*TUUUT TUUUT TUUUT* het is maandag! ik moet weer naar school.... ' FLEUR OPSTAAN JE MOET WEER NAAR SCHOOL' riep fleur's moeder van onderaan de trap. ' MAM ER BESTAAN WEKKERS HOOR!! VOOR ALS JE DAT NIET WIST!!' Fleur liep naar der kleding kast wat zal ik aandoen zij ze in d'r hoofd. ze pakte een zwarte broek met gaten d'r in, een roze t-shirt, en d'r zwarte runners. Als ze alles aan heeft gaat ze voor de spiegel staan, 'Ben ik hier niet te dik in?? pas roze wel bij me haar?? ughh ik lijk wel een dik varken....' Ze gaat op d'r bed zitten en begint zachtjes te huilen... Waarom zijn al die meisjes zo perfect & ik niet..... Fleur bekeek der zelf van top tot teen. Ze zag in der gedachten derzelf die zei 'dikvarken, lelijk mens, niemand ziet je staan, waardeloos mens, wat doe je hier nog?? Fleur begon nog harder te huilen..... Fleur hoord d'r kamerdeur open gaan en veegt snel d'r tranen weg. 'Wat is er liefje??' 'Niks mam voel me gewoon niet zo lekker....' 'Zal ik je dan maar afmelden?' 'jaa graag' 'Oke antwoorden moeder. Moeder gaf er nog een kus op der wang en ging weer naar beneden. Fleur lag in der bed en viel huilend in slaap.
'Fleur Fleurtjeee' Fleur vreef in d'r ogen en zag mama staan. 'Wat is er mam??' zei Fleur slaperig ' Ik ga even langs Opa & Oma, er staat een pan met eten in de koelkast als je honger hebt kan je een beetje eten en als het niet gaat dan wel ff bellen jaahh??' ' Jaahaa mam ik ben 16, geen 4 meer' ' Jaa dat snap ik ook wel liefje...' zei mama. Mama liep de trap af. Fleur hoorde de voordeur dicht gaan. Fleur kijk in de kamer van d'r broer of die thuis was. Toen ze zag dat die niet thuis was liep ze naar beneden & ging naar de keuken la. Ze pakde een mes en ging op de grond zitten. 'Fleur doe het, gewoon doen, dan word je misschien wat mooier, dan ziet misschien iemand je wel staan, dan word je misschien net als al die anderen PERFECTE meisjes......, fleur doe nou maar strakst komt je moeder of je broer thuis... Fleur begon weer te huilen en zei hard op ' waarom doe ik dit?? hoe kan ik in me hoofd halen..... nee Fleur kom op doe het.. NU Fleur!! Fleur zetten het mes in der huid en begon te schrijfen DIK LELIJK VARKEN. Het deed pijn.... heel erg pijn. Het bloed drupte op de keukenvloer...
Ze bleef nog een half uur huilend op de vloer zitten. Ze hoorde de voordeur opengaan. FUCKK!! Ze pakde snel een vest dat ze zag liggen op de grond en dee het aan zodat niemand zag dat ze zich had verwont. Op dat moment kwam d'r broer binnen. hij zei op een chagrijnige manier ' hoii Fleur' en ze antwoorden zenuwachtig maar ook opgelukt dat die niks door had ' heyy jayden.'
Jayden loopt naar de keuken en pakt wat te drinken. 'IEUW GAT VER DAMME.' Fleur schrikt en vraagt geschrokt wat er is. 'VAN WIE IS DIT BLOED??' 'OOHW FUCK HOE KAN IK NOUW ZO DOM ZIJN OM VERGETEN ME BLOED OPTERUIMEN.' Fleur antwoord bang en zenuwachtig ' ehh... jaa..euhmm... ik was gevallen in iets scherps' ' Oohw heb je al een pleister der op??' 'Nee hoeft niet joh... het gaat wel.' 'Oohw mooiso.'
JE LEEST
Perfect??
Teen FictionHet gaat over een meisje fleur. Fleur is erg populair op school. Iedereen vind der mooi, aardig, ze vinden Der gewoon perfect. Maar zelf ziet ze dat niet. Ze vind zich zelf maar dik en lelijk. Ze doet allemaal domme dingen om der zelf mooi te maken...