Przyszłość😯 S4E8

179 3 4
                                    

W poprzednim rozdziale :
Max pocałował Lenę poraz drugi, Lena postanawia zerwać z nim kontakt.

Lex i Queen mają plan jak obalić Biuro i zniszczyć Lenę.

A Thea wróciła do przyszłości.

Lena idzie na Lekcje Baletu.
I myśli dlaczego znowu odwzajemniła pocałunek Maxa.
Na całych lekcjach jest rozproszona problemami miłosnymi i Biurowymi.
Kiedy Lena wraca do domu spotyka Oscara z Henrim mają dla niej niespodziankę.

Lena! - Woła Henri i Oscar.

Henri i Oscar co robicie? - Pyta Lena.

Lena wiesz jak bardzo cie kocham dlatego mam dla ciebie niespodziankę u Oscara. - Oznajmia Henri.

Lena, Oscar i Henri udają się do warsztatu Oscara.
Niespodzianką była kolacja i obraz przygotowany przez Henriego i Oscara.
Lena widząc obraz i kolację jest zdumiona.
Obraz ma charakterystyczne cechy z 1905 roku i z 2018 roku.
Przedstawia Henriego i Lenę w Garniee.
A kolację przygotował Oscar.

Henri to jest piękne! - mówi Lena.
Kocham cię najbardziej na świecie.
Myśli Leny: Teraz wiem że najważniejszą osobą która kocham jest Henri.

Ja ciebie też Kotku - Mówi Henri.

Henri i Lena jedzą kolację.
Lena postanawia powiedzieć Henriemu co się wydarzyło między Maxem a nią.

Henri tylko się nie denerwuj Max mnie pocałował dwa razy ale ja jego pocałunki odrzuciłam, wyznał mi że mnie kocha i chce być zemną.
Natomiast ja powiedziałam mu że nic do niego nie czuję i zerwałam z nim kontakt - wyjawiła prawdę Lena.

Lena ważne jest to że o tym mi powiedziałaś. Wiem że Max cię dalej kocha ale dobrze że mu się postawiłaś. - mówi Henri.

Dziękuję za kolację. Henri musimy wracać do biura mamy podróżnika w czasie który znalazł stary zegarek który zaginął dawno.

Lena używa umysłu aby odnaleźć podróżnika i odstawić go do jego epoki.

Fransi? - Pyta Lena.

Tak to ja o hej Henri. - odpowiada Lenie.

Co ty tu robisz? - pyta Henri.

Znalazłam stary zegarek w biurze Victora w ścianie. Oczywiście w 1905 roku. - mówi Fransi.

Aha chcesz pracować z nami jako ,,Poszukiwaczka Zaginionych Podróżników W Czasie?'' - pyta Lena.

Dobrze ale mogę zatrzymać zegarek chce poznać jego funkcje. - pyta Fransi.

Dobrze Franci, poinformuj nas jeżeli z zegarkiem lub z czymś innym będzie coś nie tak. Czas na nas. Do zobaczenia Fransi. - żegna Lena.

Hej czekajcie zobaczcie! - krzyczy Fransi do Leny i Henriego.

Zegarek wyświetla przyszłość pokazuje co się wydarzy między Leną, Queen a Lex.

Będziecie walczyć z Queen i Lex? - pyta Fransi.

Wygląda na to że tak trzeba będzie w biurze uruchomić zabezpieczenia.
Bo walka się w nimi odbędzie. - mówi Lena
Franci idziesz z nami będziesz nam pomagać podczas walki z Queen i Lex.

Dobrze Lena - Odpowiada Franci.
(Koniec roli Fransi pojawi się w Finale sezonu 4)

To był Rozdział ósmy i nie wiem kiedy będzie dziewiąty!

Jesteśmy już w połowie planowanych rozdziałów.

Przepraszam za wszelkie błędy ortograficzne.

Życzę miłego dnia i zostawcie coś po sobie!

Kuba Nikt - Facebook (to mój Facebook)

JAKUB_FMIP - Nazwa tutaj.

   ☑️ Zakończone☑️. Znajdź Mnie W Paryżu : Sezon 4Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz