Mästare (Kinky)(Människa x Människa)

2.5K 7 9
                                    

Jag låter det varma vattnet skölja bort det sista av raklöddret. Sedan känner jag med fingrarna så att jag inte missat något ställe. Han gillar inte slarv. Denna gången är det perfekt. Jag torkar mig med en mjuk handduk som doftar nytvättat. Han använder alltid samma tvättmedel, rosor. Jag ser till att duschen är ren efter mig och att allt är på rätt plats.

På dörren hänger kläderna Han vill att jag ska ha. Det är en svart body med vacker spets och öppen rygg. Trosdelen sitter med knappar för att enkelt kunna öppnas.

Jag tar på mig och ser på mig själv i spegeln. Tanken på vad jag snart ska göra gör mig redan våt men jag måste verkligen ha bättre kontroll annars kommer Han straffa mig.

Sovrummet är svagt tänt och det finns några levande ljus som fladdrar. Tapeterna är blodröda och täckta med svart mönster som att vi vore i den viktorianska eran. Sängen är enorm och fyra pelare sträcker sig upp mot taket. De är utsmyckade med rött siden. Det finns även små metallringar i alla fyra pelare. I taket finns också krokar för när det behövs.

Jag sätter mig på golvet som har en svart heltäckande matta. Den är mjuk så att man inte blir öm i knäna. Vid väggarna står olika garderober och byråer men det finns inte ett enda klädesplagg i dem. Jag låter blicken glida över rummet och är förväntansfull över vad vi ska använda idag. Långsamt sjunker jag djupare och djupare in i min roll som undergiven. Men det är inte svårt att ge sig själv totalt till någon annan, tvärtom, det är befriande.

Dörren öppnas och Han kommer in. Min Mästare är, som alltid, klädd i de finaste kostymerna. Skräddarsydda till perfektion. Denna gången har han en vit skjorta med en mörkröd sidenväst och svarta byxor. Hans halvlånga mörka hår har naturliga lockar som också är stylade till perfektion. Hela han är perfekt. Hans nästan svarta ögon, hans mörka skäggstubb och hans underbara käklinjer.

Från det första steget i rummet äger han det. Jag börjar redan darra. Han rättar till sin svarta slips och ser på mig.
"Har du varit duktig?", frågar han med sin mörka stämma och börjar gå mot badrummet. Jag nickar och säger:
"Ja, Mästare. Jag är varit duktig."
"Vi får väl se."

Jag fortsätter ha blicken framåt tills han är klar med inspektionen. Jag känner honom komma upp bakom mig. Hans kraftfulla aura trycker sig in på mig.
"Du var väldigt duktig men är du ren?", frågar han och ställer sig framför mig. Jag ser ner på hans mörkbruna skor.
"Jag är helt ren för dig.", säger jag.
"Res dig upp." Jag lyder och fortsätter se neråt.
"Sära på benen." Jag lyder lika snabbt igen. Han lyfter först mina armar med sina maskulina händer och undersöker mina armhålor. Sedan låter han handen glida ner till min rakade fitta. Kroppen börjar darra igen och jag försöker att inte flämta när han rör mig. Han känner noggrant med fingrarna och rör dem fram och tillbaka. Jag står stadigt men känner hur våt jag blir redan. Till sist känner han vid mitt rumphål och sedan skrattar han lite nöjt.
"Du är helt ren och väldigt ivrig idag...", säger han och jag hör honom slicka sitt finger.
"Jag får ändra mina planer för idag." En kall ilning ringlar runt i mig. Ånej, jag fick honom till att ändra sina planer.

Han går mot en av byråerna och jag vet att det är där repen finns. Han öppnar en låda och tar upp ett svart glänsande rep som han känner på. Jag ser på hans fingrar och längtar efter att ha dem på mig och i mig. Han ler och nickar.
"Dessa blir perfekt.", säger han. Jag vill fråga honom vad vi ska göra men jag får inte prata om han inte ber mig och jag tror redan att jag har en aning.

Han knyter rep i alla fyra pelare på sängen. Jag njuter av att se minsta muskel spännas på hans kropp. Jag vill bara vara till lags. Jag vill suga hans stora kuk. Jag vill kvävas på den och känna tårarna rinna. Det droppar från min fitta och jag börjar nästan dregla. När han ser på mig försöker jag låtsas som ingenting.

KärleksnovellerDonde viven las historias. Descúbrelo ahora