matchmaker'a hoş geldiniz!uygulama geçmişinize bakarak daha önceden matchmaker kullanmadığınızı anlayabiliyorum, kayıt olma ekranına geçmek için bekleyin! Eğer bir hesabınız varsa bu menüden çıkıp giriş yap butonuna tıklayabilirsiniz.
Kayıt ol:
e-posta'yla/instagram'la/telefon numarasıylakayıt olmak için e-posta adresinizi ve şifrenizi girin!
e-posta: sikisariyorum720p@gmail.com
şifre: şifre12345.
şifre yeniden: şifre12345.yükleniyor...
matchmaker! e-posta bilgilerinize erişmek istiyor.
izin ver/reddet(kendin doldur)yükleniyor...
matchmaker'a hoşgeldin Oikawa Tooru!
burada, senin oluşturduğun konfor alanında seni yeni insanlarla tanıştıracağız.
lütfen bu konfor alanını daha iyi oluşturabilmemiz için aşağıdaki küçük testi tamamla!testi aç
burada aradığın ilişki nedir?
konuşacak biri olsun yeter amk çok yalnızım ilgi çıkarsınlar banakonuşmak istediğiniz kişilerin yaş aralığı nedir?
pedofili durumuna düşmek istemiyorum reşit olsunlar, mümkünse de yaşları otuzlara dayanmasınkonuşmak istediğin kişilerin cinsiyetini sorsak?
hemcinsim olursa mutlu olurum, daha rahat iletişim kuruyorum ama hani farketmezkonumları fark eder mi senin için?
yakınımda olsunlar, konum iznim açık zaten şey edersiniz sizinsanların sizin için hangi zamirleri kullanmasını istersiniz?
he/him diyelimyükleniyor...
matchmaker'a resmi olarak hoş geldin Oikawa Tooru! personellerimiz cevaplarını inceledikten sonra seni diğer insanlarında olduğu bir chat odasına ekleyecekler. sana bildirim gönderdiğimizde geri gelmeyi unutma!
Oikawa telefonunu koltuğa gelişi güzel atarken mırıldandı. "Allahım girdiğim yoldan böbreklerim çalınmış çıkmamayım lütfen. Amin."
-asia
texting yazmakta asla iyi değilim ama hadi bakalım, bunu da denemiş oluruz
birde ben önizleme yaptığımda bazen yazılar kayıyor, aynı problemi yaşarsanız belirtin lütfen. düzeltmeye çalışırım.destekleriniz için şimdiden teşekkürler<33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
matchmaker! ❦ haikyuu!
Fanfic❝2017'de satışa sunulmuş, dünyanın bir numaralı tanışma uygulaması matchmaker'a hoş geldiniz! bu uygulama hem size bir partner bulacak hem de size bir çöpçatanlık deneyimi verecektir.❞ uyarı: küfür, cinsel terimler. couples: iwaoi, kuroken, sakuatsu...