Eric: σε ευχαριστώ της είπε μέσα από τα μουγκριτα πόνου του.
Aila: μην με ευχαριστεις κοιμήσου τώρα.
Σηκώθηκε και πήγε στην κουζίνα έκανε έναν ζεστό καφέ και πήγε στο δωμάτιο της βρήκε μια πετσέτα και την πήγε στο μπάνιο.
Μετά έψαξε στην ντουλάπα της αν έχει τίποτα αντρικά ρούχα είτε του θετού πατέρα της ή κανενός φίλου.
Βρήκε μια μαύρη φόρμα,μια μαύρη κοντομανικη, μια μεγάλη γκρι φούτερ και μέσα σε μια σακούλα ένα μύρο μποξερακι με το ταμπελακι του απάνω της φάνηκε πολύ περίεργο αλλά δεν το σχολίασε τα πήγε και αυτά στο μπάνιο. Βρήκε κάτι σαμπουάν που χρησιμοποιούσε ο θετός πατέρας της στο γυάλινο ντουλάπι που φυλαζουν τα σαμπουάν και τα σχετικά.
Το έβγαλε έξω. Μάζεψε λίγο το μπάνιο και κατέβηκε κάτω αφού είχε ελέγξει πως είχε ζεστό νερό.
Τον είδε να κοιμάται ήρεμα πήγε κοντά του και τελείως αυθόρμητα του άφησε ένα φιλί το μέτωπο και του χάειψε απαλά το κεφάλι και το χτυπημένο μάγουλο του.
Πήγε στην κουζίνα χαζεψε λίγο στο κινητό της και άκουσε μουγκρητά από το σαλόνι πλησίασε και είδε τον αδερφό της να μουγκρίζει από τον πόνο ενώ κρατάει τις πληγές του.
Το κεφάλι του έχει πάει πίσω, τα χείλη του έχουν σχεδιάσει μια γραμμή και τα μάτια του κλειστά προσπαθούσε να αντέξει τον πόνο.
Τον πλησιάζει ανησησχη.
Aila: είσαι καλά; Η φωνή της ανήσυχη του χαηδευει το μάγουλο του και κάθεται δίπλα του. Να σου φέρω ένα παυσίπονο ή κάτι;
Eric: όχι ευχαριστω έχεις κάνει ήδη για εμένα υπέρ αρκετά από όσα έπρεπε.
Aila: τι λες ρε άστα αυτά και πες μου θες ένα παυσίπονο;
Eric: όχι θα την βγάλω.
Aila: εντάξει πάω να σου βάλω λίγο νερό.
Την πιάνει από τον καρπό και την γυρνάει σε αυτόν.
Eric: σε ευχαριστώ για ότι κανείς για εμένα κοριτσάκι μου.
Aila: δεν κάνω κάτι.
Πηγαίνει στην κουζίνα βάζει ένα ποτήρι νερό και του το δίνει.
YOU ARE READING
Dark Memories.
Teen Fiction20 Ιανουαρίου Όταν όλα άρχισαν ή μήπως όχι; Δύο καινούργιοι μαθητές έρχονται στο σχολείο, μα είναι σίγουρο πως είναι καινούργιοι; Σκοτεινά μυστικά, περίεργα πρώσοπα και αναμνήσεις ξεχασμένες έρχονται στην επιφάνεια σιγά σιγά ξετυλίγοντας το νήμα...