stylesla sevgili miyiz diye. Garip bir haberdi. Sosyal medya çok tehlikeliydi en çokta fanlar fanlardan hiç bir şey saklayamıyorsun. Odamdaki televizyonu açtım kuaförler gelene kadar biraz kafam dağılırdı derken televizyonda galamızla alakalı bir kanalla karşılaştım  bakmasan meraktan ölebilirdim bakarsam da stresten bakmayı seçtim.

Televizyon:  Son zamanlarda baya fazla konuşulan başrollerinde Harry Styles YN YS olan filmin galası var gala vakitlerinde canlı yayında olacağız. Galaya fazla ünlü katılacağı söyleniyor böyle bir durumun olmasına şaşırılmaması gerek kadrosu gayet güçlü olan bu filmi herkes önce izlemek ister ki bir de buna yeni güzel oyuncumuz Yn ile tanışma fırsatı düşünce belli ki kimse bu fırsatı kaçırmayacak gibi.

Şuan ne tepki vermeliydim bilmiyordum yüzümün kızarması mı gerekiyordu acaba ,ben birazcık gururlanmıştım açıkcası. Kapının çaldığını duydum. Üstüm de heyecandan daha çok kaygı vardı hem de çok fazla kuaförler salondaydı elbisemi onlara gösterdim onlarda bana makyaj alternetiflerini sundular. Çok ağır makyaj yapmıyordum günlük hayata ama böyle günler özel günlerdi ve güzel bir şey olmasını istiyordum bu yüzden birazcık ağır bir makyaj seçtim, saçlarımı ise kuaförlere bırakmıştım. Bir yandan  bana destek olan ünlülerle yazışıyordum diğer yandan ise makyajım ve saçım yapılıyordu.

3 saat sonra

Makyajım ve saçım bitmişti, elbisemi giyince de çok güzel olmuştum. 

Enda: Şoförünü çağırıyorum.

- Oh, tamam.

Enda iyi bir insandı ama fazla işkolikti sanırım daha önce çalıştığı yerlerden diye düşünüyorum. Şoförüm gelmişti arabama bindim ve beni galanın oraya götürdü, tabi ki direkt olarak girmeyecektik arka kapıdan kulise girdik. Kulise girdikten 5 dk sonra Harry geldi

Harry: Selam ve çok güzel olmuşsun

Harryle aram çok iyiydi. Film de çift rollerini oynasakta gerçek hayatımızda iyi anlaşmıştık ve arkadaştık, magazin sayfalarına bakılırsa öyle değildi tabi.

- Teşekkür ederim ben de bu kadar beklemiyordum

H: daha 4 saat olmasına rağmen baya insan gelmiş

 - Evet ve bu beni fazla geriyor. 

H: Beni de ama hallederiz.

O sırada içeri filmin yönetmeni girdi. Yönetmen ne kadar çok filmimiz de ipler elin de olsada bu gala işi de onun yönetmesi gereken bir şeydi bize nereden nasıl yürüyeceğimiz nasıl poz vereceğimiz her şey planlıydı.

Harry de heyecanlıydı çünkü bu onun sanırım çıkmadan bu kadar fazla konuşulan ilk filmiydi ama o daha iyi olayları yönetiyordu.

Saat yavaştan doluyordu. Çoğu ünlü paparazilere poz vermiş fotoğraf çekilmişti artık sıra bizdeydi. Kapılar açıldı Harryle yürüdük fotoğraf çekildi ve sonrasında film de oynayan diğer oyucular arkamızdan geldi ve sırayla papazarilere poz verdik.

Film izlenmiş bitmişti bile artık filmin partisi vardı yani ünlülerle tanışma beni de bu geriyordu sanırım. Artık film de oynayan oyuncular yanımda değildi tek başımaydım ve tabi ki diğer ünlülerle tanışacaktım. 

1 saat sonra

Baya bir kişiyle tanışmıştım hepsinden  de iyi kötü eleştiriler aldım bunlar benim için çok önemliydi. Herkes yavaş yavaş alkol alıyordu ve benim de stresim alkolün rahatlığıyla geçmeye başlıyordu.

1 saat sonra

Ünlülerle tanışmak için yanlarına gidiyor ilk adımı ben atıyordum, o sırada bana bakan birisi varmış gibi hissediyordum kafamı çevirdiğimde mavi gözlü biri bana bakıyordu büyük ihtimalle ünlüydü. O sanırım Harry Potterda oynayan adam uzun süredir bana bakıyor, bu biraz rahatsız edici.

Telefonumu çıkardım ve gerçek adına baktım evet gerçek adını bilmiyordum ve her an yanıma gelebilirdi veya ben onun yanına gidebilirdim. Ben bunları düşünürken o yavaş adımlarla yanıma geliyordu.

Tom: Merhaba 




             selam  merhaba nasılsınız ben iyiyim yeni bir kitaba başladık birlikte 889 kelime yazmışım birazcık meraklı bir yerin de bıraktım ama yarın paylaşırım gerçi şuan birazcık kendi kendime konuşuyor gibiyim çünkü ne okuyucum var ne de takipçim bilmiyorum olur mu eğer şuan bunu okuyorsan oy verir misin verdiysen teşekkür ederim vermediysen de canın sağ olsun sana da okuduğun için teşekkür ederim. <3 




DO YOU REALLY LOVE ME?- Tom Felton ile Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin