++++++++++++++++++++++++++++++++
27/05/2019SELAMMM günlük!!
her zaman neşeli birisi olduğumu biliyosun değil mi? ama içimde bir şeylerin eksik olduğunu hissediyordum günlük doğruymuş!! böyle hissetmem normal mi günlük çok heycanlıyım!!!
günlük bak şimdi ben kuroo ile bir mekana gitmiştim her zamanki gibi ama görmen lazım hayatımda gördüğüm en güzel varlıktı...
o arkadaşları ile konuşup kahkaha atıyordu ama günlük birisi ilk görüşte birisinin sadece kahkahası ile sonsuza kadar yaşağabileceğini hissedebilir mi? yada.. YADA şey kahkahasına yüzlerce,binlerce kelimeler sığdırabilecek gibi hissedebilir mi?
günlük ben ya ben bokuto kotarou kızarıp sadece saatlerce birisini izlemiştim kuroo seslenmese saatlerce daha bakıcaktım resmen ki bakarım ki çünkü çok güzeldi...
ha birde arkadaşıyla dans edişi var görmen lazım biraz kıskanmıştım ama olsun ilerde benimle de bol bol eder
günlük... onu bir daha görür müyüm sence? umarım..
ben sadece bir daha görmek istiyorum onun kahkahasını,zümrüt yeşili gözlerini,siyah dalgalı saçlarını... ah tabiki de o başlı başına bir sanat eseri olan güzel ince parmaklarını nerden bilebilirsin ki belki bir gün dokunabilirim bile...
neyse günlük ben birazda uyurken hayal edeyim belki rüyamda yine görürüm onu kim bilir?
iyi gecelerr günlük!!
-----------------------------------------------------------
3.bölüm ile alakalı bir resim bırakayım şuraya gerçi hemen şimdi yayınlicam ama olsundu