Max czy Henri? S4E2

379 9 7
                                    

W poprzednim rozdziale:
Lena nie ma czasu na życie prywatne, Henriego i Ines.
Nico i Frank złapali nielegalnego podróżnika w czasie.
Romy komplikuje sprawy biura podróżując w czasie bez powodu.
Lex uciekła z pokoju dla skasowanych.

(Dzisiaj forma rozdziału opowiadania nie dialogu)

Lena zajmuje się biurem od dłuższego czasu. Stara się uporać z Baletem, Henrim i biurem ale czasem jej się to nie udaje.
Nico i Frank starają jej się pomagać jak mogą.
Ines i Frank mają się ku sobie i są razem.
Po pewnym czasie Lena kończy lekcje Baletu i ma zamiar się udać do biura jednak zatrzymuje ją Pan Armando Castillo.
___________
Dzień Dobry Leno - powiedział Pan Castillo
Dzień Dobry Panie Castillo - Odpowiedziała Lena
Lena, czy ty wiesz że Max czuje się już lepiej i jest w Paryżu ma zamiar wrócić do Baletu - Oznajmił Pan Castillo.
Naprawdę?! To super na pewno się z nim spotkam - Odpowiedziała Lena.
____________
Lena wraca do biura musi się zająć obowiązkami jakimi są, złapanie nielegalnych podróżników w czasie, ustalenie zasad biura, szukanie nowych sprzymierzeńców biura.

Kiedy rozwiązała już sprawy z biurem i ma zamiar udać się do domu w biurze zaczyna coś dziwnego dziać się z zegarkiem migota jakby miał ukrytą wiadomość z przyszłości.
Zaniepokojona Lena postanawia prześwietlić zegarek komputerem i okazuje się że Lena dostała wiadomość z przeszłości co zamierza Queen.
Postanowiłam zniszczyć wszystkich którzy staną mi na drodze!
Lena postanawia sprawdzić z którego roku pochodzi wiadomość i okazuje się że 2041.
Lena przestraszona tym że Queen odzyskała moce i przemieszcza się w czasie. Aby odnaleźć QUEEN Lena postanawia zaangażować sprzymierzeńców Biura z dawnych lat. Kiedy biuro było dobrem. Ustaliła z nimi że na sygnał opasek mają być gotowi!

Następnego dnia Lena spotyka Maxa. (dawny partner Leny z sezonu 2)
Przez chwilę czuje ukłucie w sercu jakby go dalej kochała mimo to że jest z Henrim.

Hej Chicha! - Max całuję Lenę.

Cześć Max - Lena odwzajemnia pocałunek.

Co tam u ciebie? - zapytał Max.
Dobrze jestem największą podróżniczką w czasie i jestem wybrańcem. - powiedziała Lena.

Wybrańcem? - zdziwiony Max.

Jestem osobą która ma specjalne umiejętności mogę się przemieszczać w czasie lub w miejscu za pomocą umysłu. - Powiedziała Lena.

A u ciebie jak z twoim kolanem bo jak się nie mylę pani doktor powiedziała że możesz wrócić do tańca ale nie zrobisz kariery. - Zdziwiona Lena.

Tak wiem, okazało się że wystawiła mi zła opinie a u lekarza w Londynie otrzymałem inną opinie. - odpowiedział Max.

Aha to cieszę się, muszę już iść - Pożgnała Maxa.

Lena po zajęciach myśli jak to będzie odwzajemniła pocałunek Maxa. Ale nie wie czy kocha Maxa czy Henriego.

Kogo wybierze ostatecznie?
Henriego czy Maxa?

O tym dowiemy się niebawem!

To był odcinek drugi i nie wiem kiedy będzie trzeci!

Życzę miłego dnia i zostawcie coś po sobie!

Kuba Nikt - Facebook (to mój Facebook)

JAKUB_FMIP - Nazwa tutaj.

   ☑️ Zakończone☑️. Znajdź Mnie W Paryżu : Sezon 4Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz