Alician perheellä oli viinikellari. Siellä säilytettiin paljon alkoholia. Hänen vanhempansa tykkäsivät nauttia alkoholia firman yhteistyökumppaneiden kanssa illallisilla. Alicia oli itse hommannut vaatehuoneeseensa siidereitä ja likööriä lukuisilta kaupungin hakijoilta. Alicia oli suosittu ja tunsi paljon ihmisiä. Kotibileitä varten hän otti omasta salaisesta varastostaan juotavia ja hieman myös vanhempien kellarista.
"Monelta kaikki tulee?", Ellen kysyi tyttöjen valmistautuessa Alician vaatehuoneessa.
"Yhdeksältä", Alicia vastasi ja laittoi huulikiiltoa peilin edessä. "Okei", Ellen sanoi ja ajatteli Alician näyttävän todella kauniilta.
"Wow", Ellen päästi suustaan. Alicia kääntyi hymyillen katsomaan häntä ja kysyi: "Mitä?"
Ellen hermostui ja sanoi: "S-siis sä. Oot super kaunis." Hän tunsi taas päivällä tulleen oudon tunteen vatsassaan. "Kiitti muru, säkin", Alicia vastasi. Ellen hymyili ja sitten puri poskensa ihoa hermostuneena ja katsoi puhelintaan. Isältä oli yksi viesti.
"Milloin tulet kotiin?"
Ellen vastasi: "Jään Alicialle yöksi" ja laittoi puhelimen pois. "Tuu tänne, otetaan selfie", Alicia sanoi ja Ellen asteli hänen luokseen. He ottivat selfien, Alicia hymyili hammashymyllä ja Ellen pienemmällä hieman ujolla hymyllä. Hän nojasi Aliciaan. "Ah täydellinen", Alicia sanoi ja Ellen astui taaksepäin. Alicia editoi kuvaa hieman, lisäsi kirkkautta ja postasi kuvan. "Mee tykkäämään", hän sanoi ja Ellen otti puhelimensa ja avasi Instagramin.Ovikello soi. Vieraita oli tulossa. "Ah joku tuli jo!", Alicia sanoi ja juoksi alakertaan eteiseen. Kello oli vähän vaille yhdeksän. Olohuone oli koristeltu diskovaloilla ja isoista stereoista soi musiikkia. Tällä hetkellä soi Prima J:n Rock Star. Keittiön pöydällä oli paljon punaisia kertakäyttömukeja, sipsikulhoja, likööripulloja, siideritölkkejä, viinipulloja ja muutama viinapullo. Ellen hermoili ja katsoi peilikuvaansa. "Okei sä pystyt tähän", Ellen sanoi itselleen, fiksasi hiuksiaan ja lähti alakertaan.
"Moii!", kuului Alician pirteä ääni ulko-ovelta. Kasa ihmisiä, joista Ellen tunnisti vain Fredin, Albertin, Sofien, Jonaksen, Williamin, Even, Emalinen, Adan ja Timotheen. Kaikki paitsi Fred olivat Ellenin tuttavia. Fredistä hän ei pitänyt. Fred oli naistenkäyttäjä misogynisti, joka leuhki valloituksillaan. Hän korosti toksista maskuliinisuuttaan paljon. Hän oli Ellenin mielestä kuvottava eikä hän ymmärtänyt miten Alicia olisi voinut koskaan olla sen kanssa yhdessä. Ellen oli aina myös valmis vittuilemaan Fredille ja tunne oli molemminpuolinen.
Alicia halasi kavereitaan ja Ellen seisoi etäällä.
Vieraat menivät hakemaan keittiöstä juomia ja sen jälkeen menivät istumaan sohvalle tai tanssimaan. Alicia odotti ovella lisää vieraita ja niitä tuli jälleen paljon. Joku Will, Jack, Brandon, Edith, Rudy, Jane ja lisää tuli...Ellen meni hakemaan itselleen juomaa ja kysyi sitä ennen Alicialta halusiko tämä mitään. Alicia halusi mansikkasiiderin. Ellen haki itselleen mukillisen vadelmalikööriä ja toi mansikkasiiderin Alicialle. "Tässä", hän sanoi antaessaan siiderin. "Kiitti, kuinkakohan paljon viel tulee?", Alicia mietti. "No sähän kutsuit aika paljon porukkaa, kyl niit viel tulee", Ellen vastasi. "En jaksais seisoo tässä, haluun tanssimaan!" Alicia valitti ja otti hörpyn siideristään. Ellen joi likööriään ja sanoi: "Mä voin ottaa vieraita vastaan. Mee sä vaan juhlimaan!" Alicia katsoi Elleniä kuin se olisi isokin taakka. "Ootko sä ihan varma?", hän kysyi ja Ellen nyökkäsi. Alicia meni olohuoneeseen ja joku Jack-jätkä tarjosi juomaansa. "Mul on jo siideri kiitti", Alicia sanoi ja Ellen katsoi vihaisesti Jackia. Ellen ja Jack lukitsivat katsekontaktin ja Jack pelästyi ja meni istumaan sohvalle. Ellenillä oli vihaisen feministin, joka roikkuu Aliciassa-maine koulussa. Alicia meni juttelemaan kaverilleen Emalinelle. Ellen tuhahti ja otti vastaan taas tulevia vieraita.
YOU ARE READING
Täydellinen kaksikko
Teen FictionParhaat ystävät Alicia Brown ja Ellen Walker ovat olleet parhaita ystäviä ala-asteelta lähtien ja ovat nyt lukion toisella ja 17-vuotiaita. Alicia ja Ellen ovat toistensa vastakohdat. Alicia blondi, suosittu tyttömäinen tyttö ja Ellen taas grungemai...