S/A Little Peace sendromuna sahipse
LITTLE PEACE:Kişinin bedensel olarak büyüsede zihinsel olarak hep küçük bir çocuk olarak kalması. (en rahat böyle açıklarım)
CHAN
İçgüdüsel bakıcı modu, tek bir kelime söylemenize gerek kalmadan tavrınızdaki değişimi hisseder. İkiniz yalnız olsaydınız sizi tereddüt etmeden kollarına alırdı, ama diğer üyelerle birlikte minibüste olmak işleri zorlaştırdı. Profesyonelliği sürdürürken sizin için orada olduğunu bildiğinizden emin olmak arasında bir denge bulacaktır. Diğer üyeler o gece daha sonra grubun instagramına göndermek için fotoğraf çekiyorlardı ve eğlencelerini bölmek istemiyordu, ama her şeyden önce rahat ve güvende hissetmeni sağlayacaktı.
* koltuğunuzda onun karşısında kıvrılırken ve dizlerinizi göğsünüze yakın çekerken yumuşak gözlerle sizi izliyor, sadece Jisung onu sosyal medya için resmini çekmek için omzuna hafifçe vurduğunda sizden dönüyor *
"Hyung, poz!" Tek eliyle bir barış işareti yapar ve fotoğraf için genç üyeyle yüzleşirdi, bu arada serbest eli sıkıca uyluğunuza yerleştirilirken, sizi hafifçe sıkarak sizi en kısa sürede daha sessiz bir yere götüreceğine dair güvence verirdi. elinden geldiğince."Baban için çok iyi davranıyorsun babby(girl / boy), biraz daha bekle ve eve gidebiliriz, tamam mı?"
MİNHO
Minho dışarıdan pek sıcak gözükmeyebilir.Ama senin Little Peace'in onun yumuşak tarafını ortaya çıkarmanın bir yoludur.
Yardım edemiyor ama sana gülümseyip istediğin herşeyi alacağının farkında.Onun katı kurallarını kolayca kırıyorsun.
*Sen yastıkları alıp yerde bina yapmaya çalışırken parlakça gülümsüyor*
"Yah bebeğim onlara oturmalıyız"
*sen şakayla yastıkla vururken gülümsemesi büyüyor*
"Daddy onlarla bina yapmak istiyorum,lütfeen"
*kıkırdayarak saçlarını okşuyor ve ne kadar tatlı olduğunu düşünüyor*
"Aish... hayır demek için fazla tatlısın.Ama söz ver bittiğinde toplamak için Daddy'ye yardım ediceksin."
CHANGBİN
M/V çekimlerindelerdi ve senin uykulu olduğunu fark etti.
Sette ona doğru yürüdüğünüz ve gözlerinizi ovuşturduğunuz anda bir şeyin farklı olduğunu söyleyebilirdi ve sizinle göz teması kurar kurmaz Little Peace'sinizde olduğunuzu söyleyebilirdi. Hemen ifadesini yumuşattı, sessiz bir yer olup olmadığını görmek için etrafına baktı, müzik videosunun senin için fazla telaşlı olacağından endişelenerek, gece çalışmayı bitirene kadar kalmanı isteyebilirdi.
* sana yaklaşırken tatlı bir şekilde bakıyordu, ona yakın olmanın seni daha güvende hissettirdiğini biliyordu, özellikle de Little Peace'indeyken *
"Bebeğim uykulu mu ?"
*Giysilerinizin üzerine geçirdiğiniz kapşonluyu sıkarken başını sallayıp,erkek arkadaşınız sert çenesini sıkmasını izleyin (?)*
*Aish... peki çekimlerimi bitireyim ve sonra evimize gidelim, olurmu tatlım? Babayı 15 dakika daha bekleyebilir misin?"
HYUNJİN
Diğer üyelerle prova yapmaya devam ederken, dans stüdyosunda erkek arkadaşınızın çantasına kıvrılıp daha sessiz olacağınızı hemen fark etmeyecekti. Ancak onlar dansı bitirdikten sonra, ona bakar ve hemen Little Peace geçişinizi fark ederdi. anında endişelenir ve kızarır, sizi fiziksel veya zihinsel olarak aşırı zorlamak istemez.
* yere çömeliyor ve iyi olduğundan emin olurken sana somurtkan bir bakış atıyor *
"Baby (girl-boy) - burada ne yapıyorsun, hm? Herhangi bir şeye ihtiyacın var mı, burası çok mu sesli? "
* Başını biraz yukarı kaldırırken yumuşak bir şekilde başını sallıyorsun , Hyunjin anladığını göstermek için başını sallarken parmaklarından birini dalgın bir şekilde emiyorsun *" Çantamda senin için atıştırmalıklar var, neden yemiyorsun ? Bir şeyler yemeyip kulaklık takmaz mısın, söz veriyorum yakında bitireceğim, tamam mı? "
oy verin lütfen :)