Alexander: ο πατέρας σου και ο πατέρας μου ήταν κολλητοί φίλοι από μωρά παιδιά. Τον ήξερα από τότε που γεννήθηκα, εσένα σε είχα δει άλλες 2 φορές όταν ήσουν 5 και εγώ 11.Ο πατέρας σου και ο δικός μου αγόρασαν την τράπεζα. Πλέον ο πατέρας σου όπως γνωρίζεις δηλαδή είναι νεκρός .
Α: ναι το γνωρίζω.
Alexander: αύριο θα πάω να φτιάξω τα απαραίτητα χαρτιά ώστε να μπορέσεις να ανοίξεις την θυρίδα δεν θα πάρει περισσότερο από 3 μέρες η όλη διαδικασία.
Α: ωραία σε ευχαριστώ πολύ.
Alexander: η ευχαριστηση είναι όλη δική μου.
Της πιάνει το χέρι της με τα δύο δικά του και το φιλάει απαλά.
Εκείνη του χαμογελάει γλυκά.
Στο πάρτυ.
Η ώρα έχει πάει 10:30 τα άτομα που είχαν έρθει ξανά πάρα πολλά, ευτυχώς που το σπίτι ήταν μεγάλο.
Ο Arsenio χορεύει με μια κοπέλα της κάνει νόημα και την τραβαει προς ένα δωμάτιο.
Η Naomi πλησιάζει τον Nathan όπου είχε πιει 3 μπουκάλια ουίσκι μόνος του. Τον ακουμπάει απαλά στον ώμο του. Εκείνος σηκώνεται και την αγκαλιάζει.
Naomi: μην πιεις άλλο αν ήταν εδώ ούτε δύο ποτήρια δεν θα σε άφηνε να πιεις .
Nathan: δεν είναι εδώ οπότε θα πιω.
Βγαίνει από την αγκαλιά της και προτού πιάσει το ποτήρι του η Naomi προλαβενει να του το πάρει.
Naomi: δεν σου κάνει καλό. Πότε θα το καταλάβεις πως το ποτό δεν σε βοηθάει, πάρε τα πόδια σου βάλε αυτό το γαμημενο μου σου είπα στο μυαλό σου και διασκέδασε για χάρη του αδερφού σου. Το κατάλαβες;
Nathan: δεν μπορώ να με κοροϊδεύω έτσι.
Naomi: σε καταλαβαίνω μην ξεχνάς πως και εγώ έχασα εκείνη την ημέρα τον έρωτα της ζωής μου, μόνο που αυτός δεν εμφανίστηκε ποτέ ξανά από τον εγωισμό του για αν μην τον δούμε πότε ανήμπορο.
Nathan: Το θυμάμαι, α ρε Tom μαλακα που είσαι...
Naomi: για αυτό ηρεμισε και γιόρτασε με τον αδερφό σου, θες να πιεις πιες τι να σου πω αλλά όχι να καταστρέψεις τον εαυτό σου για γαμημενες αναμνήσεις.
Nathan: θα πέθαινα για εκείνη
Naomi: το ξέρω όμως μην κάνεις κακό στον εαυτό σου για αναμνήσεις. Απλά βοήθησε την πλησίασε την, δίνει της την αγάπη και τον έρωτα σου.
YOU ARE READING
Dark Memories.
Teen Fiction20 Ιανουαρίου Όταν όλα άρχισαν ή μήπως όχι; Δύο καινούργιοι μαθητές έρχονται στο σχολείο, μα είναι σίγουρο πως είναι καινούργιοι; Σκοτεινά μυστικά, περίεργα πρώσοπα και αναμνήσεις ξεχασμένες έρχονται στην επιφάνεια σιγά σιγά ξετυλίγοντας το νήμα...