1 miesiąc później
Pov Monia:
Czy coś się u mnie zmieniło? Tak... Czy jestem dalej z Maćkiem? Nie... Czy kocham Karola? Tak... Czy Karol jest dalej z Julką? Tak... Czy jest tak samo jak wcześniej? Większości Tak...
Gdy miałam schodzić na śniadanie zobaczyłam Maćka który akurat wyszedł z pokoju i chciał do mnie wrócić (Jakbyco to Monia zerwała z Maćkiem bo kocha Karola~autorka)
S-Monia proszę wróć do mnie
M-Nie Maciek nie kocham cię musisz to zrozumieć
S-No ale Monia...
M-No ale idź sobie bo idę na śniadanie
S-Okej baj (XD wiem, że koniec rozmowy taki dziwny ale musiałam to dać~autorka)
Po śniadaniu
N-Dobrze kochani zaczynamy nagrywać
Po powiedzeniu wstępu
Dzisiaj nagrywany 24 h w kajdankach
N-Pary to...
1) Monia i Karol
2)Julka i Maciek
3) Patrycja i Leksiu
4) Ja i Czarek
Pov Karol:
Szczerze bardzo się cieszę, że jestem z Moniką, ale nie wiem czy ona się cieszy.
Pov Moniczka:
Nie pokazuje tego, ale bardzo się cieszę, że jestem z Karolem. Przez to będę próbowała się do niego zbliżyć, ale nie wiem czy się uda.
K-To co Monia jedziemy na wrotkarnie?
M-Oczywiście
Podczas jeżdżenia na wrotkach Monia prawie upadła ale Karol ją złapał i drugi raz dochodzi do ich pocałunku.
K-Monia kocham cię...
M-Karol ja ciebie też...
K-To zostaniesz moją dziewczyną?
M-Oczywiście, że TAK
Karol i Monia całują się
K-Tylko nie mówmy nikomu narazie. Ja zerwę z Julką dla ciebie al musimy to ukrywać. Powiem jej, że już jej nie kocham i mam nową dziewczynę.
M-O Boże Karol kocham cię. Tylko najtrudniej będzie to ukrywać, ale damy radę co nie?
K-Tak
Już w domu X
N-Monia Karol gdzie wy byliście? Martwiliśmy się o nas!
M,K- Byliśmy na Wrotkarni
Cały Team- A okej
No dobrze kochani dlatego, że jest już 22:00 i idziemy spać z osobą z którą jesteśmy przypięci kajdankami.
CT- Okej, spoko
Około 2:30 w nocy
M-Karol?
K-Tak Moniczka?
M-Nie mogę spać mogę się do ciebie przytulić
K-No jasne
Spali przytuleni do siebie
Julka w nocy dopięła się kajdankami z Maćkiem i poszła zobaczyć co robią Karol i Monia (Karol wtedy z nią jeszcze nie zerwał~autorka) Gdy zobaczyła, że Monia keży wtulona do Karola była na nią zła postanowiła, że nie będzie ich budzić. Postanowiła, że jutro rano pogadać z Monią o tym zdarzeniu.
Julka poszła spać do Maćka i zapięła kajdankę.
426 słów
Zapraszam do następnej części w której będzie się dużo działo.
Zostaw ❤️ i ⭐️
🥰🥰🥰
CZYTASZ
Może to coś więcej? 🤔
RomanceTeam X2 zaczyna się. Do domu przyjeżdża Julia Żugaj, jej chłopak Karol Pieszko i przyjaciółka Monika Kociołek inni członkowie Team X2. Jednak Monika zauważa, że zaczyna czuć coś do Karola.