STRAY KİDS'e threesome kinkin olduğunu söylediğinde
JİSUNG
Anında biraz sahiplenici hale gelir ve sadece onun kontrolü altında olacağınızı ve başka kimsenin kontrolünde olmayacağınızı açıkça ortaya koyardı. Aklı, üçüncü kişinin nasıl olacağına dair senaryolar uydurmaya başlayacaktı ve bu düşüncede kendini kontrol etmek için kendi ile mücadele ediyordu.
" Kim olursa olsun ne kadar ateşli bir kız arkadaşım olduğu için kıskanacaktır "
FELİX
Felix, beklenmedik bir şekilde bunu oldukça seksi bulabilirdi, ancak üçüncü kişinin sınırları aşması durumunda anında kovulacağını biliyordu. yine de, yeni bulduğun heyecanlar Felix'in zihninde dolaşırken, kızar ve basit bir öpücüğü kısa sürede bir sevişmeye dönüştürürdü.
" Sana ait olanın kim olduğunu unutmasalar iyi olur "
SEUNGMİN
Tıpkı hyunjin gibi, konsept ona bu kadar yabancı olduğu için neden ilk başta üçlü seks isteyeceğini merak ederdi ve fikri neden bu kadar beğendiğine dair küçük açıklamandan sonra, bütün gece hayalini kurardı. biraz sırıttı.
"Onu nasıl paylaşacağım...?"
JEONGİN
Jeongin onu küçük bir çocuk olarak görmeni kabullendiği için, dışarıdan süper soğukkanlı ve olgun davranırdı, ama içten çığlık atardı. zihni, bunu kabul etmek için ne kadar ateşli olduğun ve üçlünün ne kadar iyi bir film gibi olacağına dair düşüncelerle dolu olurdu. tanrı bilir abilerine söylememekte zorlanır ..
"evet, tamam, havalı."
* bolca terler *
oy verin lütfen :)