~Sunya'm Mutfaktağağa~

40 3 27
                                    

ArkAdaSlaR bU beNim iLk kİtBım
La çok heycanlandım bi dakika dkgjskjlghlsfjs

Açıklama

Bu kitapta artık bıktığım, cringe kitapların tariflerini vereceğim. Formatımız bu.

Daha önce biri yapmadı sanırım(ben görmedim) ama düşündüm ve kişiliklerim dediki "dostum niye böyle bir kitap yazmıyoruz" bende pki dedim . Çok düşünülmeden yazılmış bir kitaptır(YALANN İNSANLAR KÖTÜ TEPKİ VERİRSE YA KANKA ZATEN EĞLENCESİNE YAZDIM KASMA BU KADAR DİYİP AĞLAMAK İÇİN ÖYLE DEDİM).

Açıklama Bittiii

Önemli Not

Öhm öhm

Kitap gülmek için yazıldı. Mizah. Trol. Eğlence. Gülmek.

Eğer okuduklarınız yüzünden üzülür alınır ya da bana kızarsanız, bu size evrenin bir işaretidir. Lütfen kitaplarınızın olaylarını değiştirin. Güzel kitaplar okumak istiyorum.

Benim sorunum sizlerle değil. Bir kitapta gördüğü olayları kopyala yapıştır yaparak yeni kurgu çıkaramayanlarla.

Not bittii

Accık Reklam

Öhm geekerealle benim canım biricik karım çok iyi bi yazardır.Daha yazmaya başlamadı ama kurguları EF SA NE  yuh yani.Gizem gerilim cinayet falan filan o tarz şeylerle ilgileniyor merak ederseniz instagramında resim hesabı var bir kaç alıntı yazdı oradan bakabilirsiniz.Şimdiden yerlerinizi almayı unutmayın evreni kasıp kavuracak,Yazmaya başlarsa.Heheh diğeri de benim hesabım .Hiç bi şey paylaşmıyorum ama öylesine koydum yazarsınız kızlar(çapkın gülüş emojisi, göz kırpma emojisi havalı gözlük emojisi)

 _geekerella_._

mione_._


REKLAM BİTTİ (paramı istiyorum)

Öf dünyanın en boş yapan insanı ben olabilirim.

Öyylee işte takılmacalar şakalar eğlenceler. 

Şka şka gülmez kimse ben gülüyorum ama kendime  çok komik hatunum muah

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 05, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ev Yapımı Cringe Kitap Tarifleri - Sunya'm Mutfakta- Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin