1. Fuck!

59 6 4
                                    

"Zayne, sedni si sem. Musím ti nějak upravit to hnízdo na hlavě", ukáže naše stylistika Lou na bílou koženou židly. "Myslíš, že by mi šel udělat melír?", zeptal jsem se, protože se mi moje vlasy delší dobu nelíbí, ale kvůli našemu 'užasnému' managementu si nemůžu ani pomalu vzít jiný boty, natož si změnit háro. "Zee, už jsme o tom několikrát mluvili a víš, že to nepůjde, ale zkusím se zeptat, ano?", smutně jsem pokýval hlavou a nechal si upravit už konečně vlasy.

——

Za pět minut nám začíná první koncert, naší nové druhé tour, Take Me Home.

"Harry? Nialle? Liame? Zayne? Lukee? Cale? Ashi? Mickie? Připraveni?", podíval jsem se na všechny kluky.

"ANOOO", nasadili jsme si každý svoje custom sluchátka do uší, ve kterých nám řekl Paul, že za 3 minuty to vše vypukne.

"Takže, začínáme Teenage Dirt bag, pak Kiss You, Little things, Live While We're Young, Rock me, Over Again, She's Not Afraid, Change My Mind a nakonec What Makes You Beautiful", všichni na mě kývli, takže jsem odůvodnil, že to tak je.

Už jsme stáli na svých místech.

Ve sluchátku jsem slyšel odpočet.

10...

9...

8...

7...

6...

5...

4...

3...

2...

1...

TEĎ!

"Her name is Noel
I have a dream about her
She rings my bell
I got gym class in half an hour
Oh how she rocks
In Keds and tube socks
But she doesn't know who I am
And she doesn't give a damn about me", Harry přiběhl k Lukeovi a začal u něho twerkovat. Nejradši jsem chtěl za nima přijít a Lukeemu utrhnout koule, ale management.

"Cause I'm just a teenage dirtbag baby
I'm just a teenage dirtbag baby
Listen to Iron Maiden baby with me", všichni jsme byli rozprchnutý po celé stagey, jak ale Harry twerkoval u Lucase, tak jsem maličko žárlil, že to nejsem já, ale i tak bych ho vykastroval vlastnoručně.

"Oh, yeah, dirtbag,
No, she doesn't know what she's missin'
Oh, yeah, dirtbag,
No, she doesn't know what she's missin", Zayn začal poskakovat, jakoby na něčem jel, ale přitom vychlastal tři plechovky Coca Coly, takže by neměl být AŽ tak naspeedovanej.

"Man, I feel like mold
It's prom night and I am lonely
Lo and behold
She's walkin' over to me
This must be fake
My lip starts to shake
How does she know who I am?
And why does she give a damn about me?", rozeběhl jsem se k Harrymu a chtěl jsem mu šlohnout mikrofon, abych mohl s ním udělat.

Ehm... noo... vy víte co.

Ale zkurvenej management mě proparoval pohledem, div že mi nevypálili díru do hlavy. A tak jsem šel za Lilim a zlil jsem ho vodou. Naše Lilo water fights jsou nejlepší a to nám potvrdila celá aréna.

"I've got two tickets to Iron Maiden, baby
Come with me Friday, don't say maybe
I'm just a teenage dirtbag, baby, like you", na řadu přišel Liam a ani on nezklamal jeho tanečkem, takže všichni Directioners tančili s námi.

"Oh, yeah, dirtbag
No, she doesn't know what she's missin'
Oh, yeah, dirtbag
No, she doesn't know what she's missin", všech nás devět jsme se seběhli do popředí a uklonili jsem se jako baletky.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Mar 18, 2023 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Faith in the future - Larry Stylinson FF / CZKde žijí příběhy. Začni objevovat