Wszystko Albo Nic🤠. S4E13

192 5 6
                                    


(To ostatni rozdział)

W poprzednich rozdziałach:

Lena i reszta pokonały Lex i Queen na dobre.

Thea wróciła do 1905 roku.

Nico wyznał miłość Lenie, lecz bez wzajemności. I chce odejść od biura.

Dalsza rozmowa w biurze:

Nico muszę Ci coś powiedzieć bo ja chce skończyć z podróżami w czasie i oddać ci urząd. Będę się pojawiać gdy pojawi się wróg lub będzie chciał zniszczyć biuro. - mówi Lena

Chciałabym się tylko skupić na balecie. - mówi Lena

Przychodzi Frank i słyszy urywek rozmowy Leny.

Chcesz odejść?! - mówi Frank.

Nie odejdę na dobre przekażę urząd Nico i Tobie. A ja będę miała czas na balet. - mówi Lena.

Ja musze lecieć na dach Garniee, Henri przygotował randkę na dachu. - mówi Lena.

Lena jest na dachu Garniee.
Na dachu Henri przygotował różne rodzaje owoców oraz przyniósł wino z 1905 roku. (spokojnie nie jest po terminie)

Henri jak przygotowałeś to tak szybko? - Pyta Lena.

Oglądałem Vlogi czy jak to się nazywa starałem się. - mówi Henri.

Lena daje buziaka Henriemu.
Henri i Lena jedzą. (...)

____________________

Lena i Henri siedzą na dachu i wspominają wszystko.

Henri pamiętasz ten nasz cudny komin? Czekaj zabłysło... - mówi Lena.
Przyszedł list...

Lena czyta list

Moja mama wraca z 1905 roku! - mówi Lena.

To wspaniale że twoja mama przyjeżdza. Mam nadzieje że tutaj cię do Rosji nie wyślę. Oczywiście, pamiętam jak rozmawialiśmy kiedy ty byłaś w przyszłości, kiedy próbowałem cię pocieszać, po prostu próbowałem do ciebie dotrzeć. Byłem gotowy na wszystko. - mówi Henri.

Wracając do tematu, a pamiętasz urząd, moją pierwszą podroż w czasie i sukienkę z ktora chciałam uciekać jeszcze w 1905? - pyta Lena.

Tak pamiętam zabawnie było wiesz ja bym mógł to powtórzyć byle w twoim towarzystwie. - mówi Henri.

To może to powtórzymy? - pyta Lena.

Hey Henri! Znajdź Mnie W Paryżu! - mówi Lena bawiąc się z Henrim w chowanego za pomocą zegarków.

To nie w porządku! - mówi Henri

Henri dołącza do zabawy.

W tym samym czasie w Biurze.
Jest już dużo nowych agentów. Wszystkie problemy podróży w czasie i biura są natychmiast naprawiane.
Aplikacja do śledzenia dziedziców stworzona przez Wiktora działa i natychmiast wykrywa nielegalnych podróżników.
Nico jest szefem urzędu od 5 miesięcy.

SEZON 4 ZAKOŃCZONY!

To był ostatni rozdział!

Przepraszam za wszelkie błędy ortograficzne.

Życzę miłego dnia i zostawcie coś po sobie!

Kuba Nikt - Facebook (to mój Facebook)

JAKUB_FMIP - Nazwa tutaj.

   ☑️ Zakończone☑️. Znajdź Mnie W Paryżu : Sezon 4Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz