bölüm.9°

839 57 2
                                    

selam..bayadır bolüm atmıyorum diye bu bolümü uzun tutmak istedim..
umarkm beğenirsiniz..'

.

~1 ay sonra~

Hande:

1 ay olacaktı neredeyse. her gecen gun keremle daha cok eğleniyordum.

bağlaniyordum sanki ona
bu sabahtan her zamanki gibi köpeklerimin ellerimi yalamasıyla actım gozlerimi. güzel bir gün olacagi belliydi. ki bugün çekimler icin antalyaya gidecektik.

hemen hazırlandım. bir şeyler atıştırıp evden cıktım.

Kerem:

1 ay kadar zaman gecmisti. hande sanki benim kıymetlim gibiydi ne biliyim bağlanmıstim ona. bugun antalya cekimleri vsrdı. hazırlandım ve evden cıktım..

Hande:

havalimanına geldiğimde hemen hemen herkes ordaydı ama kerem yoktu. herkese selamımı verdim..
bigenin yanına dogru yaklastımm..

hande:kerem nerde?

bige:bilmem ki..tek mi gidecek acaba?

hande:yok yaa gitmez heralde..gitmez dimi?

bige: ha sen birlikte gitmek istiyosun.

hande:bigee!

bige:tamam sustum. hem bak zaten geldi kerem.

tam o an ilerde bavulunu tıngırdatarak bize dogru gelen keremi gördümm..

maskeden görünmiyecegini sanarak kiii umarim görünmüyordur kocaman bir sevincle gulumsedim.
ta kii bana gülerek karsılık verip konusmaya baslayana kadar..

kerem:selamm. noldu neden gülüyorsun.?

hande:he ha yok bisiy bige bisey dedi de ona guldük

bigeye onayla seklinde kaş göz oynattım.

bige:evet evet..

hande:hem siz nerde kaldiniz kerem beyy?

kerem:yook yook yook tam zamanında geldim saate bak hande hanım.

hande:tamam kerem bey oyle olsun.

kerem ile ugrasmayi seviyordum. eğleniyorduk işte. ucağa dogru ilerledik. ucak dedigim ozel ucak gibi sadece bizim ekip vardı..

ben bige ve başak yan yanaydık. arkamızdada kerem çağrı ve anil vardı. uçagın uyumlu sallantisıyla kendimi uykunun kollarına bırakmısımm..

Kerem:

hemen hemen 1 saattlik yolun ardından varmıstık. yanımda uyuya kalan çağrı ve anılı dürtekledimm. kendilerine gelip bavulu indirmeye basladılar.

onümdede bige uyanmıs basak ve handeyi uyandırmaya calisiyordu. çağrı yavaşça sevgilisi başağı kaldırıp kolları altına aldı ve ucak merdivenlerinden indiler..

anıl da arkalarindan ilerledi. bige ise hala handeyi dürtekliyordu. ki o da daha ayılamamısti..

kerem:bige hadii kalkın..hande..

bige:dur tmm kalktım dur. handede uyanmıyo bi bak sen ona. gidiyim bi hava aliyım açıyım uykumu.

kerem:tamam

bige de indi ucakta bir tek ikimiz kalmıstık hande ise karsımda masumca uyuyordu..

yüzüne gelen saçlarını narince arkaya ittirdim..ve biraz biraz dürteklemeye basladımm

HanKerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin