STRAY KİDS'e threesome kinkin olduğunu söylediğinde
threesome: 3 kişinin birlikte ilişkilerinin olması
CHAN
Bu sadece bir itiraf olduğu ve gerçek bir şey olmadığı için, tamamen soğukkanlı davranmaya çalışırdı ve bundan hiç rahatsız olmazdı, ama seni başka biriyle paylaşmayı düşündükçe, daha çok tahrik oldu ama aynı zamanda kıskançlığı da hissediyordu.
"Tabiki bebeğim, bir gün deneyebiliriz."
MİNHO
Bunu lanet derecede ateşli bulur ama içten içe dikkatini sadece ona vermeni istiyordur. Diğer kişinin ilgiyi almasından hoşlanmıycaktır.
"Yinede sadece bana aitsin. Unutmadın değil mi ?"
CHANGBIN
Binnie seni paylaşma fikrine biraz (şakacı bir şekilde) surat asardı ama sen gerçekten üzüldüğünü düşünerek gerçekten endişelendikten sonra, gülümser ve senin bakımına kızardı, sadece senin gibi sevgisini ve sana olan güvenini derinleştirirdi. Sana yeniden adanmıştır. (bağlanmıştır anlamında sanırım)
HYUNJİN
biraz gücenir ve yeterli olmadığını düşünerek üzülür, ama hemen onu aradığınız her şeyin kendisi olduğuna ikna eder ve ona iltifatlar ve sevgi yağdırır ve bunun sadece bir zevk aldığını söylersiniz. yumuşatır ve anlar, ama sana pembe sözler verir.
"Söz verdiğin sürece zevkten başka bir şey değil. Duygusal bir şeyler olmasını istemem açıkçası"
oy verin lütfen :)