*dinsdag ochtend*
*tringggtringggtringgg* Fleur schrikt wakker door d'r telefoon. Het is Sanne een meisje uit d'r klas. Fleur neemt op.
fleur: hallo??
Sanne: hayy, ik belde ff om te zeggen dat bio uitvalt dus dat je dalijk gelijk richting gym moet.
Fleur: oohw okee, dankje ik zie je zo bij de gym.
Sanne: isgoed, byebye
Fleur: doeiii.
Fleur hangt op. Ze zegt hardop ' mooiso dan kan ik nu ff snel me huiswerk maken, dat is er gister niet van gekomen door die stomme rot ruzie...'
*een uur later*
'Zo dat is gedaan' zegt Fleur. Ze is op een of anderen manier best vrolijk, dat heeft ze nooit ze is niet echt een ochtend mens. Ze doet d'r gordijnen open en er schijnt een velle zonnen straal naar binnen. 'hmmmn lekker' denkt ze. Fleurt loopt naar d'r kleding kast en kijkt wat ze aan gaat doen ze pakt een lange, blauwe spijker broek en een zwart t-shirt met lange mouwen en lecht het op d'r bed. ze pakt een handoek, scheermesje, make-up en ze loopt met d'r spullen naar de badkamer. 'shit me kleren' Fleur loopt terug naar d'r kleren. Weer opweg naar de badkamer komt ze Jayden tegen. 'Ga je dat aan doen' zegt die op een lacherige manier. ' uhmmn jaa.... is het niet leuk dan?' vraagt ze verlegen. 'jawel dat wel maar het is 20 graden en dan doe je een lange broek en een shirt met lange mouwen aan??durf je je lichaam niet te laten zien ofzo?? hahaha ' Fleur word boos en zegt ' Ja sorry dat ik geen PERFECT lichaam hebt ja.' Ze loopt de badkamer in. Jayden roept nog snel ' sorry Fleur was niet zo bedoelt' Fleur reageerd niet en kleed zich uit, Ze kijkt nogeens naar d'r lichaam. Dan kijkt ze naar d'r armen 'FUCK' denkt ze. Zo kan ze toch niet naar gym dalijk ziet iemand het... moet ik spijbellen?? 'NEE, IK MAG NIET WEER BLIJVEN ZITTEN.' Zeggen dat ik me kleding vergeten ben?? 'DIE SMOES HEB IK AL TEVAAK GEBRUIKT.' Zeggen dat ik me heb verslapen?? 'NEE FUCK IK HEB ME MOEDER AL GEAPPT.' Zeggen dat ik ongesteld ben?? 'NEE DAN MOET IK EEN BRIEFJE VAN ME MOEDER.' Achjaahh ik kleed me wel om in de wc.
'FLEUR SCHIET OP IK MOET OOK NOG DOUCHE!!' riep jayden ' JAAHAA FF ME HAAR UITSPOELEN!!' Ze zet de douche uit, droogt d'r zelf af, doet d'r haar, een klein beetje make-up en klaar!! ze loopt naar d'r kamer en pakt d'r spullen. Fleur kijkt nog even in de spiegel en zucht nog een keer.
*tinggg*
wie appt me nouw weer..
---------WHATSAPP---------
Alisha: heayy samen fietsen??
Oohw het is Alisha. Pff helemaal geen zin in haar... Maarjaahh.
Fleur: jaahh, isgoed. Half 10 bij de patatzaak??
Alisha: isgoed, tot zo x
Fleur trekt d'r schoenen aan & vertrekt. Ze zijn aangekomen bij de gym en jaahoor alisha is weer eens iets vergeten 'FUCK ME GYM KLEDING!!' ' lekker slim...' antwoorden Fleur sarcasties. Alisha zucht en zegt ' Ga maar alvast ik kom er zo aan, zeg maar dat ik even naar de dokter moest ofs...' 'Zal ik doen, kom op wat doe je hier nog, ga snellll!!!' & Alisha rijd weg. Fleur zet d'r fiets in de fietsen stalling en wilt naar de gymzaal lopen. ' oohw fuck' zegt ze in d'r hoofd. Dat zijn david en ze vrienden.. Pff daar heb ik al helemaal geen zin in ze zoeken altijd zoveel aandacht.... Iedereen zegt dat ze me leuk vinden, maar geloof je het zelf dat zoon popire jongen mij leuk vind?? ghehe echt niet...... ' oke Fleur je kan dit je loopt gewoon heel snel langs ze dan ben je zo bij de gymzaal' Zegt ze tegen der zelf in d'r hoofd. Maar nee dus.... Fleur loopt 5 meter voor ze en dan beginen ze me naam te roepen
'FLEUUURRR' hoor ik David roepen ik kijk hem even aan en loop weer veder
'Krijg ik geen knuffel' Fleur weet niet wat ze moet zeggen of doen 'gewoon doorlopen en niks zeggen' of 'iets zeggen en dan snel doorlopen' Ze weet niet wat ze moet doen dus ze kijkt naar de grond en loopt zo snel mogenlijk door.
*botssss* Oohw shit ze loopt tegen een jongen aan en al ze boeken vallen. 'FUCK, sorry ik wou snel weg lopen voor die jongens ze deden heel irietant en toen zag ik je niet en toen botste ik tegen je aan sorry ik help wel met oprapen' Zij ze in een razend tempo achter elkaar. Fleur bukt en raap ze boeken op. De jongen bukt ook en kijkt Fleur aan 'wauw' denkt Fleur 'hij is prachtig lichtgetint, groene ogen en wauw ze armen zijn breed...' De jongen grinnikt en zegt 'Het geeft niet hoor...' Hij lachde lief en liep door.
Op dat moment kwam Alisha aan gefiets. Ze zetten d'r fiets opslot en Ze liepen samen naar de gymzaal. 'OMG Alisha weetje wat er is gebeurd, niet normaal... Ze lechte heel het verhaal uit en ondertussen kleede ze zich om.' En toen bukte die en keek me aan hij was lichtgetint en had groe...... Alisha onderbrak d'r en zei ' Fleur wat heb je op je arm?...... 'fuck hoe kan ik nou zo dom zijn om dat te vergeten... ' Dacht ze. Ze trok snel d'r mouw omlaag en zei met een bibberende stem ' jaa... uhmmn... ik had me open gehaalt aan iets scherps...' Alisha geloofde er niks van en vroeg ' Oohw jaa?.. laat eens zien dan...' Fleur wist niet wat ze moest doen... Iedereen keek d'r aan. Gellukig kwam op dat moment de gym juf binnen en zei ' Meiden komen jullie??' Fleur liep heel snel naar de gymzaal.
*weer terug op school*
tringgggg
Yeass we hebben pauze!! Alisha & Fleur lopen naar de aula en gaan samen in een hoekje zitten. Alisha zegt niks!! Meestal praat ze de oren van me kop... na een kwartier steelte zei Alisha opeens 'Fleur??' ' jaahh??' ' waarom snij je jezelf??' Fleur zegt geschrokt ' WTF is dat nou weer voor bullshit...' Alisha pakt d'r arm en trekt d'r mouw omhoog. Fleur zei boos ' BLIJF VAN ME AF' Fleur helde huilend weg... & jahoor daar staat de jongen met de groene ogen hij vraagt ' gaat het een beetje??' Fleur wou weglopen maar de jongen hield d'r vast . Fleur antwoorden ' ik wil der nu niet over praten' ' oohw oke mag ik je dan misschien appen?? Hij pakte me telefoon ' doe je code even'
*code 0914*
hij zetten zichzelf in me contacten en ik in de zijne. ' Ik app je nog wel, ga nu maar snel je make-up goed zetten, je bent veel mooier als je niet huilt. Hij gaf Fleur een knipoog en liep door... Fleur liep de wc in en ging voor de spiegel staan en huilde. Opeens stond Alisha achter d'r en ze zei ' rustig maar ik zeg niks door het is ons geheimpje!! maar je moet me 1 ding beloven en dat is dat je dit NOOIT meer doet jaahh?? en wat nouw DIK LELIJK VARKEN?? je bent het mooiste meisje van de school.. allle jongens hangen zowat aan je lip'
Fleur begon te laggen en gaf Alisha een knuffel.
JE LEEST
Perfect??
Teen FictionHet gaat over een meisje fleur. Fleur is erg populair op school. Iedereen vind der mooi, aardig, ze vinden Der gewoon perfect. Maar zelf ziet ze dat niet. Ze vind zich zelf maar dik en lelijk. Ze doet allemaal domme dingen om der zelf mooi te maken...