*zondag avond*
'Fleur heb je geen huiswerk??' 'Oohw fuck, helemaal vergeten, nouwja laat maar ik blijf wel na morgen...' antwoord Fleur ' Nee Fleur je gaat het maken, wil je weer blijfen zitten net als vorige jaar??' ' PFF.. niet mee bemoeien ma, het is mij leven, ik bepaal zelf wel wat ik wel of niet doe!!' ' Nee Fleur dat doe je niet ik ben nog altijd je moeder en zolang je in mijn huis woon gelden ook mijn regels!!' Fleur begint te schreeuwen en het word een grote ruzie ' STOM WIJF!!' roept Fleur en ze loopt boos naar boven...
*half uur later*
Fleur licht boos op bed met oordopjes in. Ze zingt zachtjes mee met het liedje 'four five seconds' van Rihanna
I SAY WHAT'S ON MY MINDER I MIGHT DO A LITTLE TIME CAUSE ALL OF MY KINDNESS...
Fleur zet d'r muziek op pauze als jayden (Fleur's broer) binnen komt ' Fleur heb jij me boek van engels gezien, ik kan hem niet vinden' Fleur antwoord op een chagrijnige toon ' nee dus ga weg!!' 'zo sorry hoor!! ik vroeg het alleen, ik zou voortaan niks meer aan je vragen.' ' GA NU MAAR GEWOON WEG, OF IS DAT ZO LASTIG?? Jayden snapt er niks van dat Fleur zo reageerd en vraagt 'Wat heb jij?? Heb ik iets verkeerds gedaan of ben je gewoon weer ongesteld??' Fleur loopt boos naar de deur en gooit hem dicht. Ze gaat weer liggen , zet der muziek weer aan en zingt rustig mee.
IS TAKEN FORT WEAKNESS NOW I'M FOUR FIVE SECONDS.....
Dan woord Fleur weer gestoord en gilt zonder te kijken wie het is ' JAYDEN ROT OP!!' ' Oohw ik dacht dat jayden meer op ze vader lijkt maar blijkbaar lijkt die zoveel op me dat je zelfs gaat denken dat ik jayden ben hahaha' grapt moeder. Fleur kijkt op en ziet dat het moeder is en zecht boos ' HAHA wat grappig ben je' zecht Fleur sarcasties, en ze gooit er nog ff boos uit ' HOE KAN JAYDEN NOUWEER OP ZE VADER LIJKEN??, PAPA IS DOOD!!' Fleur begint hard te huilen en zecht zacht ' waarom moet het leven zo oneerlijk zijn mama..... de een is perfect en de ander is een stom lelijk stuke afgekauwde kauwgom, waarom is niemand gewoon gelijk... en wat heeft papa verkeerd gedaan dat die stomme man hem moest neersteken?? papa zou nooit iemand iets aandoen... NOOIT MAMA!! Fleur begint steeds harder te huilen en gaat bij moeder in d'r armen liggen ' Ik weet het meis, het is voor iedereen moeilijk maar met ze drieeen staan we ook sterk & en papa zou altijd over je waken en prinsesje je bent PERFECT.' dit raakte Fleur diep natuurlijk heeft ze vaker van meisjes en jongens gehoord dat ze perfect was maar, dit klonk gemeend. Fleur vond dit een moeilijk onderwerp omdat, ze zichzelf helemaal niet perfect vind. Fleur reageerde daar vel op ' MAM IK BEN NIET PERFECT JAA!! GA UIT ME KAMER GEEN ZIN OM TE PRATEN.' Fleur's moeder werd boos ' FLEUR KAN JE NOU NOOIT EEN KEER NORMAAL EEN GESPREK VOEREN, ECHT IK WEET NIET WAT JE PROBLEEM IS MAAR IK TREK HET NIET MEER FLEUR, IK HEB JOUW FUCKING 9 MAANDEN GEDRAGEN, DUS TOON WAT RESPECT EN ALS JE DAT NIET KAN ROT JE MAAR OP!!' Moeder liep boos de kamer uit.
Dit raakte Fleur diep.. Fleur wist dat ze nu tever was gegaan en dat moeder het meenden. Fleur's moeder heeft nog nooit tegen der gescholden of d'r gezecht dat ze kon oprotten. Fleur wist van de schrik niet meer wat ze moest doen. Ze liep naar de kast en pakde een fotoboek. Ze wist niet zeker of ze erin moest kijken. Na de dood van d'r vader heeft ze er nooit meer derin gekeken. Ze is bang...
bang voor de heringderingen...
bang om te besseffen dat d'r vader echt dood is...
maar ze is het bangst om d'r gevoelens te uiten....
Fleur houd d'r niet van om d'r gevoelens te uiten. Ze is bang voor de reacties van mensen... Dalijk vinden ze d'r maar een zielig geval...
Fleur maakt het fotoboek open en ziet een foto van haar samen met d'r vader op het strand...
ze begint zacht te laggen, en denkt aan alle mooie momenten met der vader. De deur gaat open en ze ziet Jayden in de deuropening staan ' mag ik binnen komen??' vraagt die op een lieve toon fleur vind het goed, Jayden gaat naast d'r zitten en ze bekijken samen het foto boek....
JE LEEST
Perfect??
Teen FictionHet gaat over een meisje fleur. Fleur is erg populair op school. Iedereen vind der mooi, aardig, ze vinden Der gewoon perfect. Maar zelf ziet ze dat niet. Ze vind zich zelf maar dik en lelijk. Ze doet allemaal domme dingen om der zelf mooi te maken...